E-uprava - optimizacija
Pozdravljeni.
Kot veliki družini nam pripada delna oprostitev cestne takse za eno vozilo. Za uveljavitev tega bonusa sem potreboval (izjava na tehničnem) izpis članov gospodinjstva.
Ker ta izpis več ne obstaja (info iz UE), sem preko EUprave naročil izpis oseb, prijavljenih na naslovu. Po nekaj dneh sem se ustavil na UE, ker sem zadevo pač potreboval. In smo začeli..
Najprej kaj potrebujem, zakaj, kaj sem doslej opravil... Če pustimo ob strani dejstvo, da sem po 45 minutah na okencu od druge sodelavke na UE naključno izvedel, da je dovolj odločba za otroški dodatek ali veliko družino, je bila obravnava korektna. Le, da je obrazec po internih UE navodilih plačljiv, na E-upravi pa je navedeno, da je brezplačen (tudi fizično).
Tema predloga pa izhaja iz sistema elektronskih zahtevkov na EUpravi. Ko oddaš e-zahtevek za seznam oseb prijavljenih na naslovu, mora na UE zaposleni NATISNITI:
- vložni list zadeve (mapico)
- e-zahtevo
- lastništvo nepremičnine
- izpis oseb, prijavljenih na naslovu
Ker smo vmes ugotovili, da tega obrazca ne potrebujem, sem podpisal, da umikam vlogo za obrazec.
Nakar sem pred nekaj dnevi prejel priporočeno pošto iz UE, v kateri me obveščajo o ustavitvi postopka izdaje obrazca.
Predlagam, da se v duhu brezpapirnega poslovanja uredi direktno arhiviranje brez vmesnega tiskanja elektronskih zahtevkov ter obveščanje registriranih uporabnikov preko EUprave, ne pa preko fizične pošte.
Lep pozdrav,
Zoran