Slovenci - "Za hlapce rojeni za hlapce vzgojeni?"
Predlagam, da se uvede obvezen test znanja iz zgodovine slovenskega naroda za vse maturante kot sta to predmeta slovenščina in matematika.
Argumenti:
- ne bi bilo več različnih mnenj o zgodovini in ozemlju Slovencev
- slovencem sedaj močno primankuje narodne zavesti
- Slovenija je tako mala, da si več ne more privoščiti izgube dodatnega ozemlja zaradi preveč "pametnih" in ponižnih politikov, zato je potrebno osvestit narod, da jih več ne voli!
- naj se javno ve kdo je zaslužen in kdo kriv za izgubo našega ozemlja v zgodovini (potem bomo videli koliko politikov si bo še upalo trgovat s slovenskim ozemljem zaradi dobrososedskih odnosov)
»NAROD KI NE POZNA SVOJE PRETEKLOSTI, JO MORA DOŽIVETI ŠE ENKRAT. Kdo od Slovencev bi želel, da bi naš narod moral pretrpeti še enkrat, kar je že pretrpel? Zato je treba poznati svojo zgodovino, da se bomo znali braniti in obdržati, kar so nam zgradili naši predniki«. Dr. Luka Sienčnik, Koroški plebiscit 1920,Uvodna beseda
Kaj ti pomaga poznati Zgodovino, ce se potem la ta zmeraj ponavlja? Poleg tega zakaj se mi ucimo drugacno zgodovino kot italjani? Kdo sploh ve pol kaksna je resnicna zgodovina?
V soli pa se itak ucimo samo neumnosti, ker sola samo poneumlja ljudi, ter jih pripravlja za postati delovni stroj.
Ja, zgodovino ves čas spreminjamo. To je zaradi našega značaja. Slovenci nismo nikoli krivi. Poglej tipičen primer Kresalove ob "njeni "prehitri vožnji. (Nisem vedela, da je tako hitro vozil!). Ne znamo sprejeti in odgovarjati za odločitve, ne znamo narediti epiloga neki zgodbi. Anglosaksonci temu pravijo: Whome to blame? ali po naše:Koga bomo okrivili?
Jaz nisem kriv! To je naš moto, pa če se še tako učimo svoje zgodovine. NAUČIMO se sprejemati odgovornost za svoje misli(to je že eden napisal), za svoja dejanja in sprejeti posledice!
S tako narodno zavestjo in tolikimi glasovi proti mojemu predlogu, Slovenci res ne rabimo "sovražnikov".
Mi smo hlapci in taksni bomo ostali, dokler se bomo pustili tako manipulirati.
se strinjam. Ne vemo kdo smo in kakšen je naš izvor in naša preteklost. To v veliki meri ni odvisno le od nas, ampak od prevladujoče ideologije (Denimo v oš po osamosvojitvi je bilo zelo malo povedanega o titu (nič), slika le v eni učilnici, enako velja za srednjo šolo).
Bistvo je tudi, da vsaka vlada, pa naj si bo sds, sd, sls, sns itn. ofuskira dejstva tako, da oblikuje šolski program, ki ustreza njihovim merilom. Šele na faksih se ima lahko res nek kritični pregled nad samimi dejanji, dogodki in dogajanjem.
kar se pa tiče tega, da smo hlapci - ne le zaradi lastnega neznanja, nevedenja, ampak tudi zato, ker dovolimo ,da nas drugi narodi teptajo in hkrati mi teptamo naše sorojake.
Zanima me zakaj za ta predlog ni možno glasovati? To, da ne znamo ceniti ne svojega jezika ne učiti se iz svoje zgodovine je živa in žalostna resnica, naša oblast pa to podpira oz, ne naredi ničesar, kar je tako rekoč isto in s tem žal nič drugega kot izdaja kulture in identitete lastnega naroda.
Glasovanje bo možno po razpravi, torej po 27.2.!
Malo bi spremenil tisto, trditev, da narod, ki ne pozna svoje preteklosti...ni pomembna narodova preteklost, ampak naša osebna preteklost.
Človek je hlapec zato, ker ne pozna sebe. Ne ve kdo je, zato ga vodijo misli in občutki , namesto zavest.
Če koga zanima kako postane gospodar lastnih misli ? Tako , da sprejme odgovornost za lastne misli.
Ma nima smisla se uciti zgodovine, ce se bo le ta tako ali tako ponovila. Ljudje smo suznji, samo se tega ne zavedamo in mislimo, da imamo vec svobode in pravic, kot nekoc, pozabimo, pa da imamo tudi vec dolznosti kot nekoc.
Najprej bi morali uvesti demokracijo v sloveniji, pol bi bilo malo drugace, to kar imamo zdaj ni nobena demokracija ampak diktatura.
Pa jo uvedimo .....
Diktatorji je sigurno ne bodo, če čakate njih..slučajno....
zadnji čas .
bravo za predlog
lp
podoben izpit bi potrebovali za vse ljudi, ki zasedejo take ali drugačne stolčke, da bi se jih spomnilo na vse aspekte naše zgodovine in da ne bi potvarjali dejstev, ki so svetovno priznana, ter zaničevali zgodovinskih dogodkov, ki so nam v preteklosti koristili in bili prvi korak do samostojnosti.
moj prvotni predlog je bil, da se uvede strokovni izpit iz zgodovine Slovencev za izvoljene poslance, vendar je bil zavrnjen, ker zadeva ni v pristojnosti Vlade RS.
link-->http://www.predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/456
hahaha... potemtakem je v tvoji in moji pristojnosti?? super!
Hm, na ravni srednje šole večino dijakov prav malo briga za večino predmetov - povprečno so nezainteresirani, ne vidijo perspektive in smisla, šolo pa furajo zato, ker jih v to silijo starši, drugi hodijo k pouku po inerciji, ker danes pač tako je, ali pa se tretji morda vseeno zavedajo, da je dobro imeti nek papir. Malo jih je zavzetih za učenje, predvsem pa za razumevanje.
Ni dovolj zgodovina kot podajanje imformacij v stilu datumov, krajev in dogodkov. Izrednega pomena je sociološki vidik, torej zakaj so ljudje nekaj počeli, pod kakšnimi pritiski so sprejemali odločitve, zakaj so se uprli ipd. Način življenja, skozi zgodovino spreminjajoče se vrednote, morala in etika, vpliv verstev, tehnološki razvoj ... hja, ogromen zalogaj, ki mu niti večina odraslih ni kos. Zato pa še danes preštevamo kosti.