Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Bencinski cent

2676 OGLEDOV 3 KOMENTARJI

Predlagam vam da ne uvedete nove dajatve na pogonska goriva-bencinski cent.

Zato ker so v Sloveniji že sedaj vsa goriva precej dražja kot v sosednjih državah razen v Italiji

Kljub rekordno nizkim cenam surove nafte na svetovnem trgu,so pri nas cene goriv med dražjimi v evropi kar ne spodbuja industrije in potrošnje.

V sloveniji imamo že sedaj ogromne trošarine na pogonska goriva,razne dajatve in 22 % DDV,nadomestilo za vzdrževanje cest-cestni sklad kot da to ni dovolj ste si morali izmisliti še bencinski cent ki je več kot le 1 cent na liter goriva ampak bo znašal kar 9 centov + DDV po litru goriva.

www.rtvslo.si/gospodarstvo/gaspersic-bencinski-cent-je-edina-moznost/380803

Ni alternative bencinskemu centu, če želimo razvijati, in ne le zadrževati propada cestnega omrežja, je opozoril minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.

A potem, ker ni druge možnosti lahko pričakujemo še gospodarski cent, policijski cent, zdravstveni cent, vojaški cent, itd. Bencin je že danes obdavčen vsaj 70% pa ni denarja za vzdrževanje-popravila-obnove cest in mostov !

kje je denar iz cestnega sklada vsako leto okoli 150 milijonov evrov,zakaj se tekoče ne obnavlja cest,zakaj ste denar namenjen izključno za ceste namenili SZ namesto za ceste ?

Vozniki plačamo pri registraciji cestnino za avtomobile kar skoraj zadostuje za popravilo cest,kolikor pa je meni znano se z avti še ne vozimo po progi-tirih zaradi tega naj železnice financirajo tisti ki se vozijo z vlaki ali pa jih komplet prodajte ali dajte v najem za 100 let takšne kot so za simbolično ceno pod pogojem da bo nov lastnik-najemnik sam vlagal v infrastukturo in razvoj.

Kar je za ceste namenite za ceste, pa bo dovolj denarja, ne pa da gre vse za železnice potem pa ni denarja za ceste saj ni čudno da ga ni če ga ne znate porabiti za tisto za kar je namenjen ! !

Dodatno vam predlagam da takoj sprejmete zakon z katerim se prepoveduje nenamensko porabo davkoplačevalskega-našega denarja,v tem primeru dajatev za vzdrževanje cest-cestni-sklad-taksa www.amzs.si/letna_dajatev/default.aspx .

www.energymama.si/index.php/2015/01/06/iz-cesa-je-sestavljena-cena-bencina-in-dizla/

www.energy.eu/fuelprices/

www.rtvslo.si/gospodarstvo/nizje-cene-goriva-cena-litra-dizelskega-goriva-se-bliza-evru/382574

www.24ur.com/novice/slovenija/cene-nafte-dol-a-pri-nas-se-to-ne-bo-poznalo-prihaja-bencinski-cent.html

Dotatni podpredlog kako zagotoviti dovolj denarja za ceste in mostove.

1-Ustanovite sklad v katerem boste zbirali ves denar izključno za popravilo-obnovo-izgradnjo cest in mostov.

2-Ves denar od letne dajatve-cestna taksa to je okoli 150 milijonov evrov ki se nabere ob registraciji vozil dajte v zgoraj omenjeni sklad.

3-Namesto uvedbe bencinskega centa namenite del trošarin od prodanega goriva v ta sklad okoli 10 centov od litra,in vam ni treba ovajati vedno novih dajatev,saj so že trenutne trošarine previsoke na goriva.

4-Iz tega sklada se ne sme porabljati denarja za nič drugega kot za ceste in mostove.

Vse zavarovalnice pozovite da prostovoljno vsako leto namenijo nekaj milijonov v cestni sklad,saj se ravno zaradi zelo slabih cest zgodi največ nesreč in če bodo ceste v boljšem stanju bo tudi manj nesreč in bodo tudi zavarovalnice ogromno prihranile

Zdaj smo na ravni leta 2004 račun shrani.najdi.si/ shrani.najdi.si/

www.mgrt.gov.si/si/delovna_podrocja/notranji_trg/nadzor_cen_naftnih_derivatov/cene_naftnih_derivatov/

Na zgornji povezavi imate cene goriv brez dajatev iz katerih je razvidno da so trošarine občutno višje od cene goriv

Cena brez dajatev Taksa CO2 prihranek goriva Trošarina Podpora za el.energijo DDV22% in končna cena za 95 oktanski bencin..

0,40175

0,04147

0,007

0,50378

0,00911

0,21189

1,175

www.petrol.si/na-poti/za-vozilo/goriva-q-max/gibanje-cen-goriv

Me pa zanima kaj boste storili ko se bo spet začela dražiti surova nafta na svetovnih trgih,ali se boste zmogli odpovedati velikemu delu trošarin ali bomo morali za gorivo plačevati po 3 evre na liter?

www.siol.net/novice/gospodarstvo/2016/01/cena_nafte_vse_blizje_20_dolarjem_za_sod.aspx

www.rtvslo.si/gospodarstvo/borzni-komentar/najbolj-crne-napovedi-govorijo-o-padcu-nafte-na-deset-dolarjev/383242

Najbolj črne napovedi govorijo o padcu nafte na deset dolarjev Res ne vem zakaj bi bile to črne napovedi, če bo surova nafta po 10 dolarjev za sodček?...To je zelo koristno za vse, razen za prodajalce surove nafte ki so ceno surove nafte do nedavnega umetno napihovale v nebo.

Kaj vas moti pa pri tem predlogu da ga nočete objavit vi in vaša lažna demokracija!

Kljub rekordno nizki ceni nafte na svetovnem trgu imamo mi cene goriv v svetovnem vrhu. Nas država kar dobro molze. Pa še rezultata ne bo nobenega. Vsaj pozitivnega ne. Kljub rekordno nizki ceni nafte na svetovnem trgu imamo mi cene goriv v svetovnem vrhu. Nas država kar dobro molze. Pa še rezultata ne bo nobenega. Vsaj pozitivnega ne. Kljub rekordno nizki ceni nafte na svetovnem trgu imamo mi cene goriv v svetovnem vrhu. Nas država kar dobro molze. Pa še rezultata ne bo nobenega. Vsaj pozitivnega ne. Kljub rekordno nizki ceni nafte na svetovnem trgu imamo mi cene goriv v svetovnem vrhu. Nas država kar dobro molze. Pa še rezultata ne bo nobenega. Vsaj pozitivnega ne.

31 glasov

1 glas

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR I Izbrisan Uporabnik 12672 38 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


15. 3. 2016

Odziv Ministrstva za infrastrukturo

uvodoma naj poudarimo, da se s pomanjkanjem zadostnih finančnih sredstev za investicije in investicijsko vzdrževanje na področju cestne infrastrukture srečujemo že kar nekaj let, kar se negativno odraža na stanju cestne infrastrukture. V lanskem letu je bilo na voljo za investicije na področju cestne infrastrukture zgolj 43 mio evrov, pri čemer so v ta znesek vključena tudi sredstva iz evropskih skladov. V proračunu za letošnje leto je za investicije na področju cestne infrastrukture namenjenih sicer nekoliko več sredstev, vendar še vedno občutno premalo za izboljšanje stanja omrežja glavnih in regionalnih cest.

Ocenjujemo, da bi za investicijsko vzdrževanje za področje državnih cest na letni ravni potrebovali približno 200 mio evrov, in sicer do zaključene obnove te infrastrukture. Omenjena sredstva so nujna tudi za realizacijo nacionalnega programa, ki ga pripravlja Ministrstvo za infrastrukturo na področju izvajanja investicij v cestno in železniško infrastrukturo ter sledi usmeritvam Strategije razvoja prometa v Republiki Sloveniji, ki jo je Vlada Republike Slovenije obravnavala in sprejela na svoji seji 29. julija 2015.

Za vzpostavitev učinkovitega sistema investicijskega vzdrževanja omrežja glavnih in regionalnih cest je potrebno zagotoviti stalen in stabilen namenski vir financiranja, ki bo omogočil večletno načrtovanje investicijskih projektov. Določanje namenskih virov financiranja je nujno zaradi zagotavljanja realnega srednjeročnega in dolgoročnega planiranja investicij in investicijskega vzdrževanja na področju prometne infrastrukture. Kot novi vir financiranja se predvideva infrastrukturni prispevek od porabe energentov, ki se uporabljajo kot pogonsko gorivo v cestnem prometu. Vprašanje ali bo infrastrukturni prispevek nova dajatev, ki se bo plačevala ob nakupu goriva ali pa se bodo sredstva v potrebni višini zagotavljala iz obstoječih prihodkov iz naslova prodaje pogonskih goriv, je v tem trenutku še nekoliko preuranjeno. Predlog je trenutno v fazi medresorskega usklajevanja, zato pričakujemo, da se bo končni model stabilnega financiranja cestne infrastrukture izoblikoval v sodelovanju z resorji, ki jih tematika neposredno zadeva.

Dovolite nam, da se na koncu našega pisanja dotaknemo še vaše pobude glede porabe prihodkov iz naslova letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu zgolj za cestno, ne pa tudi drugo infrastrukturo. V skladu z Zakonom o zagotavljanju sredstev za investicije v prometno infrastrukturo se letna dajatev za uporabo vozil v cestnem prometu namenja za potrebe investicij in investicijskega vzdrževanja prometne infrastrukture, s čimer je zajeta tako cestna kot tudi železniška infrastruktura. Ministrstvo za infrastrukturo se zaveda problematike vpliva prometa na okolje, predvsem v občutljivem alpskem okolju, zato iščemo načine, kako čim bolj učinkovito uravnotežiti izboljšanje dostopnosti na eni strani ter probleme zgostitev prometnih tokov in onesnaževanja okolja na drugi strani. Zavedati se je potrebno, da je dobro delujoč prometni sistem ključnega pomena za trajnostni gospodarski razvoj celotne regije, saj je izboljšanje prometnih povezav pomembno za učinkovito izmenjavo in promet v okviru celotne Evropske unije. Na trajnostnem razvoju mora temeljiti tudi oskrba gospodarstva. Pri tem je potrebno upoštevati načela mobilnosti, dostopnosti, varovanja okolja in varnosti, gospodarskega razvoja, optimalne izkoriščenosti virov in uravnoteženosti med transportnimi sistemi. Iz navedenih razlogov sta cestni in železniški prometni sistem medsebojno tesno povezana, zato ju je nujno razvijati vzporedno, če želimo dosegati cilje t.i. zelene prometne politike. Slednje pa je mogoče dosegati le z vlaganji v oba prometna sistema.

Priloge:

Popravki predloga

Verzija predloga z dne, 13. 1. 2016 | 13:28:12

Bencinski cent

Predlagam vam da ne uvedete nove dajatve na pogonska goriva-bencinski cent.

Zato ker so v Sloveniji že sedaj vsa goriva precej dražja kot v sosednjih državah razen v Italiji

V sloveniji imamo že sedaj ogromne trošarine na pogonska goriva,razne dajatve in 22 % DDV,nadomestilo za vzdrževanje cest-cestni sklad kot da to ni dovolj ste si morali izmisliti še bencinski cent ki je več kot le 1 cent na liter goriva ampak bo znašal kar 9 centov po litru.

www.rtvslo.si/gospodarstvo/gaspersic-bencinski-cent-je-edina-moznost/380803

Ni alternative bencinskemu centu, če želimo razvijati, in ne le zadrževati propada cestnega omrežja, je opozoril minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.

A potem, ker ni druge možnosti lahko pričakujemo še gospodarski cent, policijski cent, zdravstveni cent, vojaški cent, itd. Bencin je že danes obdavčen vsaj 70% pa ni denarja za vzdrževanje-popravila-pbnove cest in mostov !

kje je denar iz cestnega sklada vsako leto okoli 150 milijonov evrov,zakaj se tekoče ne obnavlja cest,zakaj ste denar namenjen izključno za ceste namenili SZ namesto za ceste ?

Vozniki plačamo pri registraciji cestnino za avtomobile kar zadostuje za popravilo cest,kolikor pa je meni znano se z avti še ne vozimo po progi-tirih zaradi tega naj železnice financirajo tisti ki se vozijo z vlaki ali pa jih komplet prodajte ali dajte v najem za 100 let takšne kot so za simbolično ceno pod pogojem da bo nov lastnik-najemnik sam vlagal v infrastukturo in razvoj.

Kar je za ceste namenite za ceste, pa bo dovolj denarja, ne pa da gre vse za železnice potem pa ni denarja za ceste saj ni čudno da ga ni če ga ne znate porabiti za tisto za kar je namenjen ! !

www.energymama.si/index.php/2015/01/06/iz-cesa-je-sestavljena-cena-bencina-in-dizla/

www.energy.eu/fuelprices/

www.rtvslo.si/gospodarstvo/nizje-cene-goriva-cena-litra-dizelskega-goriva-se-bliza-evru/382574

www.24ur.com/novice/slovenija/cene-nafte-dol-a-pri-nas-se-to-ne-bo-poznalo-prihaja-bencinski-cent.html

Zdej smo na ravni leta 2004 račun shrani.najdi.si/ shrani.najdi.si/

Me pa zanima kaj boste storili ko se bo spet začela dražiti surova nafta na svetovnih trgih,ali se boste zmogli odpovedati velikemu delu trošarin ali bomo morali za gorivo plačevati po 3 evre na liter?

Komentarji