Terenska prisotnost ministrice za infrastrukturo
Spoštovani,
Državno cestno omrežje je po večini v sramotnem stanju. To še posebej velja za večino magistralnih cest, ki vodijo od državnih mej proti avtocestnemu križu.
Na teh cestah je vozišče v katastrofalnem stanju, ceste nimajo 3. pasu v obeh smereh za namen prehitevanja počasnejšega prometa, krpanje v preteklosti pa povzroča silno neudobno in skoraj nevarno vožnjo. Zaradi takega stanja cest zagotovo ob pogosti rabi nastaja tudi materialna škoda na vozilih uporabnikov. Poti iz recimo Metlike, Tolmina, Dravograda... do AC križa so enostavno nevarne, da o neudobnosti in časovni potrati niti ne izgubljam besed.
Davkoplačevalci smo pred zakonom enaki in dolžni plačevati davke državi, ki se mačehovsko obnaša do svojih državljanov, ki živijo dlje od AC križa oz. ob državnih mejah. Belokranjci npr. imajo lepše in bolj urejene cestne povezave s sosednjo R Hrvaško kot pa npr. z Novim mestom, kjer so recimo delovna mesta in edina bolnišnica v regiji.
Z namenom izboljšanja stanja predlagam, da ministrica za Infrastrukturo, ki je poklicana za ureditev tega področja, na lastni koži skusi, s čim se vsak dan spoprijemajo ti ljudje. Morda bo takrat doumela in razumela, da je potrebno cestno omrežje nemudoma obnoviti in deloma preurediti.
Predlagam, da predsednik Vlade RS g. dr. Robert Golob na podlagi 2. odst. 14. člena Zakona o Vladi RS poda ministrici za Infrastrukturo ga. mag. Alenki Bratušek obvezujoči napotek, da v sodelovanju z Ministrstvom za javno upravo in ministrico ga. Sanjo Ajanović Hojnik ustanovi več terenskih pisarn po oddaljenih krajih v RS, kjer bo ministrica po določenem urniku redno osebno prisotna in od koder bo vodila in usmerjala svoje Ministrstvo za Infrastrukturo z namenom izboljšanja in prenove državnega cestnega omrežja v RS.
Za odgovor se zahvaljujem.
Lep dan,
Borut Dolar
Poglejte, koliko denarja, sploh, obračamo.
25 plačnih razredov pod minimalno plačo oz. z razliko do minimalne plače.
Z normalnimi plačnimi razredi, bi se obračalo več denarja, in bi imeli boljše ceste, patrie in ostalo.
Po mojih delovnih izkušenjah, in mojih sodelavcih iz plačne skupine J, smo enako sposobni kot naši severni sosedje (Avstrija).
Nesposobnost, Fovšija, Zloba, ali kaj?
Ker ne bi za nič plačevali, smo končno po željah, da bi nam vse padlo z neba, to tudi dobili.
Strokovnjaki ocenjujejo poškodovanost in predlagajo rešitve, če je ministrica prisotne ali ne, stanje se zaradi tega ne bo spremenilo.
Misliš?
Mogoče pa ministri sploh ne poznajo dejanskih razmer. Bi bilo prav, da se srečajo z "bazo" in jim ta pove svoje...
Največji problem AC križa so represivni organi, ki dopuščajo brezbrižje kamionskih šoferjev na cesti. Kamion ima zadaj nalepko omejitev 70 in 80, kar pomeni da je vožnja okrog 95km/h velik prekršek, DARS je vpleten v naša življenja za katera se mu fučka. Kolona kamionov dolga tudi 2-3km in varnostna razdalja med njimi pri hitrosti 90-100km/h pod 10m, Policija ne ukrepa ampak Policija nas avtomobiliste pa kaznuje zaradi prkratke varnostne razdalje.
Klestenje investicij, danes ne smemo dopustiti zastoja Drugi tir in 3.razvojne osi, vse to moramo delat naprej, da ko bojo tovarne sanirale in delale na polno bodo imeli železnice in kamionarji delo in država prihodke od davkov oz. da bodo podjetja lahko delala in zaposlovala domačine. Primer BSH Nazarje je dir. izjavil da se bodo pobiral ne par mescev ampak par let.
Sicer lepa ideja, a gospa se bodo vozili v spremstvu vozil za ta namen z modro rdečimi lučkami in tako še povečevali zmedo. Pogled na kruto realnost pa zastrt, dogajanja v notranjosti si pa ne upam zapisati.
Mogoce bi med razdrtim in uncem izer logatcem in brezovico nsmestili parkomate...😀
prispevek za obnovo in izgradnjo cest je financiran iz več virov, med drugim tudi deležem trošarin goriva, cestninami, občinskimi viri in najuglednejša ustanova z ogromnimi dobički DARS, ki se bolj hvali koliko pobere kot naredi.
btw: na Hrvaški Ypsilonki v Istri so v 1 tednu obnovili, prefrezali in preplastili 28 km cestišča treh pasov!!
Se lahko primerjamo??
in še Bratovškova nima nobenih referenc ali kompetenc s tega področja razen politično nastavljene/skupčkane funkcije.
Na koncu je ona neškodljiva marioneta, ki si niti ne zna izmisliti pravih odgovorov....
Neškodljiva?
Ja sej o nicemer ne odloca in nic ne obvlafuje. Ua njo so eni in idti direkrorji sekratarji in svetovakci ki gonijo isto zgodbio ze 25 let.
Predlagam referendum za samoprispevek:
dodaten €, v ceni goriva, za ceste.
Imeli bi najboljše ceste na svetu.
Brez denarja ne bo nič.
Veš kdaj so že uvedli tako imenovani "bencinski dinar" za ceste? Lahko sklepaš iz imena tega "samoprispevka". In koliko so zaradi njega ceste boljše?
A ti bi kar 1€ na liter? Boš potem veselo plačeval krepko dražjo robo v trgovinah, da o vozovnicah ne govorim? Lej, če se sam voziš s skirojem, potem ne mahaj s tujim ****** po koprivah!
Ne vse jemat dobesedno.
Namen je bil, da se spodbudi razmišljanje v tej smeri.
Brez več denarja ne bo boljših cest.
Sicer pa sam veš, da s te moke ne bo kruha.
Imeli bi, samo plačal ne bi.
Ker nimamo.
Zakaj nimamo sem že večkrat napisal.
Denarja je dovolj, le troši se povsem narobe za nepotrebna in predraga dela. V Ljubljani se vozim po eni cesti, kjer so prenovljen odsek 1 km že v 1 letu prekopali na 3 mestih.
Denarja ni, ker je bil preusmerjen v kolesarke.