Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Ocenjevanje izven domene učiteljev

3668 OGLEDOV 29 KOMENTARJEV

Predlagam, da se ocenjevanje otrok v OŠ in deloma SŠ s strani učiteljev opusti in to prevzame bodisi RIC (Državni izpitni center) ali neka druga organizacija. Ti bi preverjali znanja učencev in istočano ter posledično delo učiteljev. Morebitni pozitivni učinki: - Ker bi učitelje razbremenili ocenjevanja, bi se ti posledično ukvarjali samo s poučevanjem, kar je njihova primarna naloga. Posledično bi se lahko izboljšal učni uspeh otrok. - Ker bi se ocenjevanje izvajalo izven šole oz. bi ga izvajala kompetentna inštitucija, bi bilo v celoti nepristransko, kar sedaj vedno ni, saj se nekateri učitelji v oceni do posameznih otrok pristranski. Manj bi bilo priviligiranja, podkupovanja ipd. - S tem bi se zmanjšale napetosti med učitelji in otroci, ter njihovimi starši. Izboljšal bi se njihov odnos, odnos znotraj razreda, atmosfera v šoli, odnos otrok do šole itn. - Otroci bi se navadili na izpite, kot jih bodo imeli v prihodnje oz. v nadaljnem šolanju. - S takim načinom bi kontrolirali znanje otrok in hkrati uspešnost učiteljevanja oz. delo učitelja. Čemur bi s strani RIC (oz. organizacije, ki bi teste izvajala), sledili predlogi za izboljšanje poučevanja ipd. - Glede na rezultate testov bi dobili kompetentno oceno stroke, kako izboljšati poučevanje in čemu se dodatno posvečati. - Pravilniki o ocenjevanju bi se spremenili in tako zagotovili, da se VSEM učencem in dijakom zagotovi enakost pogojev ocenjevanja oz. enakost pogojev za vse učence in dijake. - Zaradi razbremenitve dela učiteljev bi bili ti lahko manj pod stresom, kar bi lahko imelo boljši rezultat na njihovo zdravje in posledično proračun. - Učitelji bi imeli manj dela za šolo doma, s tem bi lahko več časa posvetili pripravi na kvalitetno poučevanje in lastni družini. - Več časa bi imeli za problematične učence, tiste, ki potrebujejo dodatno pomoč. Morda bi tak način bil smiselen od četrtega ali petega rezreda OŠ naprej. Verjetno bi bilo izvzeto ocenjevanje v SŠ v okviru praktičnega dela, recimo v poklicnih šolah, kar bi se pridodalo in upoštevalo v končni oceni dijaka.

5 glasov

18 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR anekdota 33 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE

Popravki predloga

Verzija predloga z dne, 31. 3. 2016 | 23:47:07

Ocenjevanje izven domene učiteljev

Predlagam, da se ocenjevanje otrok v OŠ in deloma SŠ s strani učiteljev v večini opusti in to prevzame bodisi RIC (Državni izpitni center) ali neka druga organizacija. Ti bi po potrebi preverjali znanja učencev na slovenskih šolah in s tem tudi delo učiteljev. Morebitni pozitivni učinki: - Učitelje bi razbremenili ocenjevanja, ti bi se posledično ukvarjali samo s poučevanjem, kar je njihova primarna naloga, kar bi lahko imelo boljše posledice za učni uspeh, učence, učitelje. - Ker bi se ocenjevanje izvajalo izven šole oz. kompetentna inštitucija, bi bilo v celoti nepristransko, kar sedaj vedno ni, saj se nekateri učitelji v oceni do posameznih otrok pristransko. Manj bi bilo priviligiranja, podkupovanja ipd. - Posledično bi se zmanjšale napetosti med učitelji in otroci, ter njihovimi starši. S tem izboljšal njihov odnos, odnos znotraj razreda, atosfero v šoli, odnos otrok do šole itn. - Otroci bi se navajali na izpite, kot jih bodo imeli v prihodnje oz. v nadaljnem šolanju. - S takim načinom bi kontrolirali znanje otrok in hkrati uspešnost učiteljevanja oz. delo učitelja. Čemur bi s strani RIC (oz. organizacije, ki bi teste izvajala), sledili predlogi za izboljšanje poučevanja ipd. - Pravilniki o ocenjevanju bi se spremenili in tako zagotovili, da se VSEM učencem in dijakom zagotovi enakost pogojev ocenjevanja oz. enakost pogojev za vse učence in dijake. - Zaradi razbremenitve dela učiteljev bi bili ti deloma manj pod stresom, kar bi lahko imelo boljši rezultat na njihovo zdravje in posledično seveda na zdravstven sistem ter na koncu na državni proračun. Morda bi tak način bil smiselen od četrtega ali petega rezreda OŠ naprej. Verjetno bi bilo izvzeto ocenjevanje v SŠ v okviru praktičnega dela, recimo v poklicnih šolah, kar bi se pridodalo in upoštevalo v končni oceni dijaka. lp

Komentarji