Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Izbira konzultanta, inženirja, projektanta

2856 OGLEDOV 4 KOMENTARJI

V slovensko prakso se je zažrl princip najnižje cene pri izbiri izvajalca. Najbolj katastrofalne posledice so seveda pri izbiri izvajalcev inženirskih storitev. Prilagam principe izbire konzultanta, ki veljajo za financiranje iz virov islamske razvojne banke (ostale mednarodne banke imajo podobne kriterije).

Kriterij najnižje cene == uničenje tehnične inteligence Slovenije!

General Principles of Consultants Selection

1.8 Some common principles apply to the selection of consultants under IDB

financing.

(a) The Beneficiary is responsible for the selection and employment of the

consultant and administering the contract, and shall assure the transparency of

the selection procedure.

(b) The selection of a consultant shall be based foremost on its technical

qualifications, because its expertise and skill will to a large extent determine

the satisfactory completion of a project. Price considerations are often part of

the selection procedure as well, but are of lesser importance compared to the

total cost of a project, which could be substantially higher if the technical

design proves deficient. Therefore, for most assignments, both the technical

quality and the remuneration of the consultant are considered in the selection

method (Quality and Cost-Based Selection or QCBS), but the technical quality

is accorded a proportionally higher weight. For projects where the technical

quality of consulting services is paramount, it may be appropriate to carry out

the selection solely on the basis of technical quality (Quality-Based

Selection or QBS).

12 glasov

3 glasovi

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR A adi99 1 predlog
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


21. 11. 2012

Odziv Ministrstva za finance

Države članice Evropske Unije morajo v svoj pravni red prenesti zakonodajo Evropske Unije. Zato v Republiki Sloveniji veljavni Zakon o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 128/06, 16/08, 19/10, 18/11 in 43/12; v nadaljnjem besedilu: ZJN-2) temelji na Direktivi 2004/18/2004/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 31. marca 2004 o usklajevanju postopkov za oddajo javnih naročil gradenj, blaga in storitev. V skladu z ZJN-2 naročnik opredeli minimalne zahteve glede pogojev, ki jih mora izvajalec izpolnjevati, naročilo pa odda na podlagi ekonomsko najugodnejše ponudbe z uporabo različnih meril v povezavi s predmetom naročila ali na podlagi najnižje cene. Tako z opredelitvijo ustreznih minimalnih pogojev, kot tudi na podlagi merila ekonomsko najugodnejše ponudbe ima naročnik dovolj možnosti za uspeh pri prizadevanjih za pridobitev kvalitetnega izvajalca storitev. Seveda pa je odločitev glede izbire pogojev in meril na strani naročnika.

Priloge:

Komentarji