Upravljanje voznega parka
Storitev upravljanja voznega parka.
Vsi drzavni organi in organi v sestavi (vkljucno Policija, MORS) bi uporabljali storitev centraliziranega upravljanja voznega parka. Storitev je lahko organizirana po vzoru Rent-a car podjetji. Samo za primerjavo nekoc je HERTZ rent-a-car v Ljubljani, upravljal 3200 avtomobilov in 250 avtobusov. Vozila so se izdajala na podlagi rezervacij. Podjetje je imelo cca 180 zaposlenih vkljucno z mehanicnim delavnicam. Toliko v ponazoritev sistema delovanja.
Prednosti:
Centralna zavarovalna polica pokriva vsa vozila. Centralna servisna delavnica opravlja manjse posege, redne servise, menjavo gum,... in nadzira izvedbo vecjih posegov pri pooblascenih servisih. Vozila se obnavljajo skladno z amortizaciskim nacrtom. Boljse cene pri nabavi. Rabljena vozila se prodajajo po trznih cenah direktno iz servisnega centra (vecji priliv od rabljenih vozil. Vecja moznost nadzora opravicenosti uporabe vozil. Izracuni po stroskovnih mestih omogocajo previlno razdelitev stroskov po organih in sluzbah. Lazje obracunavanje bonitet glede na dejansko rabo vozil. (boljsa evidenca) Ob dobri organiziranosti vozniske sluzbe se dolgorocno zmanjsa stevilo zaposlenih voznikov, ter vecja motiviranost zaradi dinamike dela.
Veliko zmanjsanje proracunskih stroskov, ce ne drugje pa na porabi goriv, maziv, gum,....
Del regionalnih depojev bi lahko bila tudi koncesija, ki bi omogocala lokalno zaposlovanje in razvoj.