Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Pravilno krpanje (flikanje) cest

1140 OGLEDOV 20 KOMENTARJEV

Vsi vsakodnevno zelo konkretno občutimo da cestna podjetja v Sloveniji ne znajo krpati cest oz jih krpajo katastrofalno slabo kar povzroča veliko materialno škodo na naših vozilih in vpliva negativno na varnost, da neprijetnega občutka tukaj niti ne omenjam. Pa to je živa sramota kako to počnejo pri nas! Ne le sramota to je norčevanje.                                                                                                                                                                                                                                                                            Na poškodovana mesta zmečejo material po principu nova flika na staro fliko, na koncu lahko vidimo na debelo nagrmadenih veliko plasti eno na drugo, kot bi brali  letnice na požaganih deblih. 

Znajo pa svoj posel, to je krpanje cest, opravljati v tujini. Treba se je peljati samo nekaj km proti severu v Avstrijo, da to spoznaš. Krpanje cest se lahko vidi ne sme se pa čutiti in točno tako je s tem v tujini. 

Sem za to, da se pošlje odgovorne ljudi na kratki tečaj v tujino kjer naj jih naučijo kako se to pravilno dela. Menim, da si najmanj to zaslužimo. Pravzaprav čakamo na to že 30 let a se ne zgodi nič.

106 glasov

1 glas

Če bo predlog prejel vsaj 21 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR P Parafino 1 predlog
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


22. 12. 2020

Odziv Ministrstva za infrastrukturo

V zvezi s splošno opazko iz podanega predloga, da slovenska cestna podjetja ne znajo krpati cest je potrebno uvodoma pojasniti, da slovenska gradbena stroka niti na področju izobraževanja, niti na področju standardov in znanj glede izvedbenih gradbenih del ne zaostaja od aktualnih evropskih trendov na temu področju. To nenazadnje dokazuje tudi veliko število kvalitetno izvedenih projektov na področju cestne infrastrukture, tako na področju avtocest in hitrih cest, kot tudi na področju ostalih državnih cest.

Ne glede na predhodno navedeno pa se zavedamo, da žal občasno prihaja tudi do primerov, ko posamezna vzdrževalna dela niso izvedena na način, kot bi uporabniki cestnega omrežja pričakovali. V zvezi s tem je potrebno opozoriti, da je razlog velikokrat tudi v pomanjkanju finančnih sredstev, saj posamezni upravljavci določenega cestnega omrežja nimajo na voljo zadostnih sredstev za izvedbo obširnejših oziroma bolj kvalitetnih vzdrževalnih del. Ob tem je potrebno poudariti, da so opredeljeni tudi različni nivoji cest oziroma vzdrževanja (avtoceste in hitre ceste, državne ceste, občinske ceste), kar posledično pomeni, da se na nižjih kategorijah cest pogosto izvaja zgolj nujna vzdrževalna dela, predvsem po zaključenem zimskem obdobju, ki na cestnem omrežju pušča največje posledice. Posledično tudi kvaliteta voznih površin cest velikokrat zaostaja za pričakovanji uporabnikov.

Ustrezen nivo vzdrževanja cest je sicer podrobneje opredeljen tudi v področni zakonodaji, ki poleg določb s področja gradnje in vzdrževanja cest (standardi, smernice, tehnične specifikacije, pravilniki…) opredeljuje tudi ustrezne strokovne in inšpekcijske službe, ki so pristojne za preverjanje stanja oziroma kvalitete cest in v določenih primerih tudi za sankcioniranje.

Popravki predloga

Verzija predloga z dne, 21. 10. 2020 | 19:36:36

Pravilno krpanje (flikanje) cest

Vsi vsakodnevno zelo konkretno občutimo da cestna podjetja v Sloveniji ne znajo krpati cest oz jih krpajo katastrofalno slabo kar povzroča veliko materialno škodo na naših vozilih in vpliva negativno na varnost, da neprijetnega občutka niti ne omenjam. Znajo jih pa krpati v tujini. Treba se je peljati samo nekaj km proti severu v Avstrijo, da to spoznaš. Krpanje cest se lahko vidi ne sme se pa čutiti. Sem za to, da se pošlje odgovorne ljudi na kratki tečaj v tujino kjer naj jih naučijo kako se to pravilno dela. Pravzaprav čakamo na to že 30 let a se ne zgodi nič.

Verzija predloga z dne, 21. 10. 2020 | 19:37:09

Pravilno krpanje (flikanje) cest

Vsi vsakodnevno zelo konkretno občutimo da cestna podjetja v Sloveniji ne znajo krpati cest oz jih krpajo katastrofalno slabo kar povzroča veliko materialno škodo na naših vozilih in vpliva negativno na varnost, da neprijetnega občutka tukaj niti ne omenjam. Pa to je živa sramota kako to počnejo pri nas! Ne le sramota to je norčevanje.                                                                                                                                                                                                                                                                             Na poškodovana mesta zmečejo material po principu nova flika na staro fliko, na koncu lahko vidimo na debelo nagrmadenih veliko plasti eno na drugo, kot bi brali  letnice na požaganih deblih. 

Znajo pa svoj posel, to je krpanje cest, opravljati v tujini. Treba se je peljati samo nekaj km proti severu v Avstrijo, da to spoznaš. Krpanje cest se lahko vidi ne sme se pa čutiti in točno tako je s tem v tujini. 

Sem za to, da se pošlje odgovorne ljudi na kratki tečaj v tujino kjer naj jih naučijo kako se to pravilno dela. Menim, da si najmanj to zaslužimo. Pravzaprav čakamo na to že 30 let a se ne zgodi nič.

Verzija predloga z dne, 21. 10. 2020 | 19:37:32

Pravilno krpanje (flikanje) cest

Vsi vsakodnevno zelo konkretno občutimo da cestna podjetja v Sloveniji ne znajo krpati cest oz jih krpajo katastrofalno slabo kar povzroča veliko materialno škodo na naših vozilih in vpliva negativno na varnost, da neprijetnega občutka tukaj niti ne omenjam. Pa to je živa sramota kako to počnejo pri nas! Ne le sramota to je norčevanje.                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Na poškodovana mesta zmečejo material po principu nova flika na staro fliko, na koncu lahko vidimo na debelo nagrmadenih veliko plasti eno na drugo, kot bi brali  letnice na požaganih deblih. 

Znajo pa svoj posel, to je krpanje cest, opravljati v tujini. Treba se je peljati samo nekaj km proti severu v Avstrijo, da to spoznaš. Krpanje cest se lahko vidi ne sme se pa čutiti in točno tako je s tem v tujini. 

Sem za to, da se pošlje odgovorne ljudi na kratki tečaj v tujino kjer naj jih naučijo kako se to pravilno dela. Menim, da si najmanj to zaslužimo. Pravzaprav čakamo na to že 30 let a se ne zgodi nič.

Verzija predloga z dne, 21. 10. 2020 | 19:38:27

Pravilno krpanje (flikanje) cest

Vsi vsakodnevno zelo konkretno občutimo da cestna podjetja v Sloveniji ne znajo krpati cest oz jih krpajo katastrofalno slabo kar povzroča veliko materialno škodo na naših vozilih in vpliva negativno na varnost, da neprijetnega občutka tukaj niti ne omenjam. Pa to je živa sramota kako to počnejo pri nas! Ne le sramota to je norčevanje.                                                                                                                                                                                                                                                                               Na poškodovana mesta zmečejo material po principu nova flika na staro fliko, na koncu lahko vidimo na debelo nagrmadenih veliko plasti eno na drugo, kot bi brali  letnice na požaganih deblih. 

Znajo pa svoj posel, to je krpanje cest, opravljati v tujini. Treba se je peljati samo nekaj km proti severu v Avstrijo, da to spoznaš. Krpanje cest se lahko vidi ne sme se pa čutiti in točno tako je s tem v tujini. 

Sem za to, da se pošlje odgovorne ljudi na kratki tečaj v tujino kjer naj jih naučijo kako se to pravilno dela. Menim, da si najmanj to zaslužimo. Pravzaprav čakamo na to že 30 let a se ne zgodi nič.

Komentarji