Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

ZAKON O UVELJAVLJANJU PRAVIC IZ JAVNIH SREDSTEV ZUPJS

3456 OGLEDOV 0 KOMENTARJEV

Predlagam Ministrstvu za delo, družino in socialne zadeve, da še enkrat zelo natačno pregledajo vsak člen tega zakona ker se mi zdi, da so ga pisali ljudje, ki niso čisto upoštevali križno znanje knjigovodstva, financ, socialnega stanja in pa vsebino prejšnjega zakona.

Po podatkih se mi zdi, da so po novem zakonu najbolj tepeni samostojni podjetniki. Navezujem se neposredno na nove Odločbe za otroške dodatke.

1.Že takoj v prvi točki pri upoštevanju dohodka se po tem zakonu v primeru, če s.p. posluje z dobičkom 0 pribija nekakšna razlika do 75% MP za SP, KD, to so zneski od 5.000,00-7.000,00 eur, kljub temu, da ima pač s.p. neko osnovo za davek, ki je razvidna iz davčne napovedi, od katere se odbijejo še razne olajšave. Zakaj potem ne upotevajo to osnovo za davek?

2. Na splošno se mi zdi nepravilno upoštevanje podatkov iz leta 2009, kot so nadomestila, plače in drugi dohodki, celo dividende, obresti, dohodek iz oddajanja premoženja v najem(od katerih se tako že plačuje davek državi), če oseba, ki se upošteva pri ugotavljanju materialnega položaja v letu 2010 ni imela prihodkov. Saj se je ta dohodek upošteval že v lanskem letu pri izračunu!!!!To je čisto nelogično!!!

3. Samo za primer ne razumem razlage v določenih členih, npr: 18. člen , točka 6 zakona ZUPJS: Med nepremičninsko premoženje se ne šteje:

Poslovni prostori in poslovne stavbe, drugi objekti in premično premoženje, ki ga vlagatelj ali druga oseba, ki se upošteva pri ugotavljanju materialnega položaja, uporablja za oziroma pri pridobivanju dohodka iz dejavnosti, dokler ta dohdek iz dejavnosti dosega vsaj višino minimalne plače.

Na CSD in na Ministrstvu mi nikakor niso znali točno opredeliti kaj upoštevajo pod »dohodek iz dejavnosti« . Njihov odgovor je bil: DOBIČEK. S čimer se pa ne strinjam. Dohodek iz dejavnosti bi moral biti znesek, ki je enak davčni osnovi, se pravi DOBIČKU brez olajšav.

No, v ZUPJS v 3 členu splošnih določb se našla sledečo razlago:

Kot letni dohodek iz dejavnosti se šteje dobiček brez znižanj in olajšav po zakonu, ki

ureja dohodnino, zmanjšan za obračunano akontacijo dohodnine od dohodka iz

dejavnosti, ugotovljen v zadnjem davčnem obračunu akontacije dohodnine od

dohodka iz dejavnosti.

4. Nadalje se mi zdi oderuško, da se upoštevajo otrokom stanja na računih, saj so to le trenutna stanja, ker predstavljajo nakazane štipendije, ki jih otroci porabijo, še preden je mesec naokrog, nikakor pa ne prihranki!!!!!! Bomo pač takoj dvigovali denar na bankah, a bo to bolj prav'????

Pa še je takšnih točk, ki jih mogoče vsak bolj opazi v svojem primeru.

Ta zakon se mi zdi čisto nelogičen in oderuški, še najbolje bi bilo,da je v vseh točkah napisano, "NE DAMO VAM NIČ VEČ", kot pa te oslarije, pa bi bilo vse skupaj bolj logično!!!!

Verjamem, da se je marsikomu svet obrnil na glavo, ko je dobil nov izračun odločbe, saj to potegne marsikaj za sabo, višje cene prevozov za otroke, višje plačilo malic, kosila, manjše štipendije, s tem povezano pa tudi izpisi iz vrtcov, kar bo spet pripeljalo do manjše potrebe po vzgojiteljica itd. itd....

3 glasovi

0 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR S Silvester 6 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE

Popravki predloga

Verzija predloga z dne, 22. 6. 2012 | 19:52:41

ZAKON O UVELJAVLJANJU PRAVIC IZ JAVNIH SREDSTEV ZUPJS

Predlagam Ministrstvu za delo, družino in socialne zadeve, da še enkrat pregledajo vsak člen tega zakona, ker se mi zdi, da so ga pisali ljudje, ki niso čisto upoštevali križno znanje knjigovodstva, financ in pa vsebino prejšnjega zakona.

Po podatkih se mi zdi, da so najbolj po novem zakonu najbolj tepeni samostojni podjetniki. Navezujem se neposredno na nove Odločbe za otroške dodatke.

1.Že takoj v prvi točki pri upoštevanju dohodka se po tem zakonu v primeru, če s.p. posluje z dobičkom 0 nekakšna razlika do 75% MP za SP, KD, to so zneski od 5.000,00-7.000,00 eur, kljub temu, da ima pač s.p. neko osnovo za davek, ki je razvidna iz davčne napovedi, od katere se odbijejo še razne olajšave.

2. Nasplošno se mi zdi nepravilno upoštevanje nadomestil, plač in drugih dohodkov kar iz leta 2009, če oseba, ki se upošteva pri ugotavljanju materialnega položaja v letu 2010 ni imela prihodkov. Saj se je ta dohodek že upoštevla v lanskem letu pri izračunu. To je čisto nelogično!!!

3. Samo za primer ne razumem razlage v določenih členih, npr: 18. člen , točka 6: Med nepremičninsko premoženje se ne šteje:

Poslovni prostori in poslovne stavbe, drugi objekti in premično premoženje, ki ga vlagatelj ali druga oseba, ki se upošteva pri ugotavljanju materialnega položaja, uporablja za oziroma pri pridobivanju dohodka iz dejavnosti, dokler ta dohdek iz dejasnosti dosega vsaj višino minimalne plače.

Na CSD in na Ministrstvu mi nikakor niso znali točno opredeliti kaj upoštevajo pod »dohodek iz dejavnosti« . Njihov odgovor je bil: DOBIČEK. S čimer se pa ne strinjam. Dohodek iz dejavnosti bi moral biti znesek, ki je enak davčni osnovi, se pravi DOBIČKU brez olajšav.

No, v ZUPJS v 3 členu splošnih določb se najde sledeča razlaga.

3. člen

Kot letni dohodek iz dejavnosti se šteje dobiček brez znižanj in olajšav po zakonu, ki

ureja dohodnino, zmanjšan za obračunano akontacijo dohodnine od dohodka iz

dejavnosti, ugotovljen v zadnjem davčnem obračunu akontacije dohodnine od

dohodka iz dejavnosti.

Nadalje se mi zdi oderuško, da se upoštevajo otrokom stanja na računih, saj so to le trenutna stanja, ker predstavljajo nakazane štipendije, ki jih otroci porabijo, še preden je mesec naokrog, nikakor pa ne prihranke!

Pa še je takšnih točk, ki jih mogoče jih je mogoče še kdo drug opazil. Ta zakon semi zdi čisto nelogičen in oderuški, še najbolje bi bilo,da je v vseh točkah napisano, NE DAMO VAM NIČ VEČ!!!,pa bi bilo vse skupaj bolj logično!!!!

Verjamem, da se je marsikomu svet obrnil na glavo, ko je dobil novi izračun odločbe, saj to potegne marsikaj za sabo, višje cene prevozov za otroke, višje plačilo malice, kosila, manjše štipendije, s te povezano pa tudi izpisi iz vrtco, kar bo spet pripeljalo do manjše potrebe po vzgojiteljica itd. itd....

Verzija predloga z dne, 22. 6. 2012 | 19:59:56

ZAKON O UVELJAVLJANJU PRAVIC IZ JAVNIH SREDSTEV ZUPJS

Predlagam Ministrstvu za delo, družino in socialne zadeve, da še enkrat zelo natačno pregledajo vsak člen tega zakona ker se mi zdi, da so ga pisali ljudje, ki niso čisto upoštevali križno znanje knjigovodstva, financ, socialnega stanja in pa vsebino prejšnjega zakona.

Po podatkih se mi zdi, da so po novem zakonu najbolj tepeni samostojni podjetniki. Navezujem se neposredno na nove Odločbe za otroške dodatke.

1.Že takoj v prvi točki pri upoštevanju dohodka se po tem zakonu v primeru, če s.p. posluje z dobičkom 0 pribija nekakšna razlika do 75% MP za SP, KD, to so zneski od 5.000,00-7.000,00 eur, kljub temu, da ima pač s.p. neko osnovo za davek, ki je razvidna iz davčne napovedi, od katere se odbijejo še razne olajšave. Zakaj potem ne upotevajo to osnovo za davek?

2. Na splošno se mi zdi nepravilno upoštevanje nadomestil, plač in drugih dohodkov kar iz leta 2009, če oseba, ki se upošteva pri ugotavljanju materialnega položaja v letu 2010 ni imela prihodkov. Saj se je ta dohodek upošteval že v lanskem letu pri izračunu. To je čisto nelogično!!!

3. Samo za primer ne razumem razlage v določenih členih, npr: 18. člen , točka 6: Med nepremičninsko premoženje se ne šteje:

Poslovni prostori in poslovne stavbe, drugi objekti in premično premoženje, ki ga vlagatelj ali druga oseba, ki se upošteva pri ugotavljanju materialnega položaja, uporablja za oziroma pri pridobivanju dohodka iz dejavnosti, dokler ta dohdek iz dejasnosti dosega vsaj višino minimalne plače.

Na CSD in na Ministrstvu mi nikakor niso znali točno opredeliti kaj upoštevajo pod »dohodek iz dejavnosti« . Njihov odgovor je bil: DOBIČEK. S čimer se pa ne strinjam. Dohodek iz dejavnosti bi moral biti znesek, ki je enak davčni osnovi, se pravi DOBIČKU brez olajšav.

No, v ZUPJS v 3 členu splošnih določb se najde sledeča razlaga.

3. člen

Kot letni dohodek iz dejavnosti se šteje dobiček brez znižanj in olajšav po zakonu, ki

ureja dohodnino, zmanjšan za obračunano akontacijo dohodnine od dohodka iz

dejavnosti, ugotovljen v zadnjem davčnem obračunu akontacije dohodnine od

dohodka iz dejavnosti.

4. Nadalje se mi zdi oderuško, da se upoštevajo otrokom stanja na računih, saj so to le trenutna stanja, ker predstavljajo nakazane štipendije, ki jih otroci porabijo, še preden je mesec naokrog, nikakor pa ne prihranki!

Pa še je takšnih točk, ki jih mogoče vsak bolj opazi v svojem primeru.

Ta zakon se mi zdi čisto nelogičen in oderuški, še najbolje bi bilo,da je v vseh točkah napisano, "NE DAMO VAM NIČ VEČ", kot pa te oslarije, pa bi bilo vse skupaj bolj logično!!!!

Verjamem, da se je marsikomu svet obrnil na glavo, ko je dobil nov izračun odločbe, saj to potegne marsikaj za sabo, višje cene prevozov za otroke, višje plačilo malic, kosila, manjše štipendije, s te povezano pa tudi izpisi iz vrtcov, kar bo spet pripeljalo do manjše potrebe po vzgojiteljica itd. itd....

Komentarji