Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Vsaj 75% meritev hitrosti v oznacenih nevarnih cestnih odsekih

634 OGLEDOV 13 KOMENTARJEV

PREDLOG IZ FRANCIJE..

Ko policija opravlja kontrole meritve hitrosti se jim to mora dovoliti le v obmocju, ki so oznaceni le z oznakami obmocje meritev hitrosti........DOVOLJ JE LE TABLA Z NAPISOM RADAR........... To pomeni, da so oznaceni le nevarni odseki.... Pri nas se policija postavlja na obmocja, ki so le neke pasti in v resnici niso nevarna obmocja in tu v resnici nastaja le inkasantstvo............ To pomeni, da bi morali dobiti dovoljenje za nevaren odsek ali pa bi se poloznica razveljavila ob pritozbi.......

Za prekoracitev max dovoljene hitrosti, kot je 50km/h naselje, 90km/h izven naselja ali 130km/h na avtocesti pa bi lahko merili hitrost brez oznak........

S tem bi se izognili meritvam na nenevarnih odsekih, ki jih v domacem okulju poznate kar nekaj

8 glasov

3 glasovi

Če bo predlog prejel vsaj 28 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR M Murska Sobota 28 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • z znalček

    Super, potem lahko na stari cesti med Kranjem in Ljubljano vozim 200. Ampak brez merjenja hitrosti (čemur vi zmotno pravite inkasantstvo) bi vsi odseki postali smrtno nevarni. Na cesti bi se srečevali tisti, ki bi še vedno vozili po omejitvah in tisti, ki bi preizkušali meje svojih avtomobilov, kar bi pomenilo katastrofo. Če vam je težko voziti po omejitvah, pač ne vozite avtomobila. Na žalost nimamo takih predpisov in meritev hitrosti je čisto premalo, da bi kronične kršitelje spravili iz cest. Logično bi bilo, da bi večkratnim kršiteljem kazen eksponentno narasla, potem bi ostali brez vozniške in/ali avtomobila, sledi pa zapor.

     

    Zares zelo zelo neumen predlog.

    • M Murska Sobota

      Znalcek.......pol so tudi francozi neumni.......... da meritve opravljajo na nevarnih odsekih....

      Med Kranjem in Ljubljano po stari cesti je kar nekaj nesrec na leto zato ne vem kako bi bila ta cesta izvzeta iz nevarnega obmocja... Se tezje nesrece.......

      ENI PAC NE KAPIRATE, DA CE SE MERITVE OPRAVLJAJO NA NEVARNIH ODSEKIH, DA SE S TEM POSKRBI ZA BOLJSO VARNOST V PROMETU........

      Meritve opravljene na nekih inkasantskih tockah pac ne pripomorejo k varnosti v cestnem prometu......!!

      • b bostjang

        Niso (Francozi) v tem pogledu neumni, temveč vestni, da merijo tam, kjer ima to največji učinek na varnost, ne pa tam, kjer je to najlažje. Rešitev problema je torej treba iskati na drugi strani.

        • M Murska Sobota

          Ja to je pri francozih ze dolgotrajni postopek......... Neprestano vse nesrece in dogodke belezijo zato ti odseki postanejo nevarni in tam poostrujejo nadzor........... Tam kjer se nic ne zgodi pa jemljejo kot varne odseke in zato tam ni potrebno delati nekih nadzorov..............

          Moj predlog je prav namenjen temu, da se 75% nadzorov dela v odsekih, kjer so se dogajale nesrece in veljajo za nevarne.........

          Pri nas pa se delajo nadzori tam kje je najlazje pobrati denar in pol to v statistiko vnesejo kot, da delajo za prometno varnost

          • b bostjang

            Potem pa tako napišite predlog! Sedaj se predlog bere tako, da naj bodo taki odseki označeni, torej bi vozniki vedeli, kje jim grozi kazen.

            • M Murska Sobota

              V Franciji so oznaceni........... Francozom to pove, da je nevaren odsek in da morajo voziti varneje.......... A slovenska mentaliteta pa pove tu moram paziti, da ne dobim kazni in tu ni znaka zato lahko dirkam...............?

              • M Murska Sobota

                Se aplikacija bi se lahko naredila........ Saj tako se vpliva na prometno varnost....... Ce pa se na nekem nevarnem odseku nebi v 2 letih zgodila nobena nesreca pa bi ga lahko spremenili v varen odsek........ In ce bi se v varnem odseku zgodili 2 nesreci brez poskodb ali ena s poskodbo pa bi se varen odsek spremenil v nevaren odsek

              • b bostjang

                Tudi v Sloveniji imamo znak za nevarnost - celo več njih - trikotnik z vrhom zgoraj. Tisti za splošno nevarnost ima narisan klicaj.

                • M Murska Sobota

                  Ja ti znaki so bolj za druge nevarnosti...... Moj predlog gre v smeri nadzora hitrosti....... Veliko se jih pritozuje, da merijo na mestih, ki dejansko ne pripomorejo k varnosti ampak samo za inkasantstvo..............

                  Jaz sem dal francoski predlog, ki v Franciji dobro deluje

  • F Ferenc

    predlagam.vladi.si/predlog/10377

     

    Tudi MR MOL v conah omejitve hitrosti 30 km/h izvaja meritve z radarjem, čeprav tam ne prihaja do prometnih nesreč. Cone omejitve hitrosti 30 km/h so postale "zlata jama" za nabirke, ki gredo v obcinske blagajne.

    • M Murska Sobota

      Ja moj predlog gre prav v tej smeri da se na taksnih tockah ne gre za inkasantstvo....

      Torej gre za recimo 400m dolgo nevarno obmocje kjer se belezijo nesrece in nezgode ter stevilo kaznovanih voznikov...........pol se lepo vidi razmerje med nesrecami in poloznicami...... Ce nesrec prakticno ni in veliko poloznic pomeni, da gre za inkasantsko tocko in taksne stvari je treba prereciti

  • z znalček

    Po tem predlogu bi se torej vozniki držali omejitev le tam, kjer bi poleg znaka za omejitev bil še znak za območje meritev. To bi povzročilo cel kup dodatnih znakov in neupoštevanje omejitev, kjer teh znakov ne bi bilo. Vozniki se zelo hitro prilagodijo predpisom. Sem veliko vozil po ZDA. Tam imajo lahko sosednje države enako omejitev, pa prva tolerira 5 milj, druga 10%, tretja pa ne tolerira prekoračitve hitrosti. Vozniki svoje tempomate nastavijo natančno na hitrost, na kateri še niso kaznovani. Po moje je rešitev problema v več radarjih in človeških (nižjih) a progresivnih kaznih,

    • M Murska Sobota

      Znalcek..........moj predlog ni v smeri v katero ti hoces zaviti..........

      Tudi policisti se prilagodijo.... Vsi vemo, da imajo dolocene kvote za izpolnit....... In te kvote izpolnijo tako, da se postavijo tja kjer je te kvote najlazje izpolnit in to so ponavadi inkasantske finte, ki pa v resnici bistveno ne vplivajo na prometno varnost..........

      Torej moj predlog gre v smeri da policisti izvajajo predvsem radarske meritve na nevarnih odsekih.......... Torej bi najprej dolocili nevarne odseke.........zgodovina ze sama po sebi pove, kje je nevaren odsek......

      Pisati kazni zato, ker je tabla nekaj 100m omaknjena iz naselja in da tam policaji cakajo ce je nekdo do table peljal 50 km/h ne vpliva bistveno na varnost....... V Prekmurju pa imamo veliko krizisc na glavno cestob kjer je omejitev 60km/h pa jih nihce ne uposteva in vozijo 100km/h in vec