Uzakoniti natančno navedbo kritja iz naslova jamstva, garancije in uzakoniti pomen termina "redno servisirano"!
Zaradi vse pogostejših prevar in sprenevedanja avtomobilske industrije, je potrebno nujno uzakoniti, da se natančno navede vse kar jamstvo krije, pri čemer je nujna prepoved objavljanja "dvoumnih" navedb. Podjetja naj zaposlijo osebo, ki bo napisala in urejala sezname popravil, ki jih jamstva, garancije ipd. krijejo! Danes se dogaja, da zaradi dvoumnosti, kot bom v nadaljevanju navedel primer, ljudje plačujemo neumnosti povsem po nepotrebnem, ker so praktično nekoristne.
Konkreten primer:
Novo vozilo, ki ima jamstvo. Preneha delovati določen sistem in centralna enota (zaslon). V jamstvu piše, da se pokliče v primeru "OKVAR NA CESTI" (formulacija je zelo pomembna). Klic ponudi odgovor, da to velja za okvaro motorja.
Potrebno je zakonsko natančno opredeliti kaj se krije, pod katerimi pogoji ipd. Uvesti prepoved "drobnega tiska" in dvoumnih navedb. To, kar se v tej državi dogaja ni več normalno. Normalni ljudje smo prevarani na vsakem koraku.
DRUGA in izjemno pomembna točka - V okvirjih stvarnih napak je potrebno odgovornost prenesti tudi na fizično osebo, kar pomeni, da se pri prodaji avtomobila prodajalec mora držati pravil, sicer je odgovoren. Rok se lahko skrajša na en mesec, vendar prevarantom, lažnivcem (obeh spolov) je potrebno stopiti na prste z ostro zakonodajo in konkretnimi določili.