Zaostrit preventivne ukrepe za varnos v prometu
Tukaj bom napisal kar nekaj preventivnih ukrepov, ki se jih pri nas redno pozablja in se dela samo na kaznih, zakaj recim v nemčiji kazen 100€ za prehitro vožno popolnoma dovolj pri nas pa se kazni pi 125€ komaj začnejo!
1. Prodajo novih avtomobilov zaostrit z nekaterimi varnostnimi zahtevami, dandanes bi povsem normalno pri vsakem novem avtomobilu bilo: ABS, 2 AIRBAGA, klima (po raziskavah tudi klima dviguje varnost), dodatna obdavčitev avtomobilov ki po EuroNCAP ne dosežejo 5*. Tako pa dostikrat vidimo razne akcije poceni vozil, kjer trgovci na račun varnosti znižujejo cene, tako da dobiš nov avto že za 6000€ brez minimalnih varnostnih zahtev, katere pa naveliko zamolčijo
2. Prepoved prodaje obnovljenih gum in gum, ki so na testih dosegle oceno NI PRIPOROČLJIVO. Slovenci še vedno na veliko kupujemo razne kitajske guma, pa niti ne rabijo bit kitajske, že "naše" SAVA S3 so na vseh evropskih testih dosegle oceno NI PRIPOROČLJIVO pri nas pa sotaja najbolj prodajana pnevmatika. Da se o obnovljenih in nevarnostih sploh ne pogovarjamo!
3. Zraven minimalnega profila gume tudi omejit starost gume! Ter kaznovat tudi vulkanizerje, ki montirajo neprimerne gume!
4. Z raznimi subvencijami spodbujat nakup varnostne opreme, kot je ESP, ABS, več AIRBAGOV...
5. Zaostrit tehnične preglede za starejša vozila, saj se še velikokrat dogaja da poznaš koga na tehničnem ali pa tvoj osebni serviser koga pozna pa mu zelo skozi prste pogleda!
6. Obvezen tečaj varne vožnje pri opravljanju vozniškega dovoljenja!
7. Vsakih 10-15 let ponovno opravljat teoretični del vozniškega, saj se pravila veliko spreminjajo, in sploh starejši nekaterih pravil sploh ne poznajo. Vožnja po kražnem prometu je za nekatere starejše sploh tabu tema, pa bognedaj da mu probaš razložit kako mora peljat, ker majo oni vedno prav, saj so navsezandnje 30 let starejši. Ti testi pa bi bili prilagojeni, tako da pač nebi mel nekih osnov, ampak samo novosti.
8. Kaj kazenske točke mamo da se z njimi bahamo, kdo jih ma več. Zakaj se kazni ne pišejo po kazenskih točkah, tako bi recimo neka osnovna kazen za pač en prekršek bila 20€, potem pa bi se to množilo z tvojimi kazenskimi točkami, oz če bi mel 0 točk bi pač ta kazen obveljala!
Mislim da je zaenkrat to vse :)
se strinjam le 8 točka je mimo totalno , zakaj zato ker oni ki ima denar ga boli....... tisti ki pa ima tako ali tako komaj za avto pa pri tvojem predlogi bi ostala brez kruha cela družina ali posameznik, kazni treba dat na premožensko sposobnost kot so razredi pri odmeri dohodnine da kazen zaleže pri vseh.
Predlagam da se doda k tvojim predlogom tudi uvedbo posebne skupine za nadzor nad delom policije, saj komandirji in policisti veselo delijo kupončke in uporabljajo veze pri poznanstvih in kaznih da se jim pogleduje skozi prste in ene se samo opozarja druge pa samo kaznuje.
Se strinjam z vsemi točkami razen z zadnjo, 8. točko!
Sava je že bila čisto solidna znamka pri gumah, žal pa sedanje gume iz Kranja nosijo oznako Goodyear (in so temu primerno držaje), gume Sava pa nosijo žig Made in South Africa...
jaz pa mislim da je v Sloveniji problem drugje.Slovenija nima enega dirkališča kjer bi se lahko takšni vozniki sproščali.v Sloveniji je dirkanje na splošno postalo eden velik tabu.Je pa tudi res da nekateri policisti kaznujejo točno tako kot je v zakonu.je pa tudi res da je postalo vse skupaj na cestah preveč strogo.vozniki v Sloveniji smo pod pritiskom na cesti saj s tako visokimi kaznimi se kmalu ljudje ne bojo več upali v sedeti se v avto.torej sproščene vožnje ni več na cestah.In kaj to pomeni ?presodite sami kako se je dobro voziti po cesti če veš kaj te vse čaka.katastrofa za populacijo.jaz bi raje uporabil sisteme ki se jih držijo drugje v državah EU in nebi izumljal tople vode.če človek postane paničen v avtu ali ga postane strah ali je prisotna nervoza itd. tak človek po psihologiji inštruktorja ne bo opravil vozniškega izpita.torej !!!!!!!!!
da malo pokomentiram predloge..
add 1. večinoma vsi novi avtomobili imajo zračne blazine. če pa bi bil tak predlog sprejet, bi to pomenilo močan dvig cen novih avtomobilov, posledica tega pa vedno starejši vozni park. namen ni dosežen
add 2. delno se strinjam (nalitki, kitajske gume), ocena Sava Eskimo S3 pa ne vem... meni so zelo vredu gume, po ledu in snegu (tudi celemu) noben problem, tud zdaj ko je bolj toplo ne... je pa stvar načina vožnje
add.3 se strinjam
add.4 se strinjam
add 5 se strinjam
add 6 se strinjam
add 7 se strinjam
add 8 to da se nekdo hvali, koliko kazenskih točk ima mi je prva, jst se hvalim k nimam nobene, drugače pa tvoj predlog ni praktično izvedljiv, ker dvomim, da ima policist na terenu dostop do podatkov, koliko kazenskih točk imaš (domnevam, ker je zbirnica točk na ministrstvu za pravosodje, podatke iz te evidence pa ni moč kar tako dobit)
Če si nekdo ne more privoščit novih gum vsakih 3-4 leta (oz. dvojnih letne in zimske) pomeni da ne more vzdrževat avta, ki ga ima in se ga naj znebi!
ABS je samoumeven pri avtomobilih srednjega in višjega razreda, si pogledal kako ponudbo manjših avtov (recimo dacia, renault clio, hunday getz ali i10, kia picanto...) vsi znižujejo cene na račun varnosti!!
Glede kontrole se pa popolnoma strinjam, policija lovi voznike ki po praznih cestah vozijo 55 namesto 50, na nevarnih odsekih pa jih nikoli ni!
a si takšno kazen dobil ti? namreč vsi pšišejo, da policija kaznuje za 5 km/h prekoračene hitrosti, ko pa vprašaš kdo je to kazen dobil, pa je lepo tiho... če pa pri omejitvi 50 km/h voziš 66 km/h ali več, pa ne samo da zaslužiš kazen, še kaj več bi moralo sledit taki vožnji
Pnevmatike so definitivno eno od najbolj pomembnih stvari. Vseeno pa mislim, da je vseeno boljše imeti Sava S3 nove, kot pa ene 10 let stare gume :)
Gume so strošek, ki si ga vsi ne morejo privoščit. Tisti, ki si pa ga lahko, pa si itak kupijo boljše gume (vsaj upam
ABS je itak že več ali manj postal standarden, ESP pa bo tudi kmalu. Samo čas času treba dat :)
Glede Nemčije in Slovenije in kazni, ja, imamo ene najvišjih kazni v Evropi pa itak ne pomaga, ker ni dosledne kontrole. Tudi če bi bile kazni 1/10 teh, ki imamo, pa bi bilo dosti več kontrole, potem bi bilo boljše :) Itak pa pri nas ustavljajo za hitrost dostikrat na najbolj neumnih odsekih, to je kjer je omejitev glupo prenizka za tisti odsek. Morda pa je tudi to, da v Nemčiji se lahko zdivjajo ljudje na (varnejših) avtocestah in potem na manj varnejših normalnih cestah vozijo bolj normalno?