Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Sprememba ZP-1 in ZVoz-1

450 OGLEDOV 7 KOMENTARJEV

Predlagam spremembo ZP-1 in ZVoz-1, tako da se doda nova stranska sankcija in sicer obvezno ponovno opravljanje teoretičnega dela vozniškega izpita (CPP) za vse, ki bi v roku dveh let skozi različne kršitve cestnnih predpisov nabrali najmanj 10 kazenskih točk (komulativno ali posamično). Namreč ponavljanje kršitev v prometu je indikator, da oseba ne pozna pravil vožnje (prednosti, prometnih znakov itd) in bi ji obnova teorije koristila in pripomogla k zmanjšanju kršitev in eventualno prometnih nesreč. Predlagam, da se osebi, ki bi zbrala več kot 10 kazenskih točk določi rok v katerem mora ponovno opraviti CPP teorijo in izpit in ji vozniško dovoljenje velja do postavljenega roka. Roka se razen 1x iz utemeljenih razlog ne bi smelo podaljševati in ne bi smel biti daljši od 4 mesecev.

9 glasov

7 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 26 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR P Petra75 3 predlogi
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • z znalček

    Mogoče bi se s tem predlogom lahko celo strinja, glede na to, da moraš imeti res smolo, da te večkrat dobijo za srednje prekrške in zapolniš 20 točk. Ampak sam menim, da bi bilo veliko bolje, da so sankcije blažje, več točk za odvzem in nižje kazni, ampak si jih hitreje nabereš, ker je več policajev in tehničnih sredstev na cesti.

  • k krepki

    v prvem stavku ste predlagali samo opravljanje teorije. v tretjem stavku pa tko ali tko po trenutni veljavni zakonodaji vse, teorijo+prakso. vprašanje še zakaj ravno število 10? ali bi to pomenilo, da bi že za 10 kazenskih točk nekomu odvzeli vozniško? predlagam da če opazite koga ki namerno krši cestno prometne predpise si zapomnite ali zapišete ali slikate tablico in vozilo in to prijavite na neiterventno številko PP v kateri živite ali pa če veste katera je v tistem okraju in pokličete na njihovo številko.

    glede tega predloga bom neopredeljen ker se strinjam da so v prometu nesramni vozniki in zavestno delajo prekrške in ogrožajo zdravje in življenje drugih udeležencev v prometu ter njihovo premičnino. to opažam tudi sam in je vedno več namernih prekrškov kot pa tistih ki jih omenjate o nepoznavanju pravil, ker taka oseba potem ni mogla narediti izpita.

  • I Igor M

    9 kazenskih točk nabereš že, če 3x prekoračiš hitrost za 10 km/h v naselju ko te ujame radar. Za zbit nekaj KT pa se moraš prijavit na tečaj za varno vožnjo, ki je že drag šport.

    Če bi bil predlagan CPP zastonj...

    • a andrejček

      to ni res, preberite si zakon... in ko dodaš še toleranco dobiš velikih 16 km/h... pri omejitvi 50 km/h je to veliko

  • 5 5r

    Nekdo, ki striktno krši pravila ni nujno da je nevešč. Razlika je tudi v verjetnosti prekrška v št. prevoženih kilometrov in času, ki je pri nekaterih omejen.

    Primerjava:

    - trgovski potnik ali pismonoša voznik kombija in dela na leto tudi preko 100.000km (če tudi le enkrat na 50.000 radar za eno točko je to na leto 2 točki, ki se ne brišejo prej kot po dveh letih od zadnje pridobljene točke)

    - nedeljski voznik ki na leto ne naredi niti 5.000km (če enkrat na 10.000 km 5 točk, se te po dveh letih brišejo)

    Kdo ima večje vozniške izkušnje?

    Kdo bi bolj potreboval ponovno znanje iz cpp, ter zakaj?

    Kdo ima večjo verjetnost, da prileti na radar, ter posledično dobi točke?

    • P Petra75

      CPP pravila se spreminjajo, uvedemo nove prometne znake, nove vrste krožnih križišč, vožnjo v desno ob rdeči luči itd........ potem pa gledam (tudi sama naredim vsaj 50 000 km/l) kako se vozi........ varnostna razdalja pomeni tega lahko prehitim ali izsilim ne glede na to ali cesta to dovoljuje; naslednjemu vozim v riti dokler se mi ne umakne....... kamionarji se ob koloni, ki jo sami povzročijo samo izjemoma umaknejo - potem se pa blenda, trobi, prehiteva vse povprek; starejši vozniki (marsikateri bi nujno moral na kontrolni zdravstveni, pa je zdravstvu vseeno, dokler nekdo ne umre) veselo kontra v krožno križišče (kljub prometnim znakom, da je spremenjena signalizacija, na tleh narisanih in postavljenih prometnih znakih, da se vključujejo na prednostno cesto) ker je dosedaj vedno tako vozil.... pa tisti, ki jim je rdeča luč samo luč....... torej delo na cesti, ti se ustaviš pri rdeči, še kak avto se ustavi za tabo, naslednji gre pa v rdečo in vse obvozi, ker on pa ne bo čakal...enako se je začelo dogajat v semaforiziranih križiščih, če ni nikogar ali pa tisti, ki ima zeleno ne spelje dovolj hitro, gremo kr v rdečo... iskreno mi je vseeno ali gre za malomarnost ali za predrznost........ pejt in naredi še 1x (2x, 3x ... Xx) CPP če se ti ne da držati pravil. Repetitio est mater studiorum.

    • P Petra75

      Če bi lahko dosegla! bi zahtevala, da VSI vozniki (z izjemo poklicnih) ponovno opravljajo celoten! vozniški izpit vsakih 10 let. Poklicni vozniki pa vsakih 5 let. Samo zato, ker si veliko na cesti (tudi sama sem) še ne pomeni, da si seznanjen s pravili - sploh z novostmi. Izkušnje so zgolj izgovor zato, da se vozi po svoje.