Globalni trg in regionalni šolski sistem osnovan na kulturi jezika
2590 OGLEDOV
3 KOMENTARJI
Odrasel analfabet ima predispozicijo delati z orodjem, brez znanja. Smo v dobi orodja, smiselno se je naučiti le izdelavo orodja, razvijati je smiselno le orodje. Le orodje ustvarja donose in delo z orodjem. Na primer, američani razvijajo novo orodje z naučenim znanjem. Kitajci brez znanja delajo z orodjem.
Ostali svet ima svoje kulture, ki jih vbijejo v glave z šolskim sistemom ali vero. Šolanje kulture traja 10 let in več, vse do 20 let. Regionalni kulturniki brez orodja ne zmorejo delati donosov. Pametni v svojih glavah in državah kultur. Odživijo svoje življenje z obstoječim znanjem svoje kulture, večinoma kot uradniki. Naučijo se v ZDA tudi izdelavo izdelkov, razvoj izdelkov, razvoj znanja z domišljijo po anatomiji človeka. Inovirati. Ustvariti nov trg za nove izdelke. Uničiti staro z prodajo novega. Naučijo se zaslužiti denar. Ostali svet ima tradicijo. Naučijo ohranjati tradicijo v šolah ali verah. Obstoječe vzdrževati. Brez donosov, v obupu se zato držijo turizma. In vladanje je tukaj trdo, v revščini, brez denarja, brez razvoja in donosov. In dogajajo se vojne med izšolanimi v tradicijo, izšolanimi kulturniki, izšolanimi ideologi. Veliko zadolževanje teh držav. Predlog: V šolah dajte večji pomen na razvoj novega orodja in izdelkov, pomen na donose. In le kot sekundarno jih naučite kulture ali vere.