Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Reforma CPP testov in vprašanj

650 OGLEDOV 7 KOMENTARJEV

Ko delam CPP teste in vprašanja je v vprašanjih veliko vprašanj ki nimajo nobene veze z cestno prometnimi predpisi naprimer zakaj je boljse da se pelje vec ljudi u enem avtu alpa kako sparamo z gorivom, dobil sem tudi eno kaj preverimo na daljsi poti in sem zabil test zaradi neumnega vprasanja.

Predlagam da se neumna vprasanja z samoumevnimi odgovori odstrani ter da se online vaje naredi dolge 45 vprasanj namesto 15.

 

17 glasov

8 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 20 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR H HotPiston 2 predloga
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • m marjanpunto

    CPP testi so v Sloveniji zasnovani tako, da od kandidata išče neznanje i ne znanja, zato je tudi delež neuspešnih kandidatov prevelik.

    Še vedno ne vidim logike, da mora imetnik izpita za B-kat. ponovno opravljati CPP, če želi delati A-kat. Ali so CPP za različne kategorije drugačni? Težko verjamem, saj so za vse enaki, torej gre za finančno odiranje državljanov s strani določenih lobijev zaposlenih v nekakšnih agencijah, avtošolah in še kje.

    • k kr en

      Morda so enaki za kategoriji A in B. Za ostale zagotovo niso.

      Nekoč sem le poizkusil reševati CPP za C kategorijo in sem samo debelo gledal. Polno nekih vprašanj o osnih obremenitvah, največjih masah, omejitve hitrosti so drugačne ...

    • Y Yonc

      Ne samo, da je potrebno delati CPP, čeprav imaš B kategorijo. Potrebno je tudi obiskovati tečaj in opraviti obveznih 20 ur vožnje. Halo!!! Po 30 letih vožnje z B kategorijo in niti ene kazenske točke bi morala odvoziti 20 ur na motorju, kot da sem začetnik in se moram še naučiti vožnje po križiščih.

  • Ikona uporabnika anekdota anekdota

    Celotni CPP knjiga vsebuje kar nekaj nelogičnosti.

    Še posebej neprimetna na pa so predavanja, ki so v zelo veliki večini tako zelo dolgočasna, da človeka mine, da bi kdajkoli vozil karkoli. Interaktivnosti očitno sploh noben od predavateljev ne pozna, večinoma so totalno suhoparna kot predavanja v šolah. Preživeti načini poučevanja, v katerih je vse polno prisklednikov, ki delo opravljajo zgolj zaradi denarja, brez radosti in kreativnosti podajanja vsebin. Zdolgočasen folk in sistem, v katerem je namen, da imvečkrat in čimveč ljudi na izpitu pade, da bi lahko čimveč napolnili blagajno. Izpit bi morali plačati zgolj enkrat, vsak ponovni pa bi moral biti brezplačen, saj je že prvi predrag ob plačah, ki jih prejema večina slovencev.

  • H HotPiston

    Miharix vrjam mi ko ti recem da mi je usak ko ma ispit ze 15 let+ da cppjev nebi naredu ni sans. Zamisli se nad tem. V Sloveniji je znano da ima najtezje cpp teste v EU uniji.

  • m miharix

    Tisto vprašanje "Kaj preverimo na daljsi poti"...

    Ko ti bo guma počila zaradi premajhnega tlaka

    ali izgubil nadzor zaradi obrabljenega profila

    ali sredi naliva nekje v tujini šele opazil da so brisalci razpadli

    ali da ti bo motor zapigal(zavaril=postane kup odpadnega železa) ker nisi opazil nizek nivo olja...

    Takrat boš pa jokcal zakaj moraš toliko plačevat, zakaj so tako slabe ceste... .

     

    • z znalček

      Pol tega je res brez veze. Za gume je senzor, prav tako za olje, brisalce zamenjaš, ko začnejo slabše delati. Saj ni tako, da danes delajo odlično, jutri pa sploh ne več, ampak se postopno slabšajo. Časi, ko si moral pol ure pregledovati avto, ali pa ga celo preventivno peljati na servis, preden si šel na morje, so mimo. Jaz se avta ne pritaknem nič. Gume pogleda vulkanizer ob menjavi 2x letno, vse ostalo pa mehanik 1x letno ali še bolj poredko.