Zavarovanje električnih vozil (EV)
Zavarovalnice za obvezno zavarovanje električnih avtomobilov večinoma obračunajo največjo, kratkotrajno, moč (peak power), ki je specifika električnih motorjev. Te moči so običajno precej večje od moči primerljivih ICE avtomobilov in njihovih trajnih moči, zato je zavarovanje električnih avtomobilov dražje od ICE avtomobilov. To je potem tudi eden od razlogov, da se za EV marsikdo ne odloči.
V prometnem dovoljenju je običajno zapisana trajna moč, ki je precej nižja, vendar jo zavarovalnice ignorirajo in vzamejo največjo, trenutno, moč.
Predlagam vladi, da se z zakonom/aktom določi, da morajo zavarovalnice obračunati višino zavarovanja za EV po trajni moči (ki je običajno zapisana v prometnem dovoljenju) in ne po trenurni.
Trenutne moči el. avtomobilov so statistično precej večje od moči primerljivih ICE avtomobilov. Statistično gledano pa ta večja moč pri EV ne vpliva omembe vredno na pogostost povzročenih nesreč. Lastniki el. vozil itak že plačujejo večja kasko zavarovanja, ker so EV (brez subvencije) še vedno dražja od primerljivih ICE.