Kaznovati napačno cestno signalizacijo
Pozdravljeni,
prevozim 3000-5000 km/mesec in nemalokrat naletim na pozabljene obcestne znake, ki opozarjajo na DELO NA CESTI (in pripadajoči znaki o omejitvi ipd.) Včasih je bilo teh "pozabljenih" znakov ogromno in so opozarjali na že davno končana dela ali začasno prekinjena dela in moram reči, da je dandanes tega precej manj.
Vendar kljub temu opažam, da izvajalci ne umikajo znakov ob prekinitvi del, recimo čez vikend ali ob ustavitvi del zaradi karkšnihkoli vzrokov.
Ne vem ta trenutek, ali je ali ni to kaznivo, vendar bi morali povišati kazni za izvajalce, odgovornega za postavitev in odstranitev opozorilnih znakov, na vsaj 3000€. S tem bi dosegli kar nekaj pozitivnih učinkov:
Toliko v tem predlogu.
In kaj bomo z tem dosegli? Se zavedate, da v koncni fazi vse to mi placamo?
Do predloga se je mogoče opredeljevati izključno kot voznik, ne pa zgolj kot nekakšen nedeljski dajalec mnenj.
Žalostno dejstvo je, da pri nas na cestah vlada kaos zaradi sinergije med slaboumnostjo sistema in nevestnostjo voznikov. Izkušnje nas namreč učijo, da so prometni znaki pri nas NAJPOGOSTEJE samo zaradi tega, da se je zadostilo nekim elaboratom, žal pa v mnogih primerih nimajo realne zveze s konkretnim terenom, stanjem ceste ipd. ipd. Garantirano bom danes spet kar nekajkrat peljal mimo postavljenega znaka "delo na cesti" in na istem drogu omejitve 40 km/h. Ampak ni problema, saj vem, da zdaj tam ne delajo: je premraz, prevlažno, nekaj dni deževja, skratka, tisoč razlogov, zakaj prav ZDAJ (ali pa: danes, ali pa: ta teden, mesec) tam nihče nič ne dela. Nič hudega, znak še vedno opozarja, da neke vrste "proces" tega delanja še vedno ni zaključen. To pomeni: ker vem, da dela ne potekajo, bom (po zdravi pameti legitimno, z vidika predpisov nezakonito) znak ignoriral. In ker vem, da je tako, bom (po zdravi pameti legitimno, z vidika predpisov nezakonito) ignoriral tudi omejitev hitrosti - e, takrat pa se lahko zgodi čudež, da bo sistem nenadoma proradil in mi bo policija prilepila kazen zaradi divjanja; ali še huje, nenadoma se bo od nekod dejansko vzel Mujo z lopato in ga bom - divjak, kot sem - mirno povozil. Vprašaj se, voznik, kako ravnam/ravnaš: popolnoma sprejemljivo z vidika logike, saj nismo tesla; čeprav smo z vidika sistema kršitelji in norci.
Prometna stroka bi morala delovati strokovno in zagotavljati čim bolj tekoč promet, ne pa skrbeti samo za to, da bi bilo na cesti čim več ovir in šikan, s končnim ciljem, da bi se ljudje vozili čim bolj počasi. Oprostite, to je žalitev razuma. Sedanje stanje je pa tako, da se vozniki po logiki razuma ne moremo zanašati na postavljene prometne znake, ampak predvsem na svojo presojo razmer na cestah; čeprav je prav te lahko hudo varljiva. Vsega tega ne bi bilo, če bi "strokovnjaki" dejansko delali z glavo; npr. postavitev znaka za začetek naselja 200 metrov pred prvo hišo v vasi je več kot očitno zgolj provokacija in občasna priložnost za polnjenje policijske malhe. Primerov vemo našteti ogromno.
Ta sistem pa je tisto, kar vsi mi plačujemo, in to ne zato, da bi pasel ovce na gmajni, ampak da bi DELOVAL. Zato predlog popolnoma podpiram in pozivam "stroko", naj se strezni predvsem sama, ne pa da voznikom soli pamet z alkoholom in kaj še vse kot vzroki, zakaj je toliko norosti na naših cestah.
Kazni bi lahko bile za kanček nižje pod pogojem, da so kaznovane fizične osebe, ki so dejansko krive, (tisti ki nadzirajo delavce) da je do tega prišlo in ne posredno država.
sem ZA in v celoti popdiram predlog...
V bistvu bi z tem kaznovali same sebe, saj itak mi placujemo vse te kazni, tako, da to je prakticno neumno, saj jaz ne mislim placevati za kazni drugih, sploh pa ne bi bilo nobenega efekta, ker to je isto, kot, ce bi dajali doma zeni kazen, ce ne skuha pravocasno kosila.
PODPIRAM!
Podoben člen v Zakonu o prometni signalizaciji bi bilo najlažje samo dodati in postaviti kar visoko kazen za prekrškarje.
Seveda inšpekcije in policija na tem področju sploh ne delajo, ker so osnove za sedanje neupoštevanje ali napačno postavljeno prometno signalizacijo že v sedanjem Zakonu. Pri teh službah je osnovni problem, ker je potrebnega kar nekaj strokovnega dela: nedvoumno je treba ugotoviti Izvajalca del, poslikati dejansko stanje ob natančno registriranem času kontrole in se na celotnem gradbišču prepričati, da signalizacija resnično ni potrebna. To pa je za navedene službe že preveč in tu je pravi vzrok težav.
Se strinjam, da bi bilo prav tudi finančno kaznovanje lenobe cestnih delavcev. Vse prevečkrat naletim na pozabljene znake oz. delavce pod prvim drevesom.
Konec koncev ni težko znak obrniti stran od ceste, saj nekateri pa to le zmorejo!
3000 eur za pozabljen znak? Al pa če jim kar levo roko odrežemo pri zapestju, bo bolj zaleglo...