Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

varna vožnja

2519 OGLEDOV 6 KOMENTARJEV

Predlagam vladi, da določi obvezno opravljanje varne vožnje vsake toliko časa ( recimo vsake 3-4 leta). Razlog je predvsem v tem, da se vozniki pač naučijo " svoje " vožnje in sčasoma nekateri pozabijo na osnovna pravila (mrtvi kot?!ne prehitevaj če sta dva avtomobila pred tabo? desno pravilo?! in ogromno bi se še dalo našteti)..ta pravila se mogoče zdijo smešna, vendar se ravno zaradi takšnih "majhnih" napak zgodi ogromno nesreč.drugi razlog so predvsem starejši vozniki, ki nekaterih novejših prometnih znakov sploh ne poznajo ( npr. območje umirjenega prometa )...to bi se lahko uvedlo vsaj pri voznikih, ki imajo dlje časa izpit..

3 glasovi

18 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR M maja dukic 1 predlog
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • F Fishella

    In kaj bi koristilo če bi vsake 5 let obnovil CPP? Rešim ti kadarkol brez napak, ampak praksa je drugo. Npr. na testu bo vprašanje kaj narediš pri STOP znaku? Odgovor je Obvezno ustaviš. Kako pa to izgleda v praksi? Ustaviš se samo tam, kjer ne vidiš na vozišče.... Zakaj bi se ustavljal pri stop znaku če vidiš 200 metrov v vsako stran? ;) Nima smisla.

  • p pravica_ljudem

    Vsaj občinski CPP bi blo fajn vsake par let obnovit ja.

  • F Fishella

    Ni problem to, da ljudje ne upostevajo prometnih predpisov, ampak splosna ozavescenost. Mislim da bi morali delati na tem. Se strinjam da bi bili tej testi dobri na vsake nekaj let za preverjanje sposobnosti voznikov od 55 ali 60 leta naprej, ampak splosno za vse, to je pa too much. Sicer sem sama zenska, ampak bom to napisala vseeno. Mislim, da so poleg starejsih voznikov problem za volanom tudi zenske, sploh tiste ki prevazajo v avtih majhne otroke, in tudi na sploh. Pogosto opazam, da se prvo kot prvo sploh ne znajo parkirati, ponavadi puscajo avtomobile cez dva parkirna prostora ali pa kar na mestu za invalide. Pogosto izsiljujejo prednost, vzvratno obracajo na glavno cesto, sredi ceste se ustavljajo in klepetajo s prijateljico v sosednjem avtomobilu, po mestu se vozijo ali 60 ali pa 40, izgleda imajo nek odpor do stevilke 50, se bolj nevarne pa so tiste z otroki v avtu, pogosto opazam kako v eni roki drzijo telefon, z drugo roko pa se stegujejo k otroku na zadnji sedez, vozijo pa levo in desno po cesti. Ce se na predelu ki je bolj ozek srecata dva avta, njim sploh ni jasno zakaj bi se umaknile na svojo stran cestisca, vozijo lepo naprej po sredini, ces, saj bo oni drugi zapeljal po bankini. Potem so pa tu tudi novopeceni vozniki, ki izkazujejo svoje vozniske sposobnosti na vsem poznane nacine katere mislim, da ni treba posebej navajat, saj lahko vsak dan beremo crno kroniko... Mislim, da so taksni pripetljaji veliko bolj nevarni kot to, da nekdo pozabi nakazat smer v rondoju. S predlogom se naceloma ne strinjam, bi se pa mogoce strinjala, ce bi se ga malo preoblikovalo.

  • t tilenEU

    Že spet prometna paranoja, katere edina posledica bi bila praznjenje žepov voznikov. Preverjanje je popolnoma nepotrebno, saj ti npr. znanja iz šol tudi nihče ne preverja vsakih nekaj let. Vozniki itak vedo, da morajo vklopiti smerokaz, samo je veliko voznikov prelenih, da bi ga vklopili. S testom tega ne rešuješ. Povrhu vsega pa so vozniki itak preverjani vsaki dan s strani policije in redarjev ...

     

    Npr. v Avstraliji niti v avtošolo ne rabiš hoditi, ampak te lahko starš sam doma in v prometu uči voziti vozila. Nobene paranoje, prihranek za ljudi je ogromen, prometna varnost pa nič slabša.

  • z znalček

    Jaz bi uvedel potrjevanje izpitov na recimo 5 let. Izpit bi veljal 5 let, nato bi moral opraviti manjši izpit (bistveno lažji, krajši in cenejši kot so za prvo pridobitev). Tak izpit bi moral stati le manjšo takso (npr. 10 EUR), odgovoriti bi moral na par teoretičnih vprašanj, v katerih bi bile tudi pomembnejše novosti (npr. krožna križišča, pravilo zadrge, uporaba meglenk...) in zapeljati okoli par križišč. Izpit bi moral biti tak, da bi ga normalen voznik brez problema opravil, izločil pa bi tiste, ki nimajo pojma. Ti bi pač morali v osvežitvene tečaje, ali pa byby vozniška.

  • m mmmatej

    Mogoče bi bilo dovolj na 5 do 10 let opraviti kratek teoretični test (lahko tudi preko spleta). Predvsem pa mislim da bi bilo dobro med reklame na TV vstavit kratke spote, ki bi opozarjali na pogoste napake. Podobne sem že videl o vključevanju na avtocesto, vendar so bili predolgi.

     

    Ne vem kako je urejeno za poklicne voznike, ampak predvsem nekateri vozniki tovornjakov vozijo tako, kot da še nikoli niso slišali za smerokaze in pravilno razporejanje po prometnih pasovih. Za poklicne voznike bi morala biti šola bolj intenzivna in pogostejša.

     

    Pogosto pa se dogaja, da na avtocesti vsi prižgejo meglenke, čeprav je vidljivost 500m in več. Celo po radiju in celo nekateri policisti, ki poročajo o stanju na cesti, pozivajo da se prižgejo meglenke. Potem pa se samo rdeče blešči ko voziš v koloni in sploh ne vidiš ko kdo zavira. Sploh prednje meglenke se sme prižgati takrat, ko je vidljivost manjša kot 40m. To sem doživel do sedaj 2x v 20letih vožnje. Takrat ne moreš vozit več kot 40km/uro.

    To kaže, da tudi tisti, ki bi morali poznati predpise delajo napake.