Ukinitev subvencij za nakupe električnih koles in skirojev
Glede na to da so električna kolesa bolj muha kot nuja, saj je klasično kolo in skiro eno najbolj izvirnih in 'zelenih' ter zdravju koristnih prevoznih sredstev seveda v normalni uporabi, je bolj smiselno subvencionirati nakup tovrstnih klasičnih koles za vsakdanjo uporabo. Pri tem nimam v mislih nadstandardnih izdelkov iz aluplastov, karbonskih in drugih zlitin z vsemogočimi hidravličnimi dodatki prestavljanj in zaviranj, ki so namenjeni bolj tekmovalnim in športnorekreativnim rabam.
Res je sicer, da tudi raba klasičnih koles ni povsem brez stranskih učinkov, saj uporabnik ravno tako izloča CO2 in metan, pri svoji rabi. No, glede na število kolesarjev bi bilo zanimivo pridobiti statističen podatek koliko rekreativcev je potrebno, da se izenači izpuste z eno kravo, da bomo bolj natančni.
V vsakem primeru pa je še vedno bolj koristno in smiselno subvencionirati klasično kolo kot električno.