Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

"Končna rešitev"

216 OGLEDOV 6 KOMENTARJEV

Spoštovani v vladi

(Promet)

Zadeva: »Končno«

Berem nasvete in zakone, kot zainteresirana Skiro oseba, o udeležencih v prometu, pa teh na rolkah, skirolarjih in kolesarjih.

Imam vprašanja in predloge v katere sem vključil človeški faktor.

Po eni strani, v prometu imamo zelo dobro zaščitene pešce. Ti so na varnem na pločniku. Čeprav ne čisto varni (cigl na glavo, samo-spotiko-padec, nalet vozila s ceste). Vendar vse eno so dobro zavarovani.

Iz čiste nestrpnosti, kot jaz razumem ljudi, ker je en del ljudi takšen po naravi in neprilagodljiv do tehnoloških sprememb, je zakonodajalec, kot to pišejo »KONČNO« uredil to področje prometa s kolesi in skiroji in rolkerji.

Mislim, da je precej nestrpnosti, ker pločniki so večinoma dovolj široki, včasih se lahko 5-6 pešcev drži za roke in tako tudi hodijo, kot muhe letijo brez glav. A električni pešci, tisti, ki niso v avtih? Koga briga za njih . . .

Tako so baje v Franciji na referendumu glasovali za prepoved skirojev. Pa nič zato, da je v takšni zabluzeli demokraciji prišlo na glasovanje samo 8% glasovalcev. In to verjetno takšnih gorečih nasprotnikov elektrike, ki so odločali o tej zadevi in o dobrobiti mnogih drugih. Po tej poti so nezakonito prepovedali nekaj, kar nekaterim ne ugaja. Pa dajmo i tu glasovati samo za rižev narastek, a vse Pizze iztrebiti iz SLO. Ali, glasujmo za Mercedese, BMW-ji in Avdiji pa adijo, ne smejo voziti tukaj, ker so prehitri in ker nam niso všeč. Ali ker je več nesreč s temi avti. Vse bomo izglasovali. Koga briga, da to niti ni za referendum. Niti po zakonih. Zavožena politika in zakonodavstvo. To je.

In kaj pomeni to, »KONČNO« za električarje?

Zelo ranljivo skupino ljudi so poslali na cesto, da pešci »končno« imajo svoj mir. Pločniki so postali sveto področje, ki bi tej drugi skupini nudilo zaščito, postali so prepovedano področje za te »električne« ljudi. Da bi se pešci lepo na široko in v stilu »samo mi in noben drugi« lepo sprehajali naokoli. Drugi: bež nekam!

Električarji. Gre za isto kategorijo ljudi, kot so pešci, ki se vozijo in ki niso oklepljeni (v vozilih) in dosegajo majhne hitrosti v primerjavi z avti, kamioni in so zelo ranljiva skupina. Pri nesrečah, jim ob udarcu vozila, pri čem pogosto ali celo vedno padejo na vozišče, padejo tudi pod kolesa in so pomendrani. Čelada in ostala sredstva zaščite na rokah in nogah ne bodo pomagale. Še posebej ne, če gre za mimo vozeči tovornjak, z maso 7,15,25 ali 40 ton, pa ti gre čez noge trebuh, vrat ali glavo. Glavno, da je pešcem lepo!

A ne bi bilo bolj prav, da se tudi tem električnim pešcem omogoči varen pas na pločniku – zarisan v približno širini ramen človeka – 50/70cm?

Če se bojimo divjakov, nekulturnih, nizkotnih voznikov avtomobilov, te po isti logiki te dajmo ločiti od normalnih, kulturnih voznikov in jim prepovedati vožnjo, tam kjer ostali kultivirani vozniki vozijo. Pošljimo jih na travco, kakor skirolarje pošiljajo s pločnikov na cesto, poleg avtomobilov od 1-2 toni in zraven omenjenih tovornjakov in avtobusov. Naj poginejo nepoklicane snede! »Končno«!

Vendar se zaradi manjšega dela avtomobilistov, ki naredijo nekaj nesreč, ciljno ne spreminja zakonov in to kakor v primeru skirolarjev, v njihovo potencialno telesno škodo.

To je tisto, kar sem omenil, da tukaj popolnoma manjka človeški faktor skrbi za drugačne udeležence v prometu. Kakor ta isti faktor manjka nekaterim nestrpnim pešcem, ki so proti vsemu kar ni na dveh nogah (ali 4, ko nekateri imajo raje pse kot ljudi. Da tudi takšnih ne manjka).

Zakaj občine ne bi po nekem drugačnem zakonu zarisale stezice za ranljive skupine – kolesarje, skirolarje, rolkarje in slično? Zakaj takšno področje, ki je res zdravstveno in finančno občutljivo, ne poskusimo urediti tudi kako drugače? Ne z referendumi, pa kdo je bolj glasen, kot kakšne opice – ta skupina zmaga? Temveč z vztrajnim ozaveščanjem pokazati kaj je kultura, kaj pa nizkotnost? Zakaj pred TV dnevnikom država ne spusti po 5 min poučne videoposnetke o prometu in slično? Ne pa samo z zakonom in policijo rešiti ta problem in to v korist samo enih a v škodo in nevarnost drugih?

Potem sem bral en prispevek. Nekaj takega v naslovu: »Končno jim je prekipelo« . . Srbom, da so uvedli i registracije in to in ono. Ta pisec pozablja, da je ta država v bankrotu in živi od kreditov in ne zaradi »prekipelosti«, ker tam ni nekih posebnih nesreč in pločniki so 2-3 širši, kot v Slo. Temveč je to samo še ena akcija za polnjenje blagajn države, ki obupno rabi denar. Nič nikomur ni prekipelo, da bi tudi nam in da bi takšne primere jemali za zgled.

Prave opcije zaščite vseh v prometu niso izkoriščene.

»Končna« rešitev je zelo nevarna za električne in ostale ne oklepljene voznike, pa še potrjena z zakonom. Da bo le vse videti ok!

Pa ni Slovenija edina v tem. Samo, zgledovati se po »Zahodu«, ni vedno prava pot, ker tudi tam pogosto ne uporabljajo kaj dosti pameti.

Hvala za vašo potrpežljivost!

Predlagatelj.

1 glas

18 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 23 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR G gb100 7 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji