Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Ureditev sistemizacije delovnega mesta računalnikarja

6678 OGLEDOV 10 KOMENTARJEV

Predlagam vladi, da po 15 letih uredi sistemizacija delovnega mesta računalnikarja na osnovni šoli.

Leta 1997 ko je bilo delovno mesto ustanovljeno, so imele šole le nekaj računalnikov, sedaj pa imajo iste šole tudi po 100 in več računalnikov, ob tem so še strežniki, spletne strani in spletne učilnice, interaktivne table, videokonferenčna oprema in še bi lahko naštevali. Sistemizacija računalnikarja pa je še vedno vezana na število oddlekov, kar neposrednega vpliva na količino dela računalnikarja skorajda nima.

Za vso to tehnikalijo mora nekdo skrbeti, da je v vsakem trenutku dosegljiva in delujoča. Ker pa je sistemizacija računalnikarja vezana na število oddelkov, ima večina računalnikarjev na šoli v povprečju med 35% in 45% delovni čas in tako svoje delo opravljajo na dveh, treh ali žal celo na štirih šolah oz. zavodih, da pridejo do polnega delovnega časa. Tako računalnikarji skupno skrbijo za 200+ računalnikov in vso ostalo IKT opremo (table, projektorji...), skrb za šolsko omrežje in brezžično omrežje, nudijo podporo 200+ zaposlenim, skrbijo za vsaj 2 spletni strani in še kakšno spletno učilnico, vsi pričakujejo, da bo vedno vse delovalo, da bodo podatki sprotno arhivirani... Vse to izvajati v realnem času preprosto ni možno.

Predlagam, da se sistemizacija računalnikarja končno uredi. Če pustimo vezavo na oddelke, bi bilo potrebno obstoječe normative pomnožiti vsaj s faktorjem 2:

  • več kot 45 oddelkov, sistemizirajo 2 delovni mesto učitelja računalnikarja,
  • od 37 do 45 oddelkov, sistemizirajo 1,8 delovnega mesta učitelja računalnikarja,
  • od 33 do 36 oddelkov, sistemizirajo 1,5 delovnega mesta učitelja računalnikarja,
  • od 29 do 32 oddelkov, sistemizirajo 1,3 delovnega mesta učitelja računalnikarja,
  • od 25 do 28 oddelkov, sistemizirajo 1,1 delovnega mesta učitelja računalnikarja,
  • od 21 do 24 oddelkov, sistemizirajo 0,9 delovnega mesta učitelja računalnikarja,
  • od 17 do 20 oddelkov, sistemizirajo 0,7 delovnega mesta učitelja računalnikarja,
  • od 13 do 16 oddelkov, sistemizirajo 0,6 delovnega mesta učitelja računalnikarja,
  • od 9 do 12 oddelkov, sistemizirajo 0,5 delovnega mesta učitelja računalnikarja,
  • od 5 do 8 oddelkov, sistemizirajo 0,4 delovnega mesta učitelja računalnikarja,

Upam, da se bo končno vsaj nekdo zamislil nad stanjem, ki je v šolah na področju IKT nevzdržno že več let! Vedno je bilo dovolj denarja za nakup IKT, a nikoli za človeka, ki bi skrbel, da bo vsa ta IKT dejansko služila svojemu namenu.

Lep pozdrav

Matjaž

18 glasov

7 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR M Matko37 21 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


10. 12. 2012

Odziv Ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport

Računalnikar - organizator informacijskih dejavnosti v osnovni šoli je strokovni delavec, ki prvenstveno opravlja naloge, ki so vezane na neposredno izvajanje vzgojno-izobraževalnega dela. Pri pouku sodeluje z učitelji predmetov, sodeluje pri aktivnostih priprave na pouk, skrbi za izobraževanje učiteljev na področju računalništva, načrtuje uporabo računalniških učilnic, skrbi da računalniška programska in strojna oprema deluje (IKT) in opravlja druge naloge v skladu z odredbo vodstva šole. Vzdrževanje IKT na šoli ni njegova prvenstvena naloga.

Iz navedenega opisa delokroga izhaja, da je oddelek kot enota za sistemizacijo delovnega mesta računalnikarja na šoli ustrezno merilo. Pravilnik o normativih in standardih za izvajanje programa osnovne šole v 10. členu določa merila za sistemizacijo tega delovnega mesta. Zaradi finančnih možnosti na področju javnih financ v zadnjih letih meril ni bilo mogoče spreminjati tako kot je predlagano, in jih verjetno v kratkem tudi ne bo.

Priloge:

Komentarji