PREDLAGAM VLADI DA KONČNO SPOŠTUJE PODPISANO EVROPSKO KONVENCIJO O VARSTVU ČLOVEKOVIH PRAVIC EKČP, 8. ČLEN ZAKONA O SODNIŠKI SLUŽBI ZSS, 14. ČLEN USTAVE RS, ...!
PROSIM Urad vlade za komuniciranje, DA PREDLOG URGENTNO OBRAVNAVATE, BREZ KVORUMA 38 GLASOV (GROBO KRŠENJE EVROPSKIH KONVENCIJ, USTAVE RS, ...)!!!
Spoštovana vlada R Slovenije,
ZAKAJ NISO SODNIKI IN TOŽILCI PRED ZAKONOM ENAKI, ŽE 27 LET?!
14. člen USTAVE RS, : »ENAKOST PRED ZAKONOM«:
V Sloveniji so vsakomur zagotovljene ENAKE človekove pravice in temeljne svoboščine, ne glede na narodnost, raso, spol, jezik, vero, politično ali drugo prepričanje, gmotno stanje, rojstvo, izobrazbo, DRUŽBENI POLOŽAJ, invalidnost ali katerokoli drugo osebno okoliščino.
VSI SO PRED ZAKONOM ENAKI.
»NEPOZNAVANJE« ELEMENTARNIH ČLENOV Evropke konvencije o varstvu človekovih pravic EKČP (https://www.echr.coe.int/documents/convention_slv.pdf
TO KONVENCIJO RAZUMEJO STAREJŠI OSNOVNOŠOLCI, SREDNJEŠOLCI, ..., "ZDRAVA PAMET")?!
27-LETNO »NEPOZNAVANJE NAŠE NAJNOVEJŠE USTAVE R. SLOVENIJE,
ZAKONA O SODNIŠKI SLUŽBI ZSS, ... !?
www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina
ZAKON O SODNIŠKI SLUŽBI ZSS, Št. 0100-39/94, Ljubljana, dne 7. aprila 1994.
IZVOLITEV V SODNIŠKO FUNKCIJO IN IMENOVANJA V SODNIŠKI SLUŽBI
1. oddelek Pogoji za izvolitev sodnika in imenovanje na sodniško mesto
8. ČLEN
Za SODNIKA je lahko izvoljen, kdor izpolnjuje naslednje splošne pogoje:
Ni osebnostno primeren za opravljanje sodniške funkcije, kdor se je ali se obnaša tako, da je mogoče na podlagi njegovega ravnanja utemeljeno sklepati, da sodniške funkcije ne bo opravljal pošteno in vestno.
Ne glede na določbo prvega odstavka tega člena sodniki, ki so sodili ali odločali v preiskovalnih in sodnih postopkih,
v katerih so bile s sodbo kršene temeljne človekove pravice in svoboščine,
po izteku svojega mandata ne izpolnjujejo pogojev za izvolitev v sodniško funkcijo.
23. člen
Sodnik nastopi sodniško službo z dnem, ko pred predsednikom državnega zbora izreče naslednjo prisego: "Prisegam, da bom sodniško funkcijo opravljal-a v skladu z ustavo in zakonom ter sodil-a po svoji vesti in nepristransko."
DO SEDAJ JE BILO +-500 MILIJONOV EVROV ŠKODE (KAZNI, ODŠKODNINE, ENORMNI SODNI STROŠKI, PROGRAM LUKENDA , PROGRAM HELP, ... ZA PAR ČLENOV EKČP,
in NAJVEČJE SRAMOTE V ZGODOVINI SLOVENIJE!?
siol.net/novice/slovenija/slovenija-evropska-prvakinja-v-krsenju-clovekovih-pravic-393799
Slovenija EVROPSKA PRVAKINJA v KRŠENJU človekovih pravic
siol.net/novice/slovenija/kaj-naj-stori-slovenija-da-ne-bo-vec-krsila-clovekovih-pravic-391350
Slovenija je po kršitvah človekovih pravic PRVA država v Evropi glede na število prebivalcev, kažejo podatki Evropskega sodišča za človekove pravice (ESČP). Za Slovenijo je bilo pred ESČP doslej ugotovljenih 148 kršitev na milijon prebivalcev. (!!!???)
Dr. Jurij Toplak:
»Človekovih pravic NI KRŠILA Slovenija, ampak SODNIKI,
ki imajo IME in PRIIMEK. Ve se, kdo so TI SODNIKI. …(!!!???)
Če ne bomo naredili ničesar, bomo še naprej država z največ kršitvami."
… Slovenija je po statistiki iz Strasbourga V VRHU tudi po razmerju IZGUBLJENIH in dobljenih primerov.
Obsojena je bila namreč v 94 odstotkih vseh zadev,
ki so se znašle pred sodniki, ta odstotek si deli z Rusijo, družbo pa ji delata še Madžarska in Azerbajdžan (95 odstotkov izgubljenih primerov) ter neslavna evropska rekorderka Ukrajina, ki je izgubila 99 odstotkov vseh primerov na najvišji evropski sodni instanci.
"Da smo izgubili 94 odstotkov primerov, je po eni strani pokazatelj tega, da so to ZELO UTEMELJENI PRIMERI.
fotogalerija.dz-rs.si/datoteke/Publikacije/Sejni_zapisi_Drzavnega_zbor...
REPUBLIKA SLOVENIJA, DRŽAVNI ZBOR, 68. izredna seja, (3. junij 2014)
1. TOČKO DNEVNEGA REDA – TO JE NA OBRAVNAVO PREDLOGA PRIPOROČILA V ZVEZI Z IZVAJANJEM NAČELA PRAVNE DRŽAVE Z VIDIKA UČINKOVITOSTI,
NEPRISTRANSKOSTI IN NEODVISNOSTI PRAVOSODJA.
Evropska komisija v svojem poročilu o pregledu stanja na področju pravosodja v Evropski uniji ugotavlja, da spada Slovenija, kljub
največjemu številu sodnikov na 100.000 prebivalcev in kljub ČETRTEMU najvišjemu
proračunu za PRAVOSODJE, med države članice z NAJHUJŠIMI težavami v pravosodju.
Zakon, naš zakon, slovenski iz leta 1994 o sodniški službi
sicer DOLOČA, da v TRAJNI SODNIŠKI MANDAT NE MORE BITI IMENOVAN SODNIK,
ki je kadarkoli v preteklosti sodeloval v sodnih postopkih v katerih so BILE KRŠENE ČLOVEKOVE PRAVICE,
vendar se to določilo v praksi ni izvajalo, niti pri sodnikih, niti pri tožilcih.
Slovenija ima v primerjavi z nekaterimi drugimi članicami EVROPSKE UNIJE
tudi po TRIKRAT VEČ SODNIKOV in TOŽILCEV na sto tisoč prebivalcev.
Vendar pa je njihova UČINKOVITOST BISTVENO MANJŠA.
Odgovornosti, ko bi MORALI ODGOVARJATI s sankcijami za storjene napake, pa praktično NI.
V INFORMACIJO:
27-LETNO NEDELOVANJE FUNKCIJE PREDSEDNIKA DRŽAVE
www.up-rs.si/up-rs/uprs.nsf/objave/Pogosta-vprasanja-in-odgovori
5. Kako lahko PREDSEDNIK (R. SLOVENIJE) ukrepa v primeru kršitev človekovih pravic?
Predsednik republike lahko ukrepa tako, da o svojih ugotovitvah obvesti druge pristojne organe, npr. varuhinjo človekovih pravic. …
V primeru ugotovitve večjega števila podobnih kršitev človekovih pravic in temeljnih svoboščin
pa predsednik republike lahko o tem spregovori tudi javno in pozove pristojne organe k ustreznemu ukrepanju.
Predsednik se javno in v stikih z državnimi organi zavzema tudi za odpravljanje napak v delovanju državnih organov,
ki vodijo do kršitev človekovih pravic.
Koliko časa bomo imeli politično nastavljene sodnike?
www.sodisce.si/okrack/objave/2018100513144479/
Slovenija edina država, kjer sodnike imenuje politika.
Na neustreznost imenovanja sodnikov v Državnem zboru opozarja tudi Vrhovno sodišče, saj tak sistem imenovanja
ne ustreza evropskim standardom razmerij med vejami oblasti, ...
Na isti problem opozarjajo tudi dokumenti in priporočila drugih mednarodnih organizacij.
... število sodnikov na prebivalca višje od evropskega povprečja, ...