Pritožbe in pohvale za UKC in zdravstvene domove naj bodo online v e obliki
Naj se uredi aplikacija PRITOŽBE IN POHVALA v e obliki in naj bodo online, tako da se lahko vsak pritoži ali pohvali tudi v e obliki (UKC in ZD).
Naj se uredi aplikacija PRITOŽBE IN POHVALA v e obliki in naj bodo online, tako da se lahko vsak pritoži ali pohvali tudi v e obliki (UKC in ZD).
Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.
Odziv Ministrstva za zdravje
Zahvaljujemo se za pobudo. Morebitne pohvale lahko že danes pošljete na vse splošne naslove izvajalcev zdravstvene dejavnosti, ki so navedeni na njihovih spletnih straneh.
Postopek oddaje pacienta za prvo zahtevo za obravnavo kršitve pacientovih pravic pa določa 47. člen Zakona o pacientovih pravicah.
Čeprav po naše pisna zahteva ne izključuje tudi možnosti oddaje preko posebnega spletnega obrazca, pa ja ne zahteva. Zagotavljanje take funkcionalnosti (kjer se pošiljajo občutljivi osebni podatki) za izvajalca, ki bi tako funkcionalnost omogočal, pomeni dodatne stroške za zagotavljanje varne spletne strani in ustreznega varovanja podatkov. Tudi sami ugotavljamo, da take oddaje prijave izvajalci zdravstvene dejavnosti ne uporabljajo, je pa to njihova odločitev, saj zakonske obveze ni. Morda je razlog za odločitev tudi v tem, da s sprejemanjem pisnih zahtev zajamejo širšo populacijo, ki verjetno možnosti oddaje preko spletne strani ne bi uporabljala.
Vašo pobudo bomo kot idejo predstavili na naslednjih srečanjih z izvajalci zdravstvene dejavnosti in morda na ta način dosegli, da se tudi ta pot za uveljavljanje pravice posodobi in modernizira vsaj pri nekaterih izvajalcih.