Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Neustrezen predlog

Zakon o dolgotrajni oskrbi

152 OGLEDOV 0 KOMENTARJEV

Predlagam vladi o preučitvi Zakona o dolgotrajni oskrbi.

Zakon o dolgotrajni oskrbi in drugi v času po kovidu po hitrem postopku sprejeti zakoni kot kot Evropski eksperiment na Slovencih! Strokovna pripravljalna literatura je navedla> gre za vseslovenski eksperiment. Po tem vzoru in priročniku bo EU enostavneje uvedla podobne zakone v drugih državah članicah.

Zavedati se je potrebno, da nas vladna simulacija skrbi. Na pohodu je že več let legalizacija prisile z namenom legalizacije nelegalnega načrtovanja in naklepna razgradnja Ustave - Vse to se v slovenskem prostoru pred našimi očmi odvija kot fikcijski film, vendar žal ne gre za fikcijo, gre za dejansko rušenje pravne države. To je eden najnevarnejših zakonodajnih eksperimentov vladnih uradnikov v zadnjih desetletjih – predvsem uvedba prisilnega socialnega sistema institucionalizirati dolgotrajno oskrbo na račun zasebnosti državljanov. Za masko domnevne solidarnosti in pomoči se skriva hladna birokratska mašinerija, ki sistemsko uničuje ustavno ureditev, povozi svobodo posameznika in legalizira državno prisilo.

Ta zakon ni plod ljudske volje ali družbenega soglasja, temveč posledica politične samovolje stranke Svoboda in z njo povezanih struktur, ki po nareku interesnih krogov – domačih in tujih – sprejemajo zakone brez javne razprave, brez strokovne utemeljitve in brez vsakršne pravne podlage za prisilo. Gre za uzurpacijo zakonodajne funkcije, ki po svoji naravi že izpolnjuje zakonske znake kaznivega dejanja zlorabe uradnega položaja po 257. členu Kazenskega zakonika (KZ-1).

Poteptajmo ustavo, ker »ovira EXPERIMENTALI napredek«? Sramotna izjava poslanke Lucije Tacer, izrečena v Državnem zboru, da »ustava onemogoča potrebne spremembe in jo bo treba preprosto poteptati«, ni le neodgovoren politični pamflet, temveč dobeseden poziv k sistematičnemu rušenju ustavnega reda. Takšno početje – ko nosilka zakonodajne funkcije javno poziva k ignoriranju temeljnega pravnega akta države – že pomeni spodbujanje k rušenju ustavne ureditve po 359. členu KZ-1, za kar je zagrožena kazen do osmih let zapora.

Ali res potrebujemo dodatna pojasnila, da so se izbrani posamezniki znotraj stranke Svoboda, vključno s koalicijsko armado pokornih in politično prisiljenih poslancev, odrekli svoji dolžnosti varovati ustavni red? Njihova pasivnost, ko glasujejo za zakone, ki uvajajo vsesplošno nadzorovanje, razvrščanje ljudi in prisilne storitve – kljub opozorilom pravne stroke – predstavlja hudo malomarnost, če ne že naklepno sodelovanje v sistemski zlorabi oblasti.

Kategorije državljanov – nova tipologija podrejanja

Sistem dolgotrajne oskrbe predvideva tihi, a totalen mehanizem razvrščanja ljudi po stopnji odvisnosti. Vsakdo bo podvržen »ocenjevanju potreb«, na podlagi katerega ga bo država uvrstila v enega od štirih razredov: od samostojnih, a še nadzorovanih posameznikov, do popolnoma odvisnih oseb, ki jim je odvzeta vsakršna avtonomija.

Oseba, ocenjena kot "kategorija 1", bo uradno »samostojna«, a že podvržena postopkom vstopa v sistem. "Kategorija 2" predvideva dnevno nadzorovano pomoč, kjer se posameznik začne prilagajati režimu, ki ga ne nadzira več sam. »Kategorija 3« pomeni večkratne dnevne intervencije, kjer začne država de facto prevzemati odgovornost nad življenjem osebe. In "kategorija 4" pomeni popolno izgubo samostojnosti – oseba postane objekt upravljanja brez vsakršne možnosti odpora ali izstopa.

To ni več zakon o pomoči. To je – po definiciji ESČP in slovenske ustavne prakse – oblikovanje novega razreda upravno nadzorovanih državljanov, kar pomeni neposreden napad na pravico do zasebnosti (38. člen URS), pravico do osebnega dostojanstva in varnosti (34. člen URS) in pravico do telesne in duševne celovitosti (35. člen URS). Prisilna vključitev v socialni program = kaznivo dejanje!

V sistemu, kjer posameznik ni imel možnosti prostovoljne in informirane privolitve, vsak korak, vsaka vključitev, vsaka intervencija s strani socialne službe pomeni kaznivo dejanje. Zakon o dolgotrajni oskrbi predvideva prisilno izvajanje pomoči, nadzora in oskrbe brez izrecnega soglasja, kar pomeni:

Nezakonit poseg v pravico do odločanja o osebnem življenju (133. člen KZ-1)

Zlorabo osebnih podatkov (144. člen KZ-1)

Uresničitev pogojev za kaznivo dejanje proti človečnosti (100. člen KZ-1), če gre za sistematičen napad na civilno prebivalstvo pod pretvezo zakonitosti

Tako kot so bili v zgodovini posamezniki brez soglasja sterilizirani, institucionalizirani ali nadzorovani v imenu "napredka", danes državni aparat – z zakonom v roki – načrtuje množični nadzor nad starostniki, invalidi, socialno ogroženimi, kroničnimi bolniki in vsakim, ki sistem oceni kot »šibkega«.

Primer iz sodne prakse: pravica do svobode in telesne nedotakljivosti - sodba Evropskega sodišča za človekove pravice Storck v. Nemčija je temeljni precedens: država, ki brez soglasja zapre ali medicinsko obravnava posameznika, krši 5. in 8. člen EKČP. Slovenska zakonodaja v obliki ZDOsk-1 to dejansko počne – z mehanizmi, ki ne omogočajo transparentnega izstopa iz sistema, brez sodnega varstva, brez pravega nadzora.

To pomeni, da lahko posamezniku posežejo v telo, dom, um in dostojanstvo – pod krinko pomoči. Pa vendar: v resnici gre za državni prevzem odločanja o življenju ljudi, kar ustavno pravno predstavlja pohod totalitarizma v socialni preobleki.

Kdo je naslednji?

Danes so na udaru starejši, bolni, invalidi. Jutri bo to vsak, ki bo zaradi ekonomskih, psiholoških ali političnih razlogov ocenjen kot »potencialni oskrbovanec«. Sistem dolgotrajne oskrbe je testni poligon za uvedbo popolne digitalne kontrole, kategorizacije, razosebljanja. Tisti, ki zakone pišejo, se zanašajo, da jih nihče ne bo razumel – ali da se nihče ne bo uprl. A se motijo.

Ustava ni ovira. Je zadnji branik. In vsakdo, ki jo razglaša za zastarelo ali odvečno, že s tem izpolnjuje znake napada na pravni red Republike Slovenije.

------ JAVNA KAZNIVA DEJANJA POSLANCEV IN POSLANK -----

Tožilstvo, policija, sodišča in ostali odvetniki in pravniki pa VSI MOLČITE! SRAMOTA!

KAZENSKA OVADBA

zaradi rušenja ustavne ureditve Republike Slovenije,

zaradi napada na suverenost, spodbujanja k subverziji,

zaradi zlorabe uradnega položaja,

proti:

1. Luciji Tacer, poslanki Državnega zbora Republike Slovenije,

2. Neposredno odgovornemu predsedniku Vlade Republike Slovenije dr. Robertu Golobu,

3. Vsem poslancem, ki so z glasovanjem ali molkom podprli rušenje ustavne ureditve,

4. Neznanim avtorjem zakonodajnih predlogov, ki delujejo v ozadju pod krinko institucionalnih teles.

Zadeva: Kazenska ovadba zaradi rušenja ustavne ureditve (359. člen KZ-1), zlorabe uradnega položaja (257. člen KZ-1), nevestnega dela v službi (258. člen KZ-1) in spodbujanja k protiustavni dejavnosti, v zvezi z izjavo poslanke Lucije Tacer in zakonodajnimi dejanji, ki rušijo temeljno ustavno zgradbo Republike Slovenije.

1. Opis dejanskega stanja:

Imenovana je skupaj z ostalimi imenovanimi v javnem parlamentarnem nastopu v Državnem zboru RS, kot poslanka Lucija Tacer izjavila, da je »ustava RS preveč toga in jo bo treba poteptati, da se omogočijo spremembe«.

Ta izjava ni bila ne opravičena kot lapsus ne obrazložena kot metafora. Bila je resna, premišljena in javno politično izjavljena namera za sistematično spodkopavanje temeljev pravnega reda Republike Slovenije.

S tem je poslanka:

- javnost pozvala k neupoštevanju ustave,

- zlorabila svoj uradni položaj za ideološko destabilizacijo države,

- delovala v nasprotju s prisego poslanca, ki zapriseže, da bo spoštoval ustavo in deloval v interesu ljudstva,

- spodbujala subverzivno politično agendo, ki spodkopava suverenost, integriteto in pravno strukturo RS.

Izjavi ni sledilo nikakršno distanciranje stranke Svoboda, katere članica je Tacer, niti se ni odzval predsednik vlade dr. Robert Golob, ki kot najvišji izvršilni organ soodgovarja za delovanje zakonodajne veje oblasti, čeprav ima v rokah mehanizme ustavne korekture, vključno s pozivom predsednici republike za presojo ustavnosti, disciplinske postopke, pozive organom pregona, itn.

Obenem so vsi poslanci, ki so v nadaljevanju z glasovanjem podprli zakone, ki izhajajo iz tega svetovnonazorskega temelja (npr. Zakon o dolgotrajni oskrbi in drugi z Agendo 2030 mavrično obarvani zakoni), dejansko in pravno podprli izjavo, ki ruši ustavni red in nacionalne potrebe in program iz 71. do 74. člena ustave.

S tem so z vednostjo in namenom prispevali h kršitvi 1. člena ustave zaradi političnega preferiranja ter ideologijo postavili pred ustavna načeli pravne države (2. člen URS), delitve oblasti (3. člen URS), suverenosti naroda (1. člen URS) ter neposredno ogrozili obstoj demokratičnega sistema v RS, kot ga poznamo po 1., 3., 90. in 153. členu Ustave.

2. Pravna opredelitev kaznivih dejanj:

a) Rušenje ustavne ureditve – 359. člen KZ-1

»Kdor z namenom, da bi s silo ali na protiustaven način spremenil ustavno ureditev Republike Slovenije, spodkopal njeno suverenost ali samostojnost, se kaznuje z zaporom od enega do desetih let.« Z javno izjavo o "poteptanju ustave" in z zakonodajnim sponzoriranjem aktov, ki pravno pomenijo prisilno vključevanje posameznikov v državne programe mimo njihove volje, je bil storjen jasen in neposreden poziv k neustavni spremembi reda.

b) Zloraba uradnega položaja – 257. člen KZ-1

»Uradna oseba, ki izrabi svoj položaj in s tem povzroči hudo kršitev pravic druge osebe ali si pridobi nepremoženjsko korist, se kaznuje z zaporom do petih let.« Z uveljavljanjem zakonov, ki ignorirajo določbe Ustave RS in človekovih pravic, so ti poslanci pridobili politično korist, izničili ustavno varovane pravice posameznikov in s tem neposredno ogrozili javni interes.

c) Nevestno delo v službi – 258. člen KZ-1

»Uradna oseba, ki iz malomarnosti ne opravi svoje dolžnosti, zaradi česar pride do kršitve pravic, se kaznuje z zaporom do treh let.« Ti poslanci niso zgolj pasivno ravnali, ampak so aktivno prispevali k zakonodajnemu kaosu, in s tem ogrozili sistemsko varnost, zaupanje v pravo in stabilnost Republike Slovenije.

3. Poziv Specializiranemu državnemu tožilstvu RS, da na podlagi zgoraj navedenega pozivam Specializirano državno tožilstvo

Republike Slovenije, da nemudoma:

a) uvede kazenski postopek zoper Lucijo Tacer in preuči njen vpliv na zakonodajni proces,

b) razširi preiskavo na predsednika Vlade in druge odgovorne nosilce oblasti zaradi opustitve dolžnega ravnanja pri zaščiti ustavne ureditve,

c) pozove Državni zbor k razrešitvi vseh poslancev, ki podpirajo subverzivne izjave ali s svojim glasovanjem aktivno rušijo pravni red.

4. Poziv predsedniku Vlade dr. Robertu Golobu:

Kot najvišji izvršilni predstavnik Republike Slovenije ste dolžni:

a) sanirati škodo, ki jo povzročajo izjave in zakoni, ki rušijo ustavni red,

b) nujno javno obsoditi izjavo poslanke Lucije Tacer,

c) odstraniti poslance, ki zavestno delujejo proti ustavnemu redu in tako izkazujejo nesposobnost za opravljanje zakonodajne funkcije.

5. Zahteva državljana je podana na podlagi 44. v povezavi s 15. členom ustave Republike Slovenije, da v imenu svobode, zakonitosti, demokracije in ustavnosti pooblaščeni organi pregona nemudoma izvedejo:

- takojšnjo kazensko preiskavo,

- začasno zadržanje vseh zakonov, ki izhajajo iz neustavne doktrine,

- in ustavno presojo legitimnosti obstoječe parlamentarne večine, ki deluje v nasprotju z volilno voljo in temeljnimi pravnimi normami.

AVTOR m max 208 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN

Obrazložitev neustreznosti:

ne vsebuje predloga sistemske rešitve

Komentarji