Železnica v zgornji Dravinjski dolini
Spoštovani!
Zgornja Dravinjska dolina se sooča z izjemno slabimi prometnimi povezavami javnega potniškega prometa. Občini Slovenske Konjice ter Zreče namreč oskrbuje le avtobusni promet, ki pa je počasen, povezave z mesti kot so Maribor so izredno slabe, avtobus pa pogosto sploh ne pride. Prav tako se skozi Slovenske Konjice vsakodnevno prepelje veliko število avtomobilov (cesta Slovenske Konjice - Zreče namreč sodi med bolj obremenjene v državi, po cesti Tepanje - Slovenske Konjice - Zreče se v povprečju dnevno prepelje skoraj dvakrat več vozil kot po cesti Ljubljana - Kočevje) kar slabša kakovost življenja v mestu. Slovenske Konjice ter Zreče kot somestje tvorita izredno pomembno inudstrijsko, upravno, turistično ter šolsko središče z več kot 20. tisoč prebivalci, velikega pomena pa sta tudi za celotno zgornjo dravinjsko dolino ter širšo regijo iz katere vsakodnevno na delo prihaja več tisoč ljudi. V preteklosti je zgornja Dravinjska dolina že imela železniško povezavo (ozkotirna železnica Poljčane - Konjice - Zreče), ta pa je bila žal v 60ih letih prejšnjega stoletja ukinjena. Zato predlagam, da se v zgornji Dravinjski dolini ponovno zgradi železniška povezava, ta pa je lahko zaradi goste a razpršene poselitve lahkega značaja (po vzoru železnice Gmunden–Vorchdorf v Avstriji), ki pa bi bila tudi cenejša. V prvi fazi naj se zgradi odsek med Zrečami in Slovenskimi Konjicami, v naslednjih fazah pa se naj podaljša do Loč in Poljčan. S tem bi razbremenili cestno in avtobusno omrežje, pa tudi izboljšali življenjske standarde v mestih ter turistične Zreče naredili turistom še bolj prijazne. Prav tako bi želel omeniti, naj se v primeru gradnje hitre železnice LJ-CE-MB Slovenskih Konjic ter Slovenske Bistrice ne zaobide, tako kot se ju je pri izgradnji južne železnice. Prilagam še možno traso prvega odseka Slovenske Konjice - Zreče s postajališči, ta bi bil dolg 6km s 1,6 km vkopov pod Liptovsko cesto v Slovenskih Konjicah.
Lep pozdrav