Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Slovenci - "Za hlapce rojeni za hlapce vzgojeni?"

5520 OGLEDOV 15 KOMENTARJEV

Predlagam, da se uvede obvezen test znanja iz zgodovine slovenskega naroda za vse maturante kot sta to predmeta slovenščina in matematika.

Argumenti:

- ne bi bilo več različnih mnenj o zgodovini in ozemlju Slovencev

- slovencem sedaj močno primankuje narodne zavesti

- Slovenija je tako mala, da si več ne more privoščiti izgube dodatnega ozemlja zaradi preveč "pametnih" in ponižnih politikov, zato je potrebno osvestit narod, da jih več ne voli!

- naj se javno ve kdo je zaslužen in kdo kriv za izgubo našega ozemlja v zgodovini (potem bomo videli koliko politikov si bo še upalo trgovat s slovenskim ozemljem zaradi dobrososedskih odnosov)

»NAROD KI NE POZNA SVOJE PRETEKLOSTI, JO MORA DOŽIVETI ŠE ENKRAT. Kdo od Slovencev bi želel, da bi naš narod moral pretrpeti še enkrat, kar je že pretrpel? Zato je treba poznati svojo zgodovino, da se bomo znali braniti in obdržati, kar so nam zgradili naši predniki«. Dr. Luka Sienčnik, Koroški plebiscit 1920,Uvodna beseda

11 glasov

9 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR H Huda Mravljica 7 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


6. 4. 2010

Odziv Ministrstva za šolstvo in šport

Menimo, da je v slovenskem izobraževalnem sistemu dano zgodovini slovenskega naroda pomembno mesto. Tako osnovnošolci kot srednješolci morajo (obvezno) v času svojega izobraževanja poslušati in biti ocenjeni pri predmetu zgodovina (ki vključuje tudi slovensko zgodovino). V okviru zaključka izobraževanja pa je zgodovina izbirni predmet. Pri Nacionalnem preizkusu znanja v osnovni šoli jo lahko določi že minister v okviru tretjega izbirnega predmeta, pri splošni maturi pa jo kandidat lahko izbere iz nabora 35 maturitetnih predmetov.

Priloge:

Komentarji




  • Ikona uporabnika Anti NWO Anti NWO

    Kaj ti pomaga poznati Zgodovino, ce se potem la ta zmeraj ponavlja? Poleg tega zakaj se mi ucimo drugacno zgodovino kot italjani? Kdo sploh ve pol kaksna je resnicna zgodovina?

     

    V soli pa se itak ucimo samo neumnosti, ker sola samo poneumlja ljudi, ter jih pripravlja za postati delovni stroj.

  • z zvezdica

     

    Ja, zgodovino ves čas spreminjamo. To je zaradi našega značaja. Slovenci nismo nikoli krivi. Poglej tipičen primer Kresalove ob "njeni "prehitri vožnji. (Nisem vedela, da je tako hitro vozil!). Ne znamo sprejeti in odgovarjati za odločitve, ne znamo narediti epiloga neki zgodbi. Anglosaksonci temu pravijo: Whome to blame? ali po naše:Koga bomo okrivili?

    Jaz nisem kriv! To je naš moto, pa če se še tako učimo svoje zgodovine. NAUČIMO se sprejemati odgovornost za svoje misli(to je že eden napisal), za svoja dejanja in sprejeti posledice!

  • H Huda Mravljica

    S tako narodno zavestjo in tolikimi glasovi proti mojemu predlogu, Slovenci res ne rabimo "sovražnikov".

  • Ikona uporabnika Anti NWO Anti NWO

    Mi smo hlapci in taksni bomo ostali, dokler se bomo pustili tako manipulirati.

  • I Izbrisan Uporabnik 03

    se strinjam. Ne vemo kdo smo in kakšen je naš izvor in naša preteklost. To v veliki meri ni odvisno le od nas, ampak od prevladujoče ideologije (Denimo v oš po osamosvojitvi je bilo zelo malo povedanega o titu (nič), slika le v eni učilnici, enako velja za srednjo šolo).

     

    Bistvo je tudi, da vsaka vlada, pa naj si bo sds, sd, sls, sns itn. ofuskira dejstva tako, da oblikuje šolski program, ki ustreza njihovim merilom. Šele na faksih se ima lahko res nek kritični pregled nad samimi dejanji, dogodki in dogajanjem.

     

    kar se pa tiče tega, da smo hlapci - ne le zaradi lastnega neznanja, nevedenja, ampak tudi zato, ker dovolimo ,da nas drugi narodi teptajo in hkrati mi teptamo naše sorojake.

  • R Rešimo slovenščino

    Zanima me zakaj za ta predlog ni možno glasovati? To, da ne znamo ceniti ne svojega jezika ne učiti se iz svoje zgodovine je živa in žalostna resnica, naša oblast pa to podpira oz, ne naredi ničesar, kar je tako rekoč isto in s tem žal nič drugega kot izdaja kulture in identitete lastnega naroda.

    • H Huda Mravljica

      Glasovanje bo možno po razpravi, torej po 27.2.!

  • R Robi.

    Malo bi spremenil tisto, trditev, da narod, ki ne pozna svoje preteklosti...ni pomembna narodova preteklost, ampak naša osebna preteklost.

    Človek je hlapec zato, ker ne pozna sebe. Ne ve kdo je, zato ga vodijo misli in občutki , namesto zavest.

     

    Če koga zanima kako postane gospodar lastnih misli ? Tako , da sprejme odgovornost za lastne misli.

     

  • Ikona uporabnika Anti NWO Anti NWO

    Ma nima smisla se uciti zgodovine, ce se bo le ta tako ali tako ponovila. Ljudje smo suznji, samo se tega ne zavedamo in mislimo, da imamo vec svobode in pravic, kot nekoc, pozabimo, pa da imamo tudi vec dolznosti kot nekoc.

     

    Najprej bi morali uvesti demokracijo v sloveniji, pol bi bilo malo drugace, to kar imamo zdaj ni nobena demokracija ampak diktatura.

    • R Robi.

      Pa jo uvedimo .....

      Diktatorji je sigurno ne bodo, če čakate njih..slučajno....

  • A Alc

    zadnji čas .

    bravo za predlog

    lp

  • B Boyzl

    podoben izpit bi potrebovali za vse ljudi, ki zasedejo take ali drugačne stolčke, da bi se jih spomnilo na vse aspekte naše zgodovine in da ne bi potvarjali dejstev, ki so svetovno priznana, ter zaničevali zgodovinskih dogodkov, ki so nam v preteklosti koristili in bili prvi korak do samostojnosti.

    • H Huda Mravljica

      moj prvotni predlog je bil, da se uvede strokovni izpit iz zgodovine Slovencev za izvoljene poslance, vendar je bil zavrnjen, ker zadeva ni v pristojnosti Vlade RS.

       

      link-->http://www.predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/456

    • B Boyzl

      hahaha... potemtakem je v tvoji in moji pristojnosti?? super!

  • K KatjaC

    Hm, na ravni srednje šole večino dijakov prav malo briga za večino predmetov - povprečno so nezainteresirani, ne vidijo perspektive in smisla, šolo pa furajo zato, ker jih v to silijo starši, drugi hodijo k pouku po inerciji, ker danes pač tako je, ali pa se tretji morda vseeno zavedajo, da je dobro imeti nek papir. Malo jih je zavzetih za učenje, predvsem pa za razumevanje.

     

    Ni dovolj zgodovina kot podajanje imformacij v stilu datumov, krajev in dogodkov. Izrednega pomena je sociološki vidik, torej zakaj so ljudje nekaj počeli, pod kakšnimi pritiski so sprejemali odločitve, zakaj so se uprli ipd. Način življenja, skozi zgodovino spreminjajoče se vrednote, morala in etika, vpliv verstev, tehnološki razvoj ... hja, ogromen zalogaj, ki mu niti večina odraslih ni kos. Zato pa še danes preštevamo kosti.