Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Neustrezen predlog

Multimedijske učne vsebine za poučevanje / šole

3714 OGLEDOV 0 KOMENTARJEV

Predlog se nanaša na izboljšanje načina obveznega izobraževanja, ki bi bil bogato multimedijsko podprt.

Današnja tehnologija in internet omogočata bogato multimedijsko izobraževanje. Predlagam, da se na državni ravni začenjajo pripravljati multimedijsko podprte izobraževalne vsebine in programi, ki bodo naredile (vsaj osnovnošolsko in srednješolsko) izobraževanje privlačnejše in lažje.

Takšno izobraževanje s pomočjo pripravljenih multimedijskih vsebin bi pomenilo:

  • Bolj zanimivo poučevanje (najbolj npr. zgodovina, zemljepis,...)
  • Bolj bogate vsebine
  • Hitrejše in lažje razumevanje vsebine
  • Možnost delnega učenja tudi od doma
  • Enakovreden izobraževalni program ne glede na predavatelja, velikost oz. lokacijo šole
  • Nepotrebno pisanje vsakoletnih priprav učiteljem; več koncentriranja na učencih in poudarek na razlagaju težje razumljivih vsebin
  • Enostavno in hitro nadgrajevanje, dodajanje in spreminja izobraževalnega programa
  • Nižje stroše izobraževanja
  • Večjo preglednost poteka izobraževanja
  • Večjo kakovost izobraževanja,....
  • Več predstavitev za iste vsebine za težje učljive,
  • Hitrejše napredovanje posameznikov - možnost dodatnih vsebin
  • Možnost centralnega preverjanja pridobljenega znanja in sprotno korigiranje - dopolnjevanje vsebin
  • Sodelovanje učencev pri nadgradnji in ustvarjanju vsebin

Delovanje isstema bi moglo temeljiti na odprtokodnih programih, ki bi jih sami sproti razvijali in dopolnjevali.

Podobne izobraževalne brezplačne vsebine so že dosegljive na več naslovih na internetu (npr. na nivoju univerzitetnega izobraževanja: www.academicearth.org)

AVTOR T tiliga 8 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA

Obrazložitev neustreznosti:

podoben predlog je že bil obravnavan in je že pridobil odgovor ministrstva za šolstvo in šport

Povezava: http://www.predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/197/null/answers

Popravki predloga

Verzija predloga z dne, 28. 1. 2010 | 11:43:25

Multimedijske učne vsebine za poučevanje / šole

Predlog se nanaša na izboljšanje načina obveznega izobraževanja, ki bi bil bogato multimedijsko podprt.

Današnja tehnologija in internet omogočata bogato multimedijsko izobraževanje. Predlagam, da se na državni ravni začenjajo pripravljati multimedijsko podprte izobraževalne vsebine in programi, ki bodo naredile (vsaj osnovnošolsko in srednješolsko) izobraževanje privlačnejše in lažje.

Takšno izobraževanje s pomočjo pripravljenih multimedijskih vsebin bi pomenilo:

  • Bolj zanimivo poučevanje (najbolj npr. zgodovina, zemljepis,...)
  • Bolj bogate vsebine
  • Hitrejše in lažje razumevanje vsebine
  • Možnost delnega učenja tudi od doma
  • Enakovreden izobraževalni program ne glede na predavatelja, velikost oz. lokacijo šole
  • Nepotrebno pisanje vsakoletnih priprav učiteljem; več koncentriranja na učencih in poudarek na razlagaju težje razumljivih vsebin
  • Enostavno in hitro nadgrajevanje, dodajanje in spreminja izobraževalnega programa
  • Nižje stroše izobraževanja
  • Večjo preglednost poteka izobraževanja
  • Večjo kakovost izobraževanja,....

Verzija predloga z dne, 28. 1. 2010 | 11:55:38

Multimedijske učne vsebine za poučevanje / šole

Predlog se nanaša na izboljšanje načina obveznega izobraževanja, ki bi bil bogato multimedijsko podprt.

Današnja tehnologija in internet omogočata bogato multimedijsko izobraževanje. Predlagam, da se na državni ravni začenjajo pripravljati multimedijsko podprte izobraževalne vsebine in programi, ki bodo naredile (vsaj osnovnošolsko in srednješolsko) izobraževanje privlačnejše in lažje.

Takšno izobraževanje s pomočjo pripravljenih multimedijskih vsebin bi pomenilo:

  • Bolj zanimivo poučevanje (najbolj npr. zgodovina, zemljepis,...)
  • Bolj bogate vsebine
  • Hitrejše in lažje razumevanje vsebine
  • Možnost delnega učenja tudi od doma
  • Enakovreden izobraževalni program ne glede na predavatelja, velikost oz. lokacijo šole
  • Nepotrebno pisanje vsakoletnih priprav učiteljem; več koncentriranja na učencih in poudarek na razlagaju težje razumljivih vsebin
  • Enostavno in hitro nadgrajevanje, dodajanje in spreminja izobraževalnega programa
  • Nižje stroše izobraževanja
  • Večjo preglednost poteka izobraževanja
  • Večjo kakovost izobraževanja,....

Takšne vsebine bi lahko bile prilagojene tudi za otroke s posebnimi potrebami in težje učljivimi.

Komentarji