Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

protikoronski ukrepi

633 OGLEDOV 19 KOMENTARJEV

Če obstaja možnost, predlagam naj se jasno določi kazen za nespoštovanje protikoronskih ukrepov za prebivalcev Slovenije, ki se ukrepov ne držijo v tujini. Namerno se udeležujejo zabav, mi pa naj plačujemo gospodarsko škodo?

Kazni je treba tudi obrati, prazne grožnje nimajo smisla. Znesek obranih kazni naj se nameni v dobrodelne namene ali podobno.

Odgovorno obnašanje bi moralo veljati za vse, neodvisno od destinacije potovanj. Če moramo doma sestavljati spiske oseb na večjih druženjih, pa naj še agencije, ki organizirajo zabave kot npr. na Zrču, dostavijo spiske oseb NIJZju ali zdravstveni inšpekciji.

Ljudje lahko zbolimo kadarkoli, da oa namerno hodijo na množične zabave, pomeni samo objestnost -

na račun ostalih davkoplačevalcev, ki pa v tem času niti do zdravnika ne pridejo.

19 glasov

29 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 30 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR naivka 19 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • 3 369

    Ne pridejo, ker si ne upajo iti k njemu. Ne upajo si iti k zdravniku in zato doma preživijo recimo infarkt ali kap, drugi pa bi mogoče potrebovali inzulin toda, ker jim nihče ni izmeril sladkorja tega sploh ne vedo. Me prav zanima koliko naših ljudi ima zdaj precej previsok krvni tlak pa tega sploh ne vedo? Koliko Slovencev ima zdaj raka, a zanj sploh ne vedo, ker niso bili pregledani.

    Po drugi strani pa ni mogoče ugotoviti kateri dopustniki so bili v nočnih klubih ali celo na skupinskem seksu. Saj menda nekateri ne mislite, da bi se morali vrniti v čas UDBE ali uvesti Pinochetovo diktaturo? Bi radi videli, da bi se Evropa spremenila kot se je spremenil Iran? Dokler je bil Mohamed Reza Pahlavi srečno poročen s Sorajo (napol Nemka) je bilo vse super, ko pa se je ločil, se je takoj začela pot navzdol.

    • Ikona uporabnika naivka naivka
      Komentar je izbrisal avtor komentarja.
    • Ikona uporabnika naivka naivka

      Delo ambulant bo še dolgo potekalo drugače. Sedaj pridejo do zdravnika le tisti, katerim ne morejo pomagati po telefonu. Sestre so skozi na telefonu, sporočila prenašajo zdravnikom. Oni pacientom vračajo klice in poskusijo rešiti stvar na ta način. Ta sistem je veliko bolj zamuden, tel.linije so skozi zasedene. Veliko lažje in hitreje bi bil osebni obisk zdravnika kot do sedaj. Sedanji sistem ni dober za nobenega.

      Kar se UDBE tiče, to je že zdavnaj preživeta stvar. Pomislite koliko aplikacij ali spletnih strani obiščete dnevno, izbor piškotkov in strinjanje z njihovimi pogoji, kartično plačevanje, ipd. Pomorski promet vodi evidenco potnikov (manifest), ravno tako letalski prevozniki. Prijava turistične takse je tudi evidenca gostov, posredovana organom.

      Tudi pri nas je treba imeti spisek, če se jih udeleži, pa čeprav družinskega dogodka, malo več ljudi.

      Zakaj slabšati situacijo v zdravstvu? Že tako ni dovolj zdravstvenega osebja, čakalne vrste obupne, prispevki za zdravstveno varstvo niso tako nizki in lahko komu pade na pamet, da jih še dvigne.

      Tisti, ki ima nekoga, ki je od njega odvisen, bo razmisli kam na dopust. Nekateri smo delali med korono neprekinjeno. Ni pravično, da vsi krijemo stroške tistim, ki namerno obiskujejo kritične zabaviščne lokacije.

      Na drugi strani pa imamo razne otroke kot npr. Kris in veliko drugih, ko zanje nimamo denarja in zbira cela država. V tem je razlika. Enim je vseeno, če bodo v karanteni. Itak jih podpirajo starši ali država. Tisti, ki nas radi primerjate z Italijo, tam so med karanteno plačali kazen že zato, ker niso imeli načrta ulic od doma do najbližje trgovine ali so ga imeli in šli po drugi ulici ali pa so šli v trgovino po eno ali dve stvari, ki nista bili nujni. Te skrajnosti si nikakor ne želimo. Saj tudi kazni ne bi bile potrebne, če bi imeli dovolj spoštovanja do sočloveka.

      Me res zanima ali se bo kdo od teh korenjakov, ki je ZAVESTNO prinesel virus domov, odločil za darovanje krvne plazme, v primeru da se tudi pri nas odločijo za tak način zdravljenja.

      Človek je prilagodljivo bitje.

      Vedno so bili in bodo neki novi virusi ali bakterije, ki jih ne poznamo. Če naši predniki ne bi bili prilagodljivi, danes niti nas ne bi bilo tukaj.

  • S Stefanija

    Proti predlogu, ker ni učinkovit.

    Drugače pa, ko vsi tako razmetavate z vso ostalo statistiko. Evo vam italijanske:

    Smrt v Italiji zaradi gripe po letih:

    2013/2014= 7.027

    2014/2015= 20.259

    2015/2016= 15.801

    2016/2017= 24.981

    Skupaj od 2013- 2017= 68.000 smrti zaradi gripe, zbolelo 5.290.000 ljudi.

    (vir: www.sciencedirect.com/…/artic…/pii/S1201971219303285 )

    Smrt v Italiji zaradi korone:

    V šestih mesecih okuženih 255.000 ljudi, mrtvih 35.405.

    (vir: www.worldometers.info/coronavirus/country/italy/ )

    Preračunajte sami, kako bi šlo naprej, če ne bi blo ukrepov. Če je pri nas zadeva šla in zaenkrat še gre dokaj dobro naprej, potem to ne pomeni, da je korona hoax, ampak da so ukrepi delovali.

    In ne, ne podpiram slabih, rigoroznih in neživljenjskih ukrepov vlade, ker menim, da bi se dalo stvari popolnoma ok uredit- nekdo je omenil dvoizmenski pouk- da, tudi mi smo v otroštvu, ko so prenavljali/dograjevali OŠ v bližini, sprejeli celo šolo otrok na našo in imeli celo leto dvoizmenski pouk, nobenemu nič falilo, še fajn nam je blo, ker nam ni blo treba bit ob šestih doma- sori mami, šolo mam.

    PROBLEM PRI NAS JE V TEM, DA SE VEDNO POSTAVIMO NA DVA EKSTREMNA POLA- V TEM PRIMERU KORONA JE HOAX, KORONA NAS BO POBILA. Da bi kdo videl sredino je pr nas ZF.

  • m markym

    Veš da. Potem pa svizec zavije čokolado ti pa se zbudiš.

  • Ikona uporabnika gotofi so gotofi so

    Dejstva

    Če bi vsak dan pri vsakih novicah najprej povedali, koliko je bilo testiranih/obolelih/hospitaliziranih/umrlih glede npr. raka, ali na bolezni obtočil,

    bi nas hitro srečala pamet in bi razumeli, kako nas manipulirajo na svetovnem nivoju.

    Na povezavi pxweb.stat.si/SiStatDb/pxweb/sl/10_Dem_soc/10_Dem_soc__05_prebivalstvo__32_Umrljivost__15_05L30_umrli-vzrok/05L3019S.px/table/tableViewLayout2/

    imate tabelo vzroka smrti v letih od 2000 do 2007.

    Za novotvorbami (rak) med 4.824 in 5.624 letno. Torej več kot 15 na dan v letu 2007.

    Za boleznimi obtočil med 7.504 in 7.613 letno. Torej skoraj 21 na dan v letu 2007.

    Skupaj umrlih za boleznimi in nesrečami 18.584 v letu 2007. Torej skoraj 51 na dan.

    Kje je to sploh moč primerjati s Covid-om?

    In zato, da statistiko napihujejo, nam poročajo o umrlih S COVIDom in ne ZARADI COVID-a.

    Torej, če si COVID-pozitiven in te povozi vlak, si v statistiki umrlih s Covidom.

    Pa kretenski ukrepi oblasti. In sprenevedanje NIJZ. In sprenevedanje medijev, ki se delajo, kot da je vse kar jim institucije prodajajo, tudi res.

    Vsakega, ki se noče več sprenevedat zamenjajo.

    Prvi so menda prinesli zadevo v Slovenijo zdravstveni delavci iz smučanja.

    Potem negovalno osebje iz dopustov v tujini.

    Cele parlamentarne počitnice ni bilo nobenih ukrepov na mejah. Sedaj bo najprej povedano, da bomo čez nekaj dni zaprli meje.

    In se bo dalo ljudem ki so na okuženem področju čas, da se vrnejo brez karantene. Ker če prideš danes iz okuženega področja, ne moreš prenesti okužbe?

    Če pa iz iste države prideš jutri, greš v karanteno. Tudi če si šel le za tri ure tja na poslovni sestanek, k zobozdravniku, plačat položnice, spustiti vodo iz napeljave v vikendu...

    Pa kateri idioti smo MI.

    Zraven pa te zaradi COVID-a ne spustijo v zdravstveno ustanovo brez najave in kaj vem česa še.

    S tako vnetim zobom, da imaš oko zaprto, te ne vzame v ambulanto, ampak ti po telefonu napiše antibiotike.

    'Heroji' zdravstva pa sedijo v zaprtih zdravstvenih domovih in cele šihte pijejo kavo.

    Veliko nas je, ki opozarjamo na vse te diskrepance, vendar nas mediji ignorirajo, tale portal pa itak ni še nikoli česa spremenil.

     

    • Ikona uporabnika naivka naivka

      Se strinjam.

      S korono je edino problem, da se drugace tretira. Zakaj, ne vemo.

      Lahko gledamo, da jim ni uspelo s sarsom, ptičjo gripo, norimi kravami in še čim drugim, jim je pa uspelo sedaj.

      Pri bolezni ponavadi nimamo vpliva.

      V mojem predlogu gre za to, da se namerno hodi na zabave.

      Da slišim kako tekmujejo kdo se bo prej

      okužil. Zakaj bi morali vsi v karanteno zaradi takih? Podjetja propadajo, ljudje ostajajo brez služb, do zdravnikov težko prideš. Koliko ljudi z resnimi boleznimi bo zaradi tega nastradalo?

      Je razlika ali zboliš, ko se namerno ali nenamerno okužiš. Še cestnemu podjetju moraš poravnati škodo, če narediš nesrečo, npr.

      Tisti, ki hodijo delat, da preživijo sebe in družino, kateri so odvisni od svojega dela, premislijo kam gredo na dopust.

      Kdor pa ima servirano, ponavadi od staršev, je brezbrižen. Naj bo, ampak naj ne dela stroškov ali ogroža ostalih.

      Naj z enakim pogumom prevzame odgovornost. Ne vidim problema.

    • D DaNamBoBolje

      Glasoval sem za, se pa deloma tudi strinjam z Vami.

      Za sem glasoval zato, ker sem namreč v rizični skupini ljudi za okužbo, ne bi pa želel, da me okuži nekdo, ki ga ta okužba ne skrbi oziroma mu ni mar tudi če me. Ne želim si ležati na trebuhu, izoliran in nemočen. Srž problema je v tem, da se proti tej bolezni ni mogoče zaščititi drugače, kot z nošenjem mask osebno higieno in podobno, neupoštevanje teh pa po mojem mnenju pomeni ignoranco do vseh, ki lahko imajo težje posledice ali celo umrejo.

      Z vami pa se strinjam zato, ker bi morali storiti tudi več za obvladovanje drugih hudih bolezni in splošnega zdravja. Nikoli nisem razumel skupno čakanje v čakalnici zdravstvenega doma na sprejem pri zdravniku v družbi z z gripo obolelimi. Sprejemne dele zdravstvenih domov in bolnišnic bi tako morali v celoti spremeniti. Izvajati bi morali morali sistem zgodnjega odkrivanja vseh vrst raka, kot ste ugotovili bolezni sečil in podobno. Da ne govorim o zobozdravstvu, tu je bila že prej in še naprej vidim le katastrofo. Tudi na cestah bi lahko naredili red z malo volje, ne z najavljenimi akcijami temveč znižanjem dovoljenih hitrosti in strogim stalnim nadzorom, brez plačila polovičnih kazni.

      Upam, da bo reševanju teh problemov namenjen vsaj del sredstev od 10 miljard evrov velikega paketa.

  • o otroci

    ko se bo nehalo testirati bomo spet normalno zbolevali - eni bomo prehlajeni, eni malo bolj prehlajeni, eni zelo bolni, eni bomo celo umrli. tako se pač vrti ta svet. ali se vam res zdi, da vsi žurerji tečejo naravnost k starim in jih na polno okužujejo. že podatek da je okužba po tako različnih krajih in le posamezna v nekem kraju pove, da množičnega okuževanja ni. Če bi bil virus res tako nevaren bi se starejši politiki kot npr, g, Kacin, g, Gantar itd. oblekli v skafandre, saj spadajo med ranljive in ogrožene. Ko slišim g. Gantarja, kako bi nekaterim sedaj, ko so se vsi v glavnem že naužili morja in tujine odrejal karanteno se bojim, da imamo spet prvo in drugo razredne. Tistim premožnejšim, ki imajo lastnino bi dal odpustek, ostalim pa ne. Ali res le lastnina pomeni jamstvo, da si zaprt v njej, če pa greš v javno kapaciteto pa si avtomatično žurer in nevaren okuževalec.

    Vse poletje smo prehajali kamor smo želeli in nič posebnega se ni dogajalo. Sedaj pa spet panika in pritiski na ljudi. Ni čudno, da je toliko nesreč in nasilja, saj so ljudje vsi napsihirani. Upam, da bo kmalu prevladal razum in bomo spet normalno živeli in delali. Paniki naj se zaprejo v sobe in čakajo svoj konec, ostali pa naj normalno živijo. Če bomo okuženi, bolni - pač bomo. V času korone ne moremo normalno do zdravnikov, vsak dan za različnimi boleznimi zboli in umre ogromno ljudi, a štejemo le tiste za Covidom in je že kar panika, ker stari in ubogi nikakor nočemo umreti.

    Ne spadam med mlade, ampak med t.i. ogrožene. Ne čuvajte me, ker je to farsa in sprenevedanje.

    Otroke v šolo, mladi naj delajo, starejši pa naj se čuvajo, kot bi se morali tudi sicer. Ozaveščajte ljudi, nikakor pa jih več ne strašite in preganjajte.

    Biti okužen ne pomeni biti bolan, res bolni so le tisti na respiratorju, pa še ti so ali zelo stari ali pa polni pridruženih bolezni in bi jih prizadel vsak virus ne le ta.

    • Ikona uporabnika bortchy bortchy

      najboljši komentar

  • Ikona uporabnika naivka naivka

    Panika tu nima veze. Eni smo normalno delali med karanteno, tudi z ljudmi iz rizičnih območij. Ne gre za to.

    Spomladi smo imeli vsesplošno karanteno. Šole bi lahko imele izmenski pouk, vsak teden npr. ena skupina v šoli, druga doma. Javna uprava bi lahko delovala izmenično, vsaj izmensko po pokrajinah. Promet in življenje ustavljeno.

    Sedaj gremo v drugo skrajnost. Naša diplomacija ne more doseči dogovora s sosedi glede delovanja letovišč, kjer nekontrolirano organizirajo velike zabave, ki so nova žarišča okužb.

    Saj je prav, da gredo ljudje na zaslužen dopust, kamorkoli že.

    Ni pa v redu, da menda eni tekmujejo, kdo se bo prej okužil. Glede na trenutno stanje, bi to lahko držalo.

    Če se ponovi karantena in se gospodarstvo ustavi je realno, da se bo denarni tok ustavil. Verjamem, da je javni upravi zagotovljena večja varnost in bodo vsi drugi prej propadli.

    Vendar bo državne pomoči kmalu zmanjkalo. Vse kar se zadolžujemo, bo treba poplačati. Ali pa nas bodo prodali.

    Panika ni isto kot odgovorno ravnanje.

    Zakaj bi morali plačevati posledice objestnosti in neodgovornega ravnanja določenih posameznikov? Še pred kratkim je bilo veliko napadov na ljudi, ki so nevede prinesli domov virus iz tujih smučarskih letovišč ali potovanj.

    A sedaj, z morskih letovišč z velikimi zabavami pa je v redu?

    Sedaj imamo tako, da npr. ZIRS ne more opravljati njihovega normalnega tekočega dela v tistem delu, ki vpliva na pretok blaga in ustvarja prihodek v državno blagajno. Ker imajo karantenske odločbe prednost.

    To je samo en primer.

    Kdo je tukaj nor? Kdor zboli, ker gre namenoma v kraje kot npr. Zrče, naj ram ostane do ozdravitve ali pa doma nosi stroške zdravljenja. Saj tudi ostali prebivalci Slovenije ene stvari plačujemo ali doplačujemo sami, čeprav plačujemo zdravstvene prispevke in doatno zdrav. zavarovanje. S sredstvi v zdravstvu se je itak že od prej ravnalo negospodarno, sedaj pa naj gre še to kar je ostalo, v luft... Da ne govorimo o tem, da sedaj ljudje niti do zdravnika ne morejo, pa da se na splošno, vse vrti samo še okrog korone....

    Nobena skrajnost ni dobra. Potrebujemo samo stabilno in človeka dostojno življenja. Korona stanje pa je vse prej kot to.

    Lp

     

  • O Oki

    Proti. Se mi zdi da eni komaj čakajo da se im odvzamejo osnovne človeške pravice, pa še druge bi vlekli še globlje v tole korona bedarijo, za vlade pa je to seveda dodatna spodbuda da kar nadaljujejo, še naprej in naprej...

    Dokler ne bo množičnega bojkota vseh korona ukrepov, ne bo konca temu sr*ju.

    • Ikona uporabnika bortchy bortchy

      natanko tako neuki in paniki pa ponorevajo.Korona jih več spravi na psihiatrijo kot kam v drugam !

  • C Castor Polak

    Najprej naj Vlada in vladajoči pometejo pred svojim pragom in nam državljanom dajo vzgled. Torej, meseca marca smo poslušali, da letos počitnic zaradi epidemije ne bo. Potem se pa je kar naenkrat pričelo odpiranje občinskih mej, državnih mej, ukinitev epidemije ipd. Torej če ni epidemije, potem so priporočila, ki se jih ljudje držijo ali se jih ne držijo. Večina se jih na žalost ne drži. Tudi predstavniki države, se jih ne držijo. Torej nimajo osnove za kakršne koli kazni. Ta korona zadeva, je tako in tako namenjena sama sebi in grabljenju denarja za elite. Saj kot je že bilo razloženo v šali, ko Janez vpraša Vlado; zakaj ste pa nas zadolžili za milijardo Eurov in vlada odgovori; najprej smo se prestrašili virusa, potem pa se nam več ni dalo delat.

  • h heizenberg

    Če je epidemija, ni izjem. Vsi doma, vojska razvaža hrano po domovih. Dokler traja doba kužnosti. Potlej bo mir. Tudi ženska ne more biti le na pol noseča. Ampak to se ni dogajalo v niti najbolj kritičnih časih. Ker oblastniki korono rabijo. Prav jim je prišla. Upal bi celo trditi, da je bila namerno izpuščena in da je pričetek svetovnega stiskanja človeških svoboščin. Treba je ves čas dajati vedeti, kdo je šef. K temu spada tudi vzgoja k poslušnosti, pa čeprav gre zgolj za zahtevo po nošenju nagobčnika.

    Skrbite za svoje osebno zdravje, umivajte si roke in ne tiščite v velike nakupovalne centre brez potrebe. In naj vam ne uide iz spomina, da so v preteklosti tudi zaradi razsajanja gripe že prepovedovali obiske v bolnišnicah, pa zato ni bilo med ljudmi nobene panike.

  • j johi

    Kdaj bo ljudi srečala pamet me zanima.

    Proti.

  • j jan31

    Čez 100 let se bo govorilo o ljudeh ki so poskušali rešiti svet in o ljudeh ki so ga pomagali uničiti. Prvi so bili tisti ki so spoznali da če ugasneš TV korona sploh ne obstaja in se niso držali ukrepov, ohranili so človečnost, dostojanstvo in na sočloveka gledali s spoštovanjem. Drugi so odvisniki od fake news sistematičnega programiranja javnosti, so tisti ki se bojijo soljudi in jih obsojajo in so tisti ki enostavno nočejo razmišljati z lastno glavo.

    Proti predlogu absolutno.

    Sam se ne držim ukrepov in me nobena kazen ne bo ustavila.

  • b ba tom

    preveč denarja se nameni pomoči ob posledicah kovida in bistveno premalo preprečevanju.

    potovanja bi morali omejiti na minimum, vsakega, ki se vrača v slo od kod drugod pa testirati in dati v karanteno, dokler testi niso jasni/znani.

    več bi bilo treb nameniti ozavešanju, pa ne s strani politike ali epidemiologov - oboji ne znajo komunicirati z javnostjo na normalen sprejemljiv način.

    prilagoditi vsakdanje življenje novi situaciji - sistemsko, na vseh nivojih, ne samo z maskami. omogočiti kupovanje po spletu z normalno dostavo - v istem dnevu, tega največji trgovci ne zmorejo (!?). to bi ustvarilo tudi kar nekaj dodatnih delovnih mest. ampak to jim je treba naložiti, sami so preveč oportunistični za take poteze.

    delo na daljavo, šolanje na daljavo - ampak ne tako amatersko kot do sedaj.

    boljša zaščitna oprema, financirana s strani države.

    in seveda še marsikaj. kar se zdaj dela , je metanje denarja skozi okno...

  • A AnžeBarle

    Kazni so, predvidevam, že predvidene in zagrožene z drugimi pravnimi akti, le da se tega ne izvaja.

    Drugo je, če ponudnik potovanja potnike zavaja in jih vodi na rizična območja/dejavnosti, kjer obstaja velika možnost okužbe. In prav razni maturantski/absolventski izleti ter zabave v nočnih klubih/festivalih so trenutno težava.

    Naj agencije o seznamu potnikov obvestijo NIJZ in če se med povratniki pokažejo oboleli, se preveri še ostale s seznama. Nato se odloči, ali bo proračun kril stroške samo-izolacije/karantene, če je nekdo na svojo lastno voljo šel na rizično območje.

    Za države t.i. rdečega seznama pa bi veljalo uvesti začasno prepoved potovanj; kdor je že tam, pa se mora čim prej vrniti domov.