Vinjeta za avtodome naj enako stane kot za vozila, ki so nad prvo osjo visoka več kot 1.30 m, torej naj bo dražja
Po sedanji ureditvi vinjeta za avtodome pade v isti rang kot za navadna osebna vozila. Glede na konstrukcijo avtodomov in njihovo višino ter maso vozila (tako vozilo precej bolj obremeni cestišče kot navaden avtomobil), predlagam, da se cena vinjete za avtodome (bivalna vozila) spremeni tako, da se izenači z ceno za ''dvosledna motorna vozila z višino vozila nad prvo osjo 1,30 m ali več, katerih največja dovoljena masa ne presega 3.500 kg.''
Svoj komentar sem podal že na začetku razprave ter ugotovil, da je predlagatelj kvorum dosegel praktično takoj po objavi iz česar sem sklepal, da gre za manipulacijo. Po tem času je predlog dobil le nekaj glasov, kar potrjuje nakazano možnost manipulacije. Moderatorju predlagam, da moj sum vzame z vso resnostjo in ga z analizo oddanih glasov preveri, saj ne bi bilo prav, da bi forum na ta način deloval.
Z avtodomom se lastniki vozijo po avtocesti eni tudi samo 5-10 krat letno, torej je cena letne vinjete kvečjemu predraga.
Predlog in nekateri komentarji izražajo zanimivo mentaliteto slovencev, hitra in ob dosegu zadostnega števila ustavljena rast glasov pa po moji oceni kaže na manipulacijo.
Težava ni v tonah, višini,... temveč načinu zaračunavanja cestnine na splošno. Če se borite za "pravičnost", predlagajte plačilo po dejanski rabi za vsa vozila. Tehnika danes to omogoča, le volja je potrebna. Pa še to, če je motiv za predlog ena izmed naših ne ravno ponosa vrednih lastnosti, bi le omenil, da imajo slovenci bol ali manj starejše avtodome.
Predlagam, da se
1 - uvede, da vinjete za osebno vozilo veljajo le za eno osebo v vozilu.
Če se na AC vozi v vozilu več oseb, mora biti za vsako dodatno osebo, dodatna vinjeta. (Vozilo z več osebami znatno bolj obremenjuje!)
2 - na prodajnih mestih za vinjete obvezno tehtanje, in vinjete po razredih / do 60 kg, 61-85 kg, 86- 110kg, nad 110 kg. (težji bolj obremenjuje)
3- Za vmesne teže npr. 85,4 kg, mora spit 6 dl vode, da doseže težo.
mimogrede, spet sem sarkastičen.
Po prvi sem mislil: ta je zmešan. Po drugi sem zaznal sarkazem. Od tretje naprej sem se krohotal.
AD statistično naredijo zelo malo km po AC omrežju in jih ne moremo primerjati z gospodarskimi vozili.
jst bi sicer predlagal, da je za fizične osebe vedno 110€, če pa plačaš iz firme al pa sp pa vedno 220€, ne glede na višino nad osjo. Službeni avti in kombiji (pa tudi avtodomi za oddajanje) so pač tolk več na cesti, pa še z bruto plačujejo... ne vem pa če to pravno zdži...
jst bi sicer predlagal, da je za fizične osebe vinjeta vedno 110€, če pa plačaš iz firme al pa sp (pravne osebe) pa vedno 220€, ne glede na višino nad osjo. Službeni avti in kombiji (i tudi avtodomi za oddajanje) so pač tolk več na cesti, pa še z bruto (iz firme) plačujejo... ne vem pa če to pravno zdrži...
Kako je možno da je med tistimi ki so ZA toliko anonimnih glasov. Mislim,da kot je že v navadi v Sloveniji neko prirejanje rezultatov kot očitno to nekomu odgovarja.
Včasih imam občutek da tako stanje ustreza upravljalcem portala. Pred kakšnim letom sem oddal predlog
Digifotko
Moji predlogi
Sledim predlogom
Moje nastavitve
Išči predloge ...
Oddaj nov predlog
Čaka na objavo
naslednji ⟩ ⟨ prejšnji
Omejitev glasovanja
23 OGLEDOV 0 KOMENTARJEV
Predlagam, da se na tem portalu (Predlagam vladi) dovoli glasovanje novim uporabnikom šele po preteku določenega časa, najmanj pa za čas, ki je potreben, da se glasovanje o določenem predlogu zaključi. Povod je predlog
predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/9547
kjer so skoraj vsi glasovi prišli od oseb, registriranih takoj po podanem predlogu, kar vzbuja sum, da so glasovi nerealni, da ne uporabim hujše besede, mogoče tudi da je z več odprtimi računi glasovala ena sama oseba z lastnimi osebnimi interesi.
Podoben, z verjetno zelo zlaganim rezultatom je tudi tisti predlog o omejitvi uživanja mesa, pa še kekšen bi se našel. Vsa taka lažna glasovanja bi odpravili, če bi lahko o predlogu glasovali samo tisti, ki so bili registrirani uporabniki določen čas pred objavo predloga. Portal bi tako precej pridobil na verodostojnosti.
Konec predloga, opozarjam pa na število ogledov, seveda predlog nikoli ni bil objavljen...
Težko bi ena sama oseba šla odpirati toliko različnih e-pošt samo za neko glasovanje tu. Če pa neka nova pobuda privabi nove prijavljene, je to namen teh pobud, da so deležne čim večjega števila bralcev in njihovih mnenj, zakaj bi te novince časovno omejevali. To bi bila šele nepravičnost in omejevanje do svobodnega odobravanja ali zavračanja neke nove pobude. Cilj teh pobud je, da so glasovi zanje podani od kar se, da statistično večjega št. prijavljenih.
Tovorna vozila še posebej t.i. kombiji so na avtocesti vsak dan in večina njih dnevno prevozi več sto kilometrov. Avtodomi so večinoma na avtocesti do max. 4 x mesečno pa še to večina od maja do oktobra v jesenskih in zimskih mesecih pa max. 1 do 2 x mesečno. Glede na uporabo avtocest bi bila poštena cena polovica sedanje cene vinjete
Težko je generalizirati. Avtodomi so narejeni za to, da se jih vozi naokoli. Mislim, da si le malokdo kupi drag avtodom zato, da bo šel le parkrat na leto na izlet. V tem primeru bi si ga večina raje sposodila, če niso tako bogati, da si tudi nekaj evrov dražjo vinjeto z lahkoto privoščijo. Najbrž je pa tudi še vedno večina AD na cesti sposojenih in ti so veliko na cestah, več kot mnogi vozniki osebnih vozil.
Prav bi bilo, da se za AD težje od 3,5T uvede vinjeta in ne cestninjenje!!! Glede na podražitev odseka od ljubljane do Kopra zaradi izgradnje drugegaa tira z avtodomi in turizmom nima nič skupnega! Prav tako se oglašujemo kot turistična dežela - kar doberšen del avtodomov, registriranih v tujini prsega 3,5T in so temu primerno tudi registrirani - into ni nikakršna spodpuda! Poleg tega pa je postopek povsem neprijazen do uporabnika. Avtodom ni tovorno vozilo in take vrste cestninjenje povsem neprimerno.
Sedaj jo kot avtodomar komaj kupim in sem vsako leto jezen, ker jo moram tako drago plačat, glede na to, koliko se dejansko vozim po avtocesti, tako da pozdravljam odločitev podražitve. Bo naslednje leto odločitev lažja, ker 99% avtodomarjev ne bo dalo 220€ za vinjeto in se bomo raje po panoramskih cestah vozili.
Avtodomi niso gospodarska vozila, tako tudi precej manj časa preživijo na AC in posledično AC obremenjujejo manj kot gospodarska vozila.
Po tej logiki bi morali vozila s 5 ali 6 osmi, glede na to, da nihče ne upošteva prometnih znakov, še manj jih Policija kontrolira, lokalne in regionalne ceste pa se pod njihovo težo lomijo, bom predlagal Vladi 100 kratno podražitev cestnine.
Kako naj razumem ta predlog:
1. Naj se cena za AD poviša ali 2. Naj cena ostane enaka, torej 110 €
Če glasujem ZA, se bo cena povišala (hipotetično) ali
če glasujem PROTI, bo cena ostala nespremenjena
Prosim za pojasnilo predlagatelja. Hvala in lep dan.
p.s. Ne vem, zakaj bi nekdo, ki je avtodomar, želel plačevati višjo ceno vinjete.
Ali ni bolje preusmerit promet na avtoceste in zmanjševat pretiranega prometa in z tem povezanega onesnaževanja v mestih in mestnih središčih. Ali si res želimo da bodo vsi tujci v izogib dragim cestninam povzročali zastoje na lokalnih cestah? Samo v premislek pač!
Z avtodomom se ne pelješ vsak dan po avtocesti, kot nekdo, ki vsak dan hodi v službo in po kakih opravkih po avtocesti .Res je, da je avtodom težji in večji, naredi pa bistveno manj km poti po avtocesti kot primerljiva delovna, poslovna in druga gospodarska vozila. Obremenitev cest se pa statistično ne meri samo po kg teži vozila, temveč po teži pomnoženi s prevoženimi km po avtocesti!!! Po takem izračunu pa tudi manjše in lažje vozilo, ki vsak dan dirka po avtocesti gor in dol, obremenjuje avtocesto bolj kot v povprečju katerikoli vikendaški avtodom.
Z avtodomom le redko zavijem na avtoceste ;)
V kolikor se bo cestnina podražila bo morda kakšen turist več peljal po lokalnih in ostal pri nas še kakšen dan več.
Podpiram.