Če ne smemo oglaševati cigaret, zakaj smemo Coca-Colo?
Vsako leto vlagajo korporacije milijarde v oglaševanje hrane in pijače, ki dokazano škodujejo zdravju s preveč sladkorja, soli in umetnih dodatkov. Hkrati pa so bolezni, povezane z nezdravo prehrano, med glavnimi vzroki prezgodnjih smrti tudi v Sloveniji...čakalne vrste v zdravstvu pa so vedno daljše (ni to edini razlog, sigurno pa ima velik vpliv glede na bolezni zaradi katerih so čakalne vrste)
Če smo kot družba že sprejeli, da je oglaševanje cigaret in alkohola nedopustno, ker škodi zdravju in zavaja potrošnike, zakaj dopuščamo enako pri hrani? Današnji “light” napitki, sladkani kosmiči in barviti prigrizki so novi tobak prodajajo se skozi nasmeh a prinašajo bolezen.
Ko otroci (in tudi odrasli) vsak dan gledajo te oglase, resnično verjamejo, da jim ta hrana prinaša srečo, prijateljstvo in veselje. A v resnici prinaša odvisnost, debelost in bolezni. To ni oglaševanje ampak manipulacija.
Zahtevajmo doslednost: prepovejmo oglaševanje hrane in pijač, ki dokazano škodujeta zdravju ali imata negativno hranilno vrednost, zlasti v okoljih, kjer oglaševanje vpliva na otroke in mladino.
Ne gre za omejevanje svobode, temveč za zaščito zdravja, poštene informacije in prihodnost generacije, ki ima pravico odraščati brez zavajajočih marketinških sporočil.