Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Tahografi v vsa službena vozila

2068 OGLEDOV 9 KOMENTARJEV

Predlagam, da se sprejme predpis, ki naj določi obvezno vgradnjo in kontrolo tahografov v vsa službena vozila, ne glede na kategorijo. Utrujenost je lahko razlog za različna nepredvidena dejanja voznikov, ki ogrožajo svoja in tuja življenja in premoženje.

0 glasov

4 glasovi

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR I Ivan Peter Benko 47 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • Ikona uporabnika Tomozuki Tomozuki

    Mogoče bi bilo to smiselno pri kakšnih kombiniranih vozilih, ki resnično agresivno vozijo (nobene varnostne razdalje, pogosto po AC krepko čez 130km/h), pri drugih pa se mi ne zdi potrebno.

    • D DavidS

      In spet, kakšna je razlika med takšnim vozilom, če je registrirano na podjetje ali na fizično osebo?

  • D DavidS

    Spet nek strošek, s katerim bi še dodatno obremenili gospodarstvo.

    Potem pa dajmo tahografe vgrajevati v vsa vozila. Pa še to ne bo rešilo vseh težav, ker nekdo, ki je buden že 20 ur skupaj, lahko tudi po pol ure vožnje zaspi.

    Ali pa službeni avto, ki ga uporablja pol firme.....lahko je v pogonu 24 ur dnevno, pa to še ne pomeni, da ga je katerikoli voznik vozil več kot 2 uri hkrati....

     

    Koliko nesreč, in mrtvih na cestah pa povzročijo vozila, ki bi bila zajeta v vaš ukrep? Vsega pač ne moremo preprečiti....in moramo biti razumni pri tem, koliko stroškov in nevšečnosti prinese nek ukrep, ki ima potem minimalen učinek.

    • I Ivan Peter Benko

      Vsak uporabnik službenega vozila dobi potni nalog na keterm vpiše stanje števca kilometrov, čas odhoda in podobno, naprej. Več vozil sem že opazil parkiranih ob cesti, v katerih je spal voznik, in nekaj obvestil o pogostih zaspanih voznikih, me je vzpodbudilo k pisanju predloga. Vsako smrt smo dolžni preprečiti.

    • D DavidS

      To, da je treba preprečiti vsako smrt, in da pri tem noben strošek ni odveč, je zelo idealistično razmišljanje.

      Dajmo potem omejiti hitrost na vseh cestah na 5 km/h, in mrtvih v prometu ne bo. Dajmo narediti nadvoze na vseh železniških prehodih, pa ne bo več nesreč z vlaki.

       

      Pri vseh stvareh je treba najti pravo razmerje koristi in stroškov. Tudi v zdravstvu ne moremo vseh ljudi poslati vsake tri mesece na kompletno krvno sliko, pa bi s tem odkrili ogromno bolezni, in rešili ogromno življenj.

  • a andrejček

    a preutrujenost v privat vozilih ni mogoča (ne glede na kategorijo)? na primer, ko greš po 12 urni službi še dve uri vožnje do doma? V čem bi tahograf rešil težavo preutrujenosti, če za vozila (razen za tovorna) ni časovnih omejitev, ni zapovedanih počitkov ipd.?

    • I Ivan Peter Benko

      Z uvedbo predlaganih tahografov se morajo prilagoditi tudi predpisi. Popolnega predpisa ni, ker se vedno najdejo neodgovorni ljudje, ki jim kršenje predpisov predstavlja cilj. Dosegli bi vsaj nekja nesreč manj in vsaka žrtev je odveč. Dokazi iz zapisa tahografa so uporabni tudi za druge namene, še posebej s sodobnejšo opremo.

    • a andrejček

      Tole bi bila pri nekaterih službah prava umetnost... namreč počitek pri voznikih tov. vozil pomeni, da v tem času ne sme delati nič, kar bi imelo veze s službo... počitek ni razkladanje ali nakladanje tovora, počitek ni šraufanje tovornjaka, menjava pnevmatike na cesti..., počitek je, da kamion stoji, voznik pa počiva, gre na malico, WC ipd... brez zamere, ampak rad bi videl, da s.p. po 4.5 urah vožnje, montiranja, ... čaka še 45 minut, da se bo ob 22.00 spočil in se ob 22.45 napotil na 3 ure dolgo pot domov... nisem ziher da je to to... mam na zalogi še "boljše primere", pa jih bom za sedaj raje zadržal zase

    • I Ivan Peter Benko

      Delavec mora imeti najmanj 12 ur odmora med dvema delovnima dnevoma. Pretiravanja in kršenja pravil bi morali onemogočiti, ker je vsaka smrt velika izguba za vse.