Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Mobilna aplikacija za zmanjševanje gneče na cestah ter izboljšanje mobilnosti ranljivih skupin v ruralnem okolju

3897 OGLEDOV 48 KOMENTARJEV

Vam je že kdaj počil film zaradi gneče na cestah? Se vam to dogaja redno, vsak delavnik ob prometnih konicah? V tem predlogu vam predstavljamo idejo za mobilno aplikacijo s katero bi lahko zmanjšali gnečo na cestah, zaslužili, zmanjšali prevozne stroške, prihraniti davkoplačevalski denar, izboljšali mobilnost ranljivih ljudi v ruralnem okolju in varovali okolje. Verjetno si mislite, da se vse to sliši prelepo, da bi bilo res.

Gre pravzaprav za nadgradnjo v svetu že dobro znanih aplikacij (Uber, Lyft, Bolt, Cabify, ...), ki jih uporabljajo taksisti v komercialne namene. Tem aplikacijam je skupno to, da se prevoznik (voznik taksija) in potnik (njihova stranka), s pomočjo aplikacije povežeta v realnem času in prostoru. Aplikacija namreč pove kateri od taksistov je v določenem trenutku najbližje potniku. Čeprav aplikacija taksistom poenostavi delo in zmanjša stroške, te aplikacije ne doprinesejo veliko k zmanjšanju gneče na cestah. Taksisti pač ne pobirajo in vozijo njihovih strank spotoma ampak jih pridejo iskat ter vozijo tja, kamor njihove stranke želijo.

Posebnost nadgradnje zgoraj omenjenih mobilnih aplikacij, ki jih že uporabljajo taksisti v komercialne namene je v tem, da bi država nadzirala mobilno aplikacijo, na način, da ta aplikacija ne bi več omogočala prevoze izključno v komercialne namene. Da pa bi aplikacija sploh lahko učinkovito delovala, bi morala država s promocijo najprej prepričati večino ljudi, da si naložijo aplikacijo na svoje mobilne telefone.

Najlažje vam »novo« mobilno aplikacijo obrazložimo na konkretnem primeru. Predstavljajte si, da ste potnik in želite potovati iz točke A v točko B. Prižgete aplikacijo ter v aplikacijo vnesete podatek kam želite potovati ter kdaj želite potovati. Aplikacija bo v realnem času določila vašo lokacijo in obvestila vsakega voznika osebnega vozila (prevoznika), ki ima prižgano aplikacijo in se pelje mimo vas v smeri vašega cilja. Da se to lahko zgodi mora seveda tudi prevoznik prižgati aplikacijo ter v aplikacijo vnesti cilj njegove poti. Prevozniku nato aplikacija sporoči, kje naj se ustavi, da vas pobere. Do tu je vse skoraj tako kot, da bi poklicali taksi. Za razliko od taksija pa bi država omejila plačilo, ki ga plača potnik prevozniku do največ okoli 1/5 vrednosti, kot bi bil strošek taksija. Z omejevanjem plačil, bi bili vozniki avtomobilov primorani, pobrati potnike spotoma in jih tudi voziti samo tja, kamor potujejo sami. Na tak način bi se v avtomobilih peljalo po več ljudi hkrati, kar bi signifikantno odpravilo gnečo na cestah, vozniki avtomobilov bi bili denarno nagrajeni, potniki pa bi dobili hitre, enostavne, pogoste in cenovno ugodne prevoze, še posebej ranljive skupine potnikov (mlajši, starejši, invalidi...) v ruralnem okolju. Prav tako bi takšna aplikacija tudi pripomogla k večji varnosti, tako za voznika, kot tudi sopotnika-e, saj bi aplikacija tudi omogočala medsebojno ocenjevanje. S tem bi tudi izločili neprimerne oziroma nevarne uporabnike aplikacije iz sistema. Država bi z zmanjšanjem gneče na cestah omogočila bolj konkurenčno okolje ter privarčevala mnogo davkoplačevalskega denarja, saj državi ne bi bilo več potrebno subvencionirati nerentabilnih avtobusnih povezav. Seveda bi s pomočjo omenjene aplikacije tudi varovali okolje saj bi signifikantno zmanjšali izpuste CO2 v prometu. Ker bi država nadzirala maksimalna plačila, tudi ne bi smela obdavčiti prejemkov prevoznikov, saj bi le ti skrbeli za dobrobit družbe in okolja.

187 glasov

29 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 23 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR D Dr. Borut Gosar 3 predlogi
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


2. 7. 2025

Odziv Ministrstva za okolje, podnebje in energijo

Z dodatnimi, neinfrastrukturnimi ukrepi za omilitev prometnih razmer na cestnem omrežju, predvsem okoli Ljubljane, se ukvarja delovna skupina vlade. Identificirala je več možnih ukrepov, ki imajo sicer omejen vpliv, a kumulativno lahko olajšajo razmere. Med temi ukrepi sta tudi digitalna aplikacija za sopotništvo in načrtovanje intermodalnih vozlišč ob avtocestah, ki bi lahko tudi sopotnikom, uporabnikom aplikacije, olajšala skupno nadaljevanje poti.

Pri proučevanju možnosti za izvedbo aplikacije je bilo identificiranih več variant in ovire, ki jih bi bilo treba nasloviti, če bi želeli izvesti naprednejšo izvedbo. Izbrana je bila v primerjavi s predlogom sicer preprostejša varianta, ki pa je zato hitro izvedljiva. Ovire, ki bi lahko zapletle bolj ambiciozne rešitve so, med drugim:

  • tveganje prenizkega števila uporabnikov, da bi aplikacija zaživela v praksi,
  • vprašanja davčne obravnave, nadzora nad uporabo, konkurence, varnosti osebnih podatkov, odgovornosti voznikov,
  • sistem povračila stroškov za prevoz na delo,
  • bojazen uporabnikov delujočih aplikacij, da bi te ugasnile.

Nacionalni center za upravljanje prometa (NCUP) v okviru Ministrstva za infrastrukturo že pripravlja izbrano rešitev. Z namenom izdelave nacionalnega multimodalnega načrtovalnika poti, je NCUP vzpostavil portal SiMO (www.simo.si), kjer državljani lahko načrtujejo pot, v prvi vrsti z javnim potniškim prometom. Da bi razširili možnosti uporabniku, smo k sodelovanju povabili tudi portal Prevoz.org, s katerim smo pravkar v postopku integracije njihovega sistema v sistem SiMO. Prevoz.org je bil izbran kot eden redkih ponudnikov delitvene mobilnosti pri nas in ima že veliko bazo uporabnikov (tako ponudnikov prevoza kot tudi potnikov), zato predvidevamo, da bodo učinki povezovanja hitreje doseženi. 

Za državljana bo to pomenilo, da bo v SiMO načrtoval poljubno pot na poljubni termin (datum, ura), kot rezultat pa bo poleg prevozov z avtobusom in vlakom prejel tudi ponudbe portala Prevoz.org. Če se bo odločil za potovanje s ponudnikom Prevoz.org, bo prejel ustrezne podatke kako stopiti v kontakt s ponudnikom prevoza, s katerim se bo dogovoril o podrobnostih. 

Prednosti takšnega načina povezovanja so naslednji:

  • Prevoz.org že ima veliko bazo uporabnikov (trenutno 85.000 rednih uporabnikov), ki jih je zelo težko pridobiti ob izdelavi popolnoma nove aplikacije
  • Prevozi portala Prevoz.org (»car sharing«) so že regulirani, višina plačila je omejena, regulirani so tudi nekateri pogoji za voznike

Predlogi v drugem delu vprašanja državljana so vsekakor smiselni in nekaj od teh bomo počasi uvajali tudi v SiMO (npr. dinamično obveščanje uporabnikov o položaju voznika ali potnika). 

Glede predloga, da bi zaradi uvedbe aplikacije lahko ukinjali subvencioniranje nerentabilnih avtobusnih povezav pa pojasnjujemo, da mora sistem javnega prevoza potnikov zagotavljati določeno zanesljivost in predvidljivost, ki ne more biti odvisna od tega, ali bo ob določenem času na določeni liniji kdorkoli slučajno peljal potencialne sopotnike, ali ne. Optimizacija sistema javnega prevoza potnikov gre zato v smer uvajanja prevozov na zahtevo kot del sistema javnega prevoza na redko poseljenih območjih in za ranljive skupine uporabnikov.

V vsakem primeru pa je lahko aplikacija, ki jo uporablja dovolj veliko število uporabnikov, izredno dobrodošla dopolnitev sistema.

Popravki predloga

Verzija predloga z dne, 13. 5. 2025 | 14:02:32

Mobilna aplikacija za zmanjševanje gneče na cestah

Vam je že kdaj počil film zaradi gneče na cestah? Se vam to dogaja redno, vsak delavnik ob prometnih konicah? V tem predlogu vam predstavljamo idejo za mobilno aplikacijo s katero bi lahko zmanjšali gnečo na cestah, zaslužili, zmanjšali prevozne stroške, prihraniti davkoplačevalski denar in varovali okolje. Verjetno si mislite, da se vse to sliši prelepo, da bi bilo res.

Gre pravzaprav za nadgradnjo v svetu že dobro znanih aplikacij (Uber, Lyft, Bolt, Cabify, ...), ki jih uporabljajo taksisti v komercialne namene. Tem aplikacijam je skupno to, da se prevoznik (voznik taksija) in potnik (njihova stranka), s pomočjo aplikacije povežeta v realnem času in prostoru. Aplikacija namreč pove kateri od taksistov je v določenem trenutku najbližje potniku. Čeprav aplikacija taksistom poenostavi delo in zmanjša stroške, te aplikacije ne doprinesejo veliko k zmanjšanju gneče na cestah. Taksisti pač ne pobirajo in vozijo njihovih strank spotoma ampak jih pridejo iskat ter vozijo tja, kamor njihove stranke želijo.

Posebnost nadgradnje zgoraj omenjenih mobilnih aplikacij, ki jih že uporabljajo taksisti v komercialne namene je v tem, da bi država nadzirala mobilno aplikacijo, na način, da ta aplikacija ne bi več omogočala prevoze izključno v komercialne namene. Da pa bi aplikacija sploh lahko učinkovito delovala, bi morala država s promocijo najprej prepričati večino ljudi, da si naložijo aplikacijo na svoje mobilne telefone.

Najlažje vam »novo« mobilno aplikacijo obrazložimo na konkretnem primeru. Predstavljajte si, da ste potnik in želite potovati iz točke A v točko B. Postavite se na prvo avtobusno postajo ali drugo primerno mesto, kjer vas lahko nekdo z avtom varno pobere. Nato prižgete aplikacijo ter v aplikacijo vnesete podatek kam želite potovati. Aplikacija v realnem času določi vašo lokacijo in obvesti vsakega voznika osebnega vozila (prevoznika), ki ima prižgano aplikacijo in se pelje mimo vas v smeri vašega cilja. Da se to lahko zgodi mora seveda tudi prevoznik prižgati aplikacijo ter v aplikacijo vnesti cilj njegove poti. Prevozniku nato aplikacija sporoči, kje naj se ustavi, da vas pobere. Do tu je vse skoraj tako kot, da bi poklicali taksi. Za razliko od taksija pa bi država omejila plačilo, ki ga plača potnik prevozniku do največ okoli 1/5 vrednosti, kot bi bil strošek taksija. Z omejevanjem plačil, bi bili vozniki avtomobilov primorani, pobirati potnike spotoma in jih tudi voziti somo tja, kamor potujejo sami. Na tak način bi se v avtomobilih peljalo po več ljudi hkrati, kar bi signifikantno odpravilo gnečo na cestah, vozniki avtomobilov bi bili denarno nagrajeni, potniki pa bi dobili hitre, enostavne, pogoste in cenovno ugodne prevoze. Prav tako bi takšna aplikacija tudi pripomogla k večji varnosti, tako za voznika, kot tudi sopotnika-e, saj bi aplikacija tudi omogočala medsebojno ocenjevanje. S tem bi tudi izločili neprimerne oziroma nevarne uporabnike aplikacije iz sistema. Država bi z zmanjšanjem gneče na cestah omogočila bolj konkurenčno okolje ter privarčevala mnogo davkoplačevalskega denarja, saj državi ne bi bilo več potrebno subvencionirati nerentabilnih avtobusnih povezav. Seveda bi s pomočjo omenjene aplikacije tudi varovali okolje saj bi signifikantno zmanjšali izpuste CO2 v prometu. Ker bi država nadzirala maksimalna plačila, tudi ne bi smela obdavčiti prejemkov prevoznikov, saj bi le ti skrbeli za dobrobit družbe in okolja.

Verzija predloga z dne, 13. 5. 2025 | 14:04:18

Mobilna aplikacija za zmanjševanje gneče na cestah

Vam je že kdaj počil film zaradi gneče na cestah? Se vam to dogaja redno, vsak delavnik ob prometnih konicah? V tem predlogu vam predstavljamo idejo za mobilno aplikacijo s katero bi lahko zmanjšali gnečo na cestah, zaslužili, zmanjšali prevozne stroške, prihraniti davkoplačevalski denar in varovali okolje. Verjetno si mislite, da se vse to sliši prelepo, da bi bilo res.

Gre pravzaprav za nadgradnjo v svetu že dobro znanih aplikacij (Uber, Lyft, Bolt, Cabify, ...), ki jih uporabljajo taksisti v komercialne namene. Tem aplikacijam je skupno to, da se prevoznik (voznik taksija) in potnik (njihova stranka), s pomočjo aplikacije povežeta v realnem času in prostoru. Aplikacija namreč pove kateri od taksistov je v določenem trenutku najbližje potniku. Čeprav aplikacija taksistom poenostavi delo in zmanjša stroške, te aplikacije ne doprinesejo veliko k zmanjšanju gneče na cestah. Taksisti pač ne pobirajo in vozijo njihovih strank spotoma ampak jih pridejo iskat ter vozijo tja, kamor njihove stranke želijo.

Posebnost nadgradnje zgoraj omenjenih mobilnih aplikacij, ki jih že uporabljajo taksisti v komercialne namene je v tem, da bi država nadzirala mobilno aplikacijo, na način, da ta aplikacija ne bi več omogočala prevoze izključno v komercialne namene. Da pa bi aplikacija sploh lahko učinkovito delovala, bi morala država s promocijo najprej prepričati večino ljudi, da si naložijo aplikacijo na svoje mobilne telefone.

Najlažje vam »novo« mobilno aplikacijo obrazložimo na konkretnem primeru. Predstavljajte si, da ste potnik in želite potovati iz točke A v točko B. Prižgete aplikacijo ter v aplikacijo vnesete podatek kam želite potovati ter kdaj želite potovati. Aplikacija bo v realnem času določila vašo lokacijo in obvestila vsakega voznika osebnega vozila (prevoznika), ki ima prižgano aplikacijo in se pelje mimo vas v smeri vašega cilja. Da se to lahko zgodi mora seveda tudi prevoznik prižgati aplikacijo ter v aplikacijo vnesti cilj njegove poti. Prevozniku nato aplikacija sporoči, kje naj se ustavi, da vas pobere. Do tu je vse skoraj tako kot, da bi poklicali taksi. Za razliko od taksija pa bi država omejila plačilo, ki ga plača potnik prevozniku do največ okoli 1/5 vrednosti, kot bi bil strošek taksija. Z omejevanjem plačil, bi bili vozniki avtomobilov primorani, pobrati potnike spotoma in jih tudi voziti samo tja, kamor potujejo sami. Na tak način bi se v avtomobilih peljalo po več ljudi hkrati, kar bi signifikantno odpravilo gnečo na cestah, vozniki avtomobilov bi bili denarno nagrajeni, potniki pa bi dobili hitre, enostavne, pogoste in cenovno ugodne prevoze, še posebej ranljive skupine potnikov (mlajši, starejši, invalidi...) v ruralnem okolju. Prav tako bi takšna aplikacija tudi pripomogla k večji varnosti, tako za voznika, kot tudi sopotnika-e, saj bi aplikacija tudi omogočala medsebojno ocenjevanje. S tem bi tudi izločili neprimerne oziroma nevarne uporabnike aplikacije iz sistema. Država bi z zmanjšanjem gneče na cestah omogočila bolj konkurenčno okolje ter privarčevala mnogo davkoplačevalskega denarja, saj državi ne bi bilo več potrebno subvencionirati nerentabilnih avtobusnih povezav. Seveda bi s pomočjo omenjene aplikacije tudi varovali okolje saj bi signifikantno zmanjšali izpuste CO2 v prometu. Ker bi država nadzirala maksimalna plačila, tudi ne bi smela obdavčiti prejemkov prevoznikov, saj bi le ti skrbeli za dobrobit družbe in okolja.

Verzija predloga z dne, 13. 5. 2025 | 14:04:54

Mobilna aplikacija za zmanjševanje gneče na cestah

Vam je že kdaj počil film zaradi gneče na cestah? Se vam to dogaja redno, vsak delavnik ob prometnih konicah? V tem predlogu vam predstavljamo idejo za mobilno aplikacijo s katero bi lahko zmanjšali gnečo na cestah, zaslužili, zmanjšali prevozne stroške, prihraniti davkoplačevalski denar, izboljšali mobilnost ranljivih ljudi v ruralnem okolju in varovali okolje. Verjetno si mislite, da se vse to sliši prelepo, da bi bilo res.

Gre pravzaprav za nadgradnjo v svetu že dobro znanih aplikacij (Uber, Lyft, Bolt, Cabify, ...), ki jih uporabljajo taksisti v komercialne namene. Tem aplikacijam je skupno to, da se prevoznik (voznik taksija) in potnik (njihova stranka), s pomočjo aplikacije povežeta v realnem času in prostoru. Aplikacija namreč pove kateri od taksistov je v določenem trenutku najbližje potniku. Čeprav aplikacija taksistom poenostavi delo in zmanjša stroške, te aplikacije ne doprinesejo veliko k zmanjšanju gneče na cestah. Taksisti pač ne pobirajo in vozijo njihovih strank spotoma ampak jih pridejo iskat ter vozijo tja, kamor njihove stranke želijo.

Posebnost nadgradnje zgoraj omenjenih mobilnih aplikacij, ki jih že uporabljajo taksisti v komercialne namene je v tem, da bi država nadzirala mobilno aplikacijo, na način, da ta aplikacija ne bi več omogočala prevoze izključno v komercialne namene. Da pa bi aplikacija sploh lahko učinkovito delovala, bi morala država s promocijo najprej prepričati večino ljudi, da si naložijo aplikacijo na svoje mobilne telefone.

Najlažje vam »novo« mobilno aplikacijo obrazložimo na konkretnem primeru. Predstavljajte si, da ste potnik in želite potovati iz točke A v točko B. Prižgete aplikacijo ter v aplikacijo vnesete podatek kam želite potovati ter kdaj želite potovati. Aplikacija bo v realnem času določila vašo lokacijo in obvestila vsakega voznika osebnega vozila (prevoznika), ki ima prižgano aplikacijo in se pelje mimo vas v smeri vašega cilja. Da se to lahko zgodi mora seveda tudi prevoznik prižgati aplikacijo ter v aplikacijo vnesti cilj njegove poti. Prevozniku nato aplikacija sporoči, kje naj se ustavi, da vas pobere. Do tu je vse skoraj tako kot, da bi poklicali taksi. Za razliko od taksija pa bi država omejila plačilo, ki ga plača potnik prevozniku do največ okoli 1/5 vrednosti, kot bi bil strošek taksija. Z omejevanjem plačil, bi bili vozniki avtomobilov primorani, pobrati potnike spotoma in jih tudi voziti samo tja, kamor potujejo sami. Na tak način bi se v avtomobilih peljalo po več ljudi hkrati, kar bi signifikantno odpravilo gnečo na cestah, vozniki avtomobilov bi bili denarno nagrajeni, potniki pa bi dobili hitre, enostavne, pogoste in cenovno ugodne prevoze, še posebej ranljive skupine potnikov (mlajši, starejši, invalidi...) v ruralnem okolju. Prav tako bi takšna aplikacija tudi pripomogla k večji varnosti, tako za voznika, kot tudi sopotnika-e, saj bi aplikacija tudi omogočala medsebojno ocenjevanje. S tem bi tudi izločili neprimerne oziroma nevarne uporabnike aplikacije iz sistema. Država bi z zmanjšanjem gneče na cestah omogočila bolj konkurenčno okolje ter privarčevala mnogo davkoplačevalskega denarja, saj državi ne bi bilo več potrebno subvencionirati nerentabilnih avtobusnih povezav. Seveda bi s pomočjo omenjene aplikacije tudi varovali okolje saj bi signifikantno zmanjšali izpuste CO2 v prometu. Ker bi država nadzirala maksimalna plačila, tudi ne bi smela obdavčiti prejemkov prevoznikov, saj bi le ti skrbeli za dobrobit družbe in okolja.

Verzija predloga z dne, 13. 5. 2025 | 14:07:43

Mobilna aplikacija za zmanjševanje gneče na cestah

Vam je že kdaj počil film zaradi gneče na cestah? Se vam to dogaja redno, vsak delavnik ob prometnih konicah? V tem predlogu vam predstavljamo idejo za mobilno aplikacijo s katero bi lahko zmanjšali gnečo na cestah, zaslužili, zmanjšali prevozne stroške, prihraniti davkoplačevalski denar, izboljšali mobilnost ranljivih ljudi v ruralnem okolju in varovali okolje. Verjetno si mislite, da se vse to sliši prelepo, da bi bilo res.

Gre pravzaprav za nadgradnjo v svetu že dobro znanih aplikacij (Uber, Lyft, Bolt, Cabify, ...), ki jih uporabljajo taksisti v komercialne namene. Tem aplikacijam je skupno to, da se prevoznik (voznik taksija) in potnik (njihova stranka), s pomočjo aplikacije povežeta v realnem času in prostoru. Aplikacija namreč pove kateri od taksistov je v določenem trenutku najbližje potniku. Čeprav aplikacija taksistom poenostavi delo in zmanjša stroške, te aplikacije ne doprinesejo veliko k zmanjšanju gneče na cestah. Taksisti pač ne pobirajo in vozijo njihovih strank spotoma ampak jih pridejo iskat ter vozijo tja, kamor njihove stranke želijo.

Posebnost nadgradnje zgoraj omenjenih mobilnih aplikacij, ki jih že uporabljajo taksisti v komercialne namene je v tem, da bi država nadzirala mobilno aplikacijo, na način, da ta aplikacija ne bi več omogočala prevoze izključno v komercialne namene. Da pa bi aplikacija sploh lahko učinkovito delovala, bi morala država s promocijo najprej prepričati večino ljudi, da si naložijo aplikacijo na svoje mobilne telefone.

Najlažje vam »novo« mobilno aplikacijo obrazložimo na konkretnem primeru. Predstavljajte si, da ste potnik in želite potovati iz točke A v točko B. Prižgete aplikacijo ter v aplikacijo vnesete podatek kam želite potovati ter kdaj želite potovati. Aplikacija bo v realnem času določila vašo lokacijo in obvestila vsakega voznika osebnega vozila (prevoznika), ki ima prižgano aplikacijo in se pelje mimo vas v smeri vašega cilja. Da se to lahko zgodi mora seveda tudi prevoznik prižgati aplikacijo ter v aplikacijo vnesti cilj njegove poti. Prevozniku nato aplikacija sporoči, kje naj se ustavi, da vas pobere. Do tu je vse skoraj tako kot, da bi poklicali taksi. Za razliko od taksija pa bi država omejila plačilo, ki ga plača potnik prevozniku do največ okoli 1/5 vrednosti, kot bi bil strošek taksija. Z omejevanjem plačil, bi bili vozniki avtomobilov primorani, pobrati potnike spotoma in jih tudi voziti samo tja, kamor potujejo sami. Na tak način bi se v avtomobilih peljalo po več ljudi hkrati, kar bi signifikantno odpravilo gnečo na cestah, vozniki avtomobilov bi bili denarno nagrajeni, potniki pa bi dobili hitre, enostavne, pogoste in cenovno ugodne prevoze, še posebej ranljive skupine potnikov (mlajši, starejši, invalidi...) v ruralnem okolju. Prav tako bi takšna aplikacija tudi pripomogla k večji varnosti, tako za voznika, kot tudi sopotnika-e, saj bi aplikacija tudi omogočala medsebojno ocenjevanje. S tem bi tudi izločili neprimerne oziroma nevarne uporabnike aplikacije iz sistema. Država bi z zmanjšanjem gneče na cestah omogočila bolj konkurenčno okolje ter privarčevala mnogo davkoplačevalskega denarja, saj državi ne bi bilo več potrebno subvencionirati nerentabilnih avtobusnih povezav. Seveda bi s pomočjo omenjene aplikacije tudi varovali okolje saj bi signifikantno zmanjšali izpuste CO2 v prometu. Ker bi država nadzirala maksimalna plačila, tudi ne bi smela obdavčiti prejemkov prevoznikov, saj bi le ti skrbeli za dobrobit družbe in okolja.

Komentarji