Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Oživitev starih mestnih jeder in prostorsko načrtovanje v Sloveniji

319 OGLEDOV 9 KOMENTARJEV

V zadnjih nekaj letih so se slovenska mesta blazno spremenila in sedaj postajajo skoraj "mrtva mesta" namesto, da bi v njih vladalo življenje in živahnost. Vladi oziroma ministrstvu za kulturo zato predlagam program oživitve starih mestnih jeder po slovenskih krajih in sofinanciranje številnih programov in urejanja teh jeder. Ker so za to glavni povzročitelj tudi novi trgovski centri predlagam, da ministrstvo z lokalnimi skupnostmi tudi preučuje možnosti preseljevanja trgovin iz trgovskih centrov v mestna središča.

Poleg tega bi se rad dotaknil prostorskega načrtovanja v slovenskih mestih, ki je izjemno slabo, saj se gradi tako, da ni možen razvoj javnega prometa, ker so ceste preozke, zelenic in dreves pa je premalo. Mesta niso urejena, hiše stojijo praktično kjerkoli si jo posameznik zaželi, javna infrastruktura v mestih je slabo razvita. Zato predlagam, da se začne v Sloveniji celovito prostorsko načrtovanje mest tako, da se namenijo posamezne lokacije samo za javno gradnjo (javna najemna stanovanja), druga mesta za privatno gradnjo. Mesta naj nato celovito načrtujejo javne parke, znamenitosti, kulturne dejavnosti, javni promet.

Načrtovanja se naj dogajajo v prihodnost in to po 5 ali 10 let naprej in ne vse v danem trenutku.

20 glasov

8 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 23 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR Y Yoys780 34 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • M Mihapan

    Predlog za vlado je sprejemljiv. To pa ni samo naloga Ministrstva za kulturo, saj gre za gospodarske, socialne, prometne in druge probleme.

  • s shubell

    Ne moreš imeti vsega. Posledica umiranja mestnih jeder po večini je prepoved vožnje avtomobilv, prepoved parkiranja, draga parkiranja... Zakaj bi šel v mesto jedro (če bi še imel kakšno trgovino) kjer bi parkiral 15min stran, plačal parkirnino, hodil do trgovine, hodil z kupljenim blagom nazaj do avtomobila... ko pa se lahko priplejm do nakupovalnega središča in mi ni nič od tega treba.

    Saj se trudijo oživiti jedra tudi z dogodki, samo tu je problem, ker bi radi imeli ob 22:00 tišino... radi bi pa imeli dogajanje? Ne gre skupaj.

  • f finance1304

    Radi bi imeli trgovine v mestnih jedrih, kamor pa ne moreš z avtom.

    Mestna jedra propadajo, ker so prepovedali promet in nič drugega.

  • j janezkos

    Oživitev starega mestnega jedra najbolje prakticirajo v KR (Kosovo Republik) , bi morda to postalo vzor za celo SLO?

  • m manort

    Za to, da mestna središča samevajo, niso kriva trgovska središča, temveč to, da v središčih prepoedujejo promet. Če pa je že kje v bližini možnost parkiranje je pa to plačljivo ali pa omejeno na ure. Potem je pa logično, da gredo ljudje drugam. Naj povrnejo tako kot je bilo prej, ko si lahko prišel z avtom v bližino ali celo v sam center, pa bo tudi precej več ljudi.

    • D D.M.Č.

      Folku je res problem narediti par korakov. Se je treba z avtom kar v štacuno zapeljat.

      • m manort

        Folk bo pač šel tja kjer mu je lažje. In lažje se mu je zapeljati in parkirati nekje v bližini, kot pa hoditi ali pa se vlačiti po javnem prevozu. Če vas pa to moti, da je promet odprt, pač naj bodo središča mest mrtva.

        Ne potrebujemo pa za to zopet zapravljati ogromno denarja, ker je to samo metanje skozi okno. Ker lahko se naredi sto promocij, pa bodo ljudje še vedno šli tja kjer jim bo lažje.

        Najbolj neumna je tista parola "Vrnimo mesto ljudem". Kdaj pa je bilo mesto samo za ljudi? Dejansko mesta nikoli niso bila samo za ljudi. Najprej so tam imeli konje, nato vozove in na koncu avte. In so bila mesta polna. Potem pa so to začeli prepovedovati, pa so mestna središča začela izumirati.

      • h hales

        res je, drive in

        • m manort

          Parkirišča morajo biti čisto v bližini mestnih središč, ali pa dejansko v njih, tako kot je že bilo. In parkirišča tudi ne smejo biti predraga, ker potem zopet nihče ne bo šel tja.