Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

zastarela znanja

2422 OGLEDOV 3 KOMENTARJI

V šolstvu se uči neuporabna znanja, učenci, dijaki in študenti pa po opravljenem šolanju pogosto nimajo uporabnih znanj. Ko preidejo v gospodarstvo, pojma nimajo kaj se tam dogaja. Diplomantov iz ekonomije in raznih ved imamo na pretek, v določenih vedah pa smo podhranjeni!

1. Predavanja ljudi iz stroke na fakultetah in srednjih šolah!

2. Obvezno sprotno posodablanje učnih programov!

3. Prosta mesta za brezplačen študij prilagodit povpraševanju delodajalcev, študije, kjer je veliko diplomantov na zavodih, enostavno samo samoplačniško. Ne rabimo na zavodu diplomantov in še prej vlagat v njih leta ogromne vsote denarja!

4. Presoja strokovnjakov, ki delajo v stroki, o ustreznosti učnega programa, vsaj posvet in upoštevanje pripomb.

12 glasov

1 glas

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR D damjank 6 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


28. 1. 2013

Odziv Ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport

V visokem šolstvu je skladno z Zakonom o visokem šolstvu primarna naloga visokošolskih zavodov zagotavljanje razvoja znanosti, strokovnosti ter oblikovanje študijskih programov na vseh treh stopnjah. Študijski programi morajo študentom omogočiti pridobitev strokovnih znanj in usposobljenost za uporabo znanstvenih metod pri reševanju zahtevnih strokovnih in delovnih problemov, razvijanje zmožnosti za sporazumevanje v stroki in med strokami, strokovno kritičnost in odgovornost, iniciativnost in samostojnost pri odločanju in vodenju. Sestavni del študijskih programov je tudi praktično izobraževanje v delovnem okolju. Bistvena je usposobljenost za reševanje problemov, saj je znano, da znanja hitro zastarevajo in postanejo neuporabna. Ob upoštevanju analiz učinkovitosti študija, razmer na trgu dela in zaposljivosti, si Vlada RS prizadeva uravnotežiti razmerje med vpisnimi mesti za družboslovje in humanistiko ter naravoslovjem in tehniko. Tako smo v letošnjem razpisu za vpis v visoko šolstvo zmanjšali število vpisnih mest za družboslovje in humanistiko za 20 odstotkov v primerjavi z lani.

Priloge:

Komentarji