Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Krožišče Tomačevo (Ljubljana)

3203 OGLEDOV 7 KOMENTARJEV

Krožišče Tomačevo je očitno zelo slabo zasnovano saj so tam skoraj vsakodnevne nesreče, velikokrat zelo hude s smrtnim izidom.

Ministrstvo za promet pozivam, da razkrije letno število nesreč v krožišču Tomačevo, ter poda predlog za izboljšanje razmer.

Po mojem mnenju je krožišče izredno slabo zasnovano in bi bila potrebna temeljita prenova. Predvsem je krožišče zelo nepregledno in tisti, ki ga ne poznajo zelo hitro 'padejo' na napačen pas, ki ga pa zaradi majhnosti krožišča kasneje težko zamenjajo. Omogoča tudi prevelike hitrosti.

Mogoče bi bilo, kot začasen ukrep, bolj smiselno postaviti kakšen semafor.

To, da se do sedaj ni nič spremenilo nakazuje tudi na to, da je policiji (še vedno) pomembneje polniti proračun na odsekih kjer nesreč ni, kot pa se resno posvetiti problematiki prelivanja krvi na cesti in v Ljubljani je to sigurno najbolj problematičen odsek na cesti.

9 glasov

2 glasova

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR Tipsy 10 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • F Feniks

    No, pa, če že govorimo o rondojih naj omenim še žalskega, tistega pred Zavodom za rehabilitacijo oz. pred Sočo.

    Neverjetno je koliko voznikov "zavzame" položaj na zunanjem pasu, obkroži cel rondo, tudi, če je prišel samo obrnit in s tem onemogoča vključitev v promet ostalim, ki čakajo na to. Striktno ne uporabljajo ne srednjega ne notranjega pasu. Takšno "striženje" vhodov se mi zdi nadvse zoprno.

    Lahko bi pa med Žalami in Sočo postavili še en rondo in tako zmanjšali kolono iz smeri Žal.

  • F Feniks

    Se oproščam Katrin. Vidim, da je že omenila isto težavo. Menim tudi, da semaforji niso nujno potrebni. Če bi pred uvozom na rondo iz smeri Črnuč namestili grbine, ki bi se ustrezno večale glede na bližino in pa tudi po samem rondoju bi že z zmanjšanjem hitrosti dosegli željeni učinek. Obstajajo tudi grbine, ki ne tresejo tistih, ki vozijo po omejitvi ampak se aktivirajo samo ob prehitrem naletu.

  • F Feniks

    Odkar poteka prenova rondoja nesreč ni promet pa poteka tekoče ker so visoke hitrosti onemogočene vsaj v zožanem delu. Vklop iz Trzina je res "smotan" ampak menim, da jih veliko dela napako, ker se ustavlja tam kjer je znak nimaš prednosti. To ni stop znak prostora za zamenjavo vozil pa je dovolj, da počasi odpelješ ne, da bi se ti kdo zaletel od zadaj.

    Pa še nekaj kar me zelo moti. Ne vem ali gre za voznike, ki vožnjo dojemajo kot nekakšno tekmo ampak, če zamudiš razvrstitev ne izsiljuješ in ne zaviraš ampak odpelješ še en krog kar omogoča vsak rondo.

  • B Boyzl

    glavni problem rondoja je po mojih izkušnjah lastne vsakodnevne vožnje in videnih nesreč prevelika hitrost v povezavi z izredno slabo speljanimi (preostrimi) ovinki (izhod iz rondoja proti Brnčičevi), nagibom cestišča iz ovinka ven,...

    večina hujših nesreč se namreč zgodi (osebna statistika po videnem) pri prihodu iz Trzina v rondo (hitrost) ter v nasprotni smeri pri izvozu iz rondoja proti Trzinu (hitrost, zanikrno realiziran izvoz). kaznovati odgovorne, projektante, izvajalce...!

     

  • M Marjan Bizilj

    Neke vrste rešitev za problem tomačevskega krožišča je že pripravljena. V nevarnem krožišču v Tomačevem bodo semaforji.

     

    Pasovi v tomačevskem rondoju bodo predvidoma od junija ločeni z robniki. Zgradili bodo tudi dodatna uvoza in nov vozni pas, vsi uvozi pa bodo semaforizirani.

     

    Semaforji bodo na uvozih in v rondoju. Dovozom bodo dodali še dva pasova za razvrščanje, obroču rondoja pa še četrti pas, ki ne bo potekal čez avtocesto, ampak bo le povezoval sosednje uvoze in izvoze. Table za razvrščanje bodo tako vzdolž dovoznih ramp.

     

    Več: www.delo.si/clanek/104235

     

    Se mi pa ta rešitev ne zdi ravno dobra.

    • Ikona uporabnika Tipsy Tipsy

      Hm tole s semaforji bi znalo res čisto zabit promet - sploh iz obvoznice gor ne bo pretoka. Si ne predstavljam zjutraj in popoldan ko gre folk v/iz službe.

       

      Radarji bi bili pa super rešitev. Tako kot pred Golovcem, sedaj tudi radarja ni več v škatli ampak učinek pa še kar traja, nesreč ni več. :-) Namen dosežen.

       

      Že sama zasnova tega križišča je čisto zgrešena npr. iz smeri Trzin, če ne zaviješ desno in greš naprej skoraj nimaš možnosti vklopa v križišče, moraš obvezno čakat, potem imaš pa še 2 pasova iz tiste smeri, vse je slabo označeno, tisti ki ne poznajo rondoja itak potem v paniki menjujejo.

       

      Cel rondo bi bilo treba čisto preuredit in naredit z nule, tisti robniki, ki jih predlagajo, kaj to sploh pomeni, ne znam si jih predstavljat v rondoju. Po moje bo ta preureditev še poslabšala razmere.

       

      Žalostno je pa to, da je ta rondo kritična točka že odkar stoji in se je šele sedaj očitno začelo premikat.

  • K Katrin

    Na tem krožišču sem praktično vsak dan.

     

    Glavna razloga za nesreče sta dva:

     

    - hitrost 60+ km/h pri omejitvi 40 km/h

    - ko voznik "pade" na napačen pas, začne panično bremzat in menjat pas, kot bo kaznovan, če bo 1x brez potrebe obkroćil krožišče.

     

    V izogib nesrečam, je potrebno dopovedati ljudem, da če ne morejo zamenjati pasu, naj naredijo še en krog in zmanjšati hitrost.