Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Večja varnost na cestah

1846 OGLEDOV 25 KOMENTARJEV

Predlagam postavitev stacionarnih in mobilnih radarjev in tudi vzpostavitev videonadzornega sistema na državnih in lokalnih cestah in avtocestah predvsem tam kjer je večje število prometnih nesreč in neupoštevanja cestnih predpisov,

Predlagam tudi da se že končno popravi najbolj kritične odseke cest saj so ponekod že v slabšem stanju kot da bi se vozil po makadamu bomo kajkmalu potrebovali vsi terence za na cesto,in so takšne ceste tudi vzrok številnim prometnim nesrečam na naših cestah.

Predlagam da se v okolici vseh vrtcev in vseh šol postavi stacionarne radarje in videonadzor cestnega prometa in ležeče policiste za omejitev hitrosti,zaradi večje varnosti otrok.

z temi ukrepi bi občutno znižali število prometnih nesreč,in omejili hitrost voznikov na lokalnih cestah in v naseljih.

Pa tudi policisti bi na cestah lažje in učinkoviteje pazili na odseke cest kjer je sedaj najbolj ogrožena varnost voznikov,voznic,kolesarjev in pešcev.

Če predlog ovira že obstoječe zakone, dodatno predlagam, da se jih ustrezno prilagodi".

8 glasov

8 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR Peter G: 257 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • Ikona uporabnika Peter G: Peter G:

    Samo še do jutri lahko podprete ta predlog

  • h hales

    Predlog je dober, vendar se bojim, da država nima sredstev. Vsaj ne za popravilo cest.

  • M Matthias

    To me spominja na Maribor... radarji so goreli, se ponoči podirali in še marsikaj. Na koncu so jih le izklopili.

    • Ikona uporabnika Peter G: Peter G:

      Le zakaj?

      Zato ker bi šla velika večina denarja iskri v občinsko blagajno pa drobiž in ker so se mladi in prehitri vozniki zbali da ne bi mogli več dirkat po mestu in ker je očitno veliki večini ljudi malo mar za varnost na cestah.

      Zato bi pa morali že končno zgraditi dirkališče kjer bi si lahko posamezniki dali duška in pohodili gas brez slabe vesti da bi sebe in ostale ogrožali v prometu.

    • D DavidS

      V Mariboru so radarji goreli predvsem zato, ker so bili postavljeni z namenom inkasantstva, ne pa prometne varnosti. Tudi sam sem bil na protestih proti tem radarjem, in to ravno iz tega razloga.

      Radarji v semaforiziranih križiščih so neumnost, in takšnih je bila velika večina.

       

      Ideja o stacionarnih radarjih mi je sicer načeloma všeč....a ti radarji naj bodo na kritičnih točkah.....naj bodo pred šolami in pred vrtci....naj bodo pred bolnišnicami ter v bližini parkov in otroških igrišč. Ne pa v križiščih dveh štiripasovnic in na mestnih vpadnicah.

    • B Burek Man

      Torej veš kje je radar, veš koliko je omejitev, še vedno ne voziš po omejitvi, in po neki čudni logiki je občina kriva za tvojo kazen?

    • D DavidS

      Cilj nadzora prometa in glob mora biti večja prometna varnost, ne pa polnjenje državnega in občinskega proračuna.

       

      Za globe ni kriva občina, je pa vendarle potrebno najti neko smiselno srednjo pot med kaosom in policijsko državo.

    • B Burek Man

      Torej v mestu, v križišču, določene osebe peljejo hitreje od 50km/h (+tolerance seveda, ki jo je kar dosti), kljub temu, da vejo, da je tam radar, in nasprotujete temu, da taka oseba plača kazen?

       

      nevem no.. jaz tukaj vidim nekaj darwinizma*..

       

      ...očitno bi taka oseba v živalskem vrtu, kljub ograji, in napisu "pozor lev", šla čez ograjo, se pustila napasti levu, in potem z množico drugih šla zažgat leva, ker le-ta samo polni proračun živalskega vrta.

       

       

      *ali pa popolno nezmožnost za vožnjo, ali nepoznavanje predpisov, ali nezmožnost kontrole vozila, nesposobnost branja s števca, ali pa neko hudo željo po plačevanju kazni, ali... v vsakem primeru, si taki zaslužijo hujšo kazen, od tistih nekaj evrov

    • D DavidS

      Ne obračajte mojih besed po vaši volji.

       

      Moje mnenje je, da ni smiselno kaznovati nekoga, ki gre čez cesto pod kotom 75 stopinj. Ali pa pešca, ki prečka cesto 100m stran od prehoda, pri čemer 2km na vsako stran ni nobenega avtomobila. Ali avtomobila, ki 30m za tablo za začetek naselja vozi 58km/h. Ali voznika, ki skozi opuščeno cestninsko postajo ob lepem sončnem dnevu brez prometa pelje 50km/h. Ali voznika, ki se v preglednem križišču ne ustavi popolnoma pri Stop znaku, ampak le toliko upočasni, da se prepriča, da lahko varno zapelje v križišče.

       

      Pa so to vse stvari, ki predstavljajo kršitev zakonov in predpisov, in za katere so predpisane globe.

       

      Vaše mnenje je očitno to, da je treba dosledno kaznovati vsak prekršek. Sploh ni problem, imamo pač različna mnenja. Jaz izhajam iz tega, da so predpisi v službi ljudi, in ne obratno.

    • h hales

      DavidS, tokrat se z vami ne strinjam.

       

      Nihče ni nikogar silil, da vozi preko dovoljene hitrosti mimo radarjev.

      Jaz bi bil vesel, če bi radarje postavili tudi pri nas.

       

      Če je zaradi polnjenja proračuna za globe rešeno eno življenje ali ena huda poškodba, potem so radarji opravili dobro delo, vsaj za tiste, ki bi bili vpleteni v to nesrečo.

       

      Omejitve so postavljene z nekim razlogom. Hitrost 50 km/h je takšna zato, ker je v primeru nesreče, verjetnost za preživetje velika. V primeru hitrosti 70km/h in zbitju pešca, je ta verjetnost minimalna.

       

      Radarje pa ponavadi postavijo na semaforiziranih križiščih zato, ker je tam električna napeljava in dovolj visoki drogovi.

       

      Dajmo torej ukinit vse radarje in vse prometne policiste in naj presojo o varni vožnji prepustimo vsakemu vozniku posebej. (da ne bo pomote, to je sarkazem in ne predlog)

    • D DavidS

      Tudi jaz se strinjam z namestitvijo radarjev tam, kjer pripomorejo k prometni varnosti, in takšne radarje podpiram.

      Ampak, policijska statistika (ki jo je ob namestitvi mariborskih radarjev navajal predstavik za tisk PU Maribor) pravi, da so semaforizirana križišča zelo varna, in v njih izjemno redko pride do nesreč zaradi prehitre vožnje.

      Če že, naj se v ta križišča namesti naprava, ki beleži prevožene rdeče luči - ker če nihče ne prevozi (ali prehodi) rdeče luči, se v takšnem križišču nesreča praktično ne more zgoditi.

       

      To, da se radarji nameščajo tam, kjer je pač že električna napeljava pa je podobno pijančku, ki išče ključe pod obcestno svetilko, ker je tam, kjer jih je dejansko izgubil, preveč temno.

       

    • I Izbrisan Uporabnik 12672

      Kdor pač rad pohodi po gasu pač prostovoljno daruje v državno malho.

      Več bo takšnih bolj bo polna malha-vsi na gas za dobrodelne namene za republiko Banana.

  • I Izbrisan Uporabnik 12672

    Podpiram zato ker praktično vsak dan kdo umre na naših cestah in je treba takoj izboljšat varnost na cestah.

  • S Samo Finžgar

    Žal je domet reševanja težav ali problemov pri povprečnem Slovencu omejen na povečevanje represije. Pri tem sebe osebno vedno izvzamejo iz tistih, ki naj bi bili kaznovani. Kadar so kaznovani se strašno razburjajo, saj bi morali kaznovati tiste, ki norijo po cestah....

    Vprašanje vsem, ki obožujete kazni, represijo nasploh...

     

    Zakaj so kazni v Avstriji in Nemčiji nižje kot pri nas. Če upoštevate še bistveno večje plače, je ta razlika še toliko bolj očitna in še večja. Zakaj nimajo toliko težav s prometno varnostjo.

     

    Verjetno so Nemci in Avstrijci tako neumni, da še niso ugotovili, da je treba povečati kazni in represijo.

     

    Tole sem napisal za normalno razmišljajoče. Iz prakse vem, da tisti, ki so naravnani k represiji, vselej znova in neumorno hočejo le povečati kazni in tam se njihov IQ ustavi.

    Pri tem izobrazba žal nima velikega pomena. Represivni karakter je običajno posledica doživetih zlorab in to zaznamuje osebe za vse življenje. Večinoma.

     

    Predlagam, da se pri prometni varnosti zgledujemo po tistih, ki imajo največ uspeha v praksi.

     

    • z znalček

      Lahko ti dam konkreten primer. Mene je v Avstriji ustavil policist, ko sem vozil 80 v naselju, ker sem mislil, da je že konec vasi. Pri nas bi bila kazen 1000€, tam je bila 30 ali nekaj takega. Na moje začudenje mi je policaj razložil, da kazen ni namenjena polnjenju proračuna, ampak opozorilu in vzgoji. In res, kazni velikokrat delujejo kontraproduktivno, saj jih ljudje zavestno ali podzavestno dojemajo kot plačilo za "storitev" oziroma upravičeno tveganje in ne kot kazen.

       

      V literaturi je več podobnih primerov. Na primer v nekem vrtcu so hoteli zmanjšati število staršev, ki so prepozno prihajali po otroke in so uvedli denarno kazen. Število zamud se je močno povečalo, ker so starši kazen rezonirali kot upravičeno plačilo storitve.

       

      Žal nisem prepričan, če bi sistem kazni, kakršen je v Avstriji in Nemčiji bil pri nas podobno uspešen. Oni imajo že v genih zapisano, da se držijo predpisov za vsako ceno, pri nas pa smo se v Jugi (pa tudi že prej) ukvarjali s tem, kako se izogniti "neumnim" zakonom, pri čemer si je vsak zase vzel pravico presojati, kateri zakon je neumen. Smo narod, ki ima za nacionalnega junaka švercarja.

    • r resitev

      Je že res, da bi kani morale biti progresivne in bi se morale začeti pri majhni vrednosti. Prav tako bi morala fotografija radarja, ki pride po pošti, poslana še tisti dan. Ne pa čez tri mesece. Kar se Avstrije tiče, pa so tam cestne kontrole nekaj vsakdanjega. Pri nas pa se že 15 let vozim v službo po precej prometni regionalki 30 km v eno smer, pa redne kontrole vozila še nisem imel. Bilo je nekaj stacionarnih radarjev. Slikce pa nobene...

  • z znalček

    Jaz mislim, da bi v primeru doslednejšega videonadzora lahko cel kup ležečih policajev celo odstranili. Jaz bi zakonsko dovolil postavljati le take, ki se sprožijo le pri določeni hitrosti (obstajajo, a so nekoliko dražji), da si tisti, ki vozimo po omejitvah ne uničujemo avtomobilov.

     

    Ker predlagate nove ležeče policaje in stacionarne radarje na kritičnih točkah, sem proti predlogu. Pravi pristop je odpravljanje kritičnih točk in stacionarni radarji tam, kjer prevelika hitrost pomeni nevarnost ali so kršitve pogoste.

    • Ikona uporabnika Peter G: Peter G:

      Ležeče policiste predlagam samo v bližini vrtcev in šol očitno je večini vseeno celo za varnost otrok v bližini vrtcev in šol.

      Zaradi mene lahko nekomu razpade avto ko se pripelje prehitro mimo vrtcev in šol in nepričakovano naleti na ležečega policista..

  • D Digifotko

    Predlogu nasprotujem iz enega samega razloga - na naših cestah je ogromno tako imenovanih črnih točk, torej mest, ki so zana po velikem številu nesreč, te napake na infrastrukturi pa nikjer niso zabeležene kot možen vzrok nesreč. Tuje raziskave pravijo, da je lahko pomanjkljiva cestna infrastruktura pomemben del med vzroki za nesreče, pri nas pa še nikoli nisem videl napake na cestni infrastrukturi med vzroki za prometno nesrečo. Torej, najprej je treba definirati in odstraniti pomanjkljivosti na cestni infrastrukturi, potem pa sledi večji nadzor.

    • z znalček

      Neumen ugovor. Po vaše naj najprej na cestah umre še par tisoč ljudi, potem pa se uvede boljši nadzor.

  • I Ivan Peter Benko

    Opažam, da načrtovalci prometa v osnovni vplivajo na število nesreč, dodamo nedosledno ugotavljanje vzrokov nesreč in krog je sklenjen.

    Vmešavanje vojske med policijo in obratno, je nesprejemljivo. Podoben poizkus je bil nakup orožja na poljskem, čeprav je bilo zakonsko določeno, da le ministrstvo za obrambo izvaja to dejavnost in 3.500.000 DEM v gotovini, so poljski cariiki zaplenili. Več je opisal novinar v knjigi.

  • a andrejček

    @ Peter i

     

    Predlagam, da še enkrat preberete drugi odstavek in ga smiselno napišete, ker v enem delu stavka trdite, da bi bilo potrebno manj policistov, v drugem delu pa, da bodo isti policisti stali na drugih odsekih... kaj točno želite povedati?

  • r resitev

    Hkrati bi dodal tudi navodilo, da bi vsi vojaki, ki niso na misijah in je obdobje miru, opravljajo delo prometnih policistov. V civilu. Mislim da bi se lahko osredotočili na tovorni promet in motoriste. Mislim, da bi jih z lahkoto vključili med policiste.

    • D DavidS

      To je model, ki ga vseskozi zagovarjam tudi jaz. SV bi lahko bila hibridna organizacija, kjer bi se vojaki 3-4 mesece letno usposabljali na vojaškem področju, preostali del časa pa bi opravljali policijske naloge.

    • č česn

      Tudi sam se strinjam s tem.