Prepoved zavajajočega oglaševanja [doseg do 900 km ipd.]
Proizvajalec električnih avtomobilov ima oglas (jumbo plakat, reklama v časopisu, na internetu, video na televiziji - oblika ni pomembna) in reklamira doseg do 900 km.
Oglas za obešanke za WC školjko: do 350 splakovanj.
Oglas za avtonomijo baterije: do tri ure pripravljenosti. Vzdržljivost baterije do enega tedna.
In tako naprej. Lahko bi tudi napisali: doseg do 10.000 km, do 1.000 splakovanj, vzdržljivost baterije do pol leta ...
Naj imajo korajžo in napišejo (in to je potrebno zapisati v zakon): doseg vsaj/minimalno 800 km, vsaj 300 splakovanj, vsaj en teden bo baterija vzdržala... Seveda pri artiklih, kjer je to pomembno, ker povsod ni.
Ker pri prvotnem oglasu lahko avto doseže samo 10 km ali pa 86 km in kaj lahko kupec naredi? Nič. Pisalo je 'do 900 km'. Ali pa obešanka za splakovanje WC školjke naredi samo 8 splakovanj ...