Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog čaka odziv pristojne institucije

Uvedba predmeta "Denar" in "Upravljanje s premoženjem"

327 OGLEDOV 11 KOMENTARJEV

Predlagam, da v osnovne šole uvedemo predmet "Denar", V srednje šole pa "Upravljanje s premoženjem".

Še posebej v zadnjem času opažam, da so ljudje glede denarja in premoženja izgubili kompas (od tod tudi inflacija in zahteve za višje plače). Ker ni logično, da premoženje nastaja iz "manj kot nič", je potrebno narod izobraziti ¸o pomenu denarja in premoženja. In to takrat, ko se prvič sreča z žepnino. S štipendijo. Takrat bo imela država dovolj denarja, ljudje pa bodo znali preudarno ravnati z njim.

27 glasov

5 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 24 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR M matjazs 28 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ROK ZA ODGOVOR

Komentarji




  • m matjazs

    odgovarjalci so na dopustu...

  • Ikona uporabnika Predator Predator

    Zato ne rabimo novega predmeta ampak bi lahko to prfoksi iz svoje prakse predaval kar tako mal bajdavej za sprot, verjetno bi šlo in še učenci/dijaki bi bili bolj zainteresirani ker ne bi to bil predmet z knjigo ampak iz lastne izkušnje kar je neprecenljivo sam za tistega kuštravca kaj je že sindikalni Branimir je to preveč da bi se pobrigal da spravimo v prakso, on ima raje denar ki mu kapne na njegov TRR pote ko pa ga sešteva nima časa mislit na šolstvo.

  • F Ferenc
  • o obhodnik

    Za.

    nekoč smo imeli DMV pa ni bilo napak, četudi eno uro na teden, pa ekonomiko poslovanja...

    pa se izkaže da smo se nakj vseeno naučili in nič nam ni manjkalo...

    Torej Za

  • h hales

    Pa dajmo vpeljati še predmet Državljanska morala.

    Morda še Zdrav način življenja.

    Kaj pa več športa?

    Že sedaj imajo preveč predmetov, preobširen nabor potrebnega znanja.

    Potrebno bi bilo kaj krčiti, ne dodati.

  • j jbtZ

    Enako tudi za neizobražene oziroma ljubiteljske direktorje in lastnike, ki mislijo, da je edina stimulacija razlika do minimalne plače. Za kaj drugega niso sposobni.

  • v verso verso

    Za.

  • a andrejček

    Kateri predmet pa bi na ta račun ukinili oziroma zmanjšali? samo nalaganje dodatnih obveznosti otrokom, nič drugega.

    • m matjazs

      na prvi pogled izgleda, kot da nič ni za ukinit. Ko pa se pogolobiš tako v osnovnošolski kot srednješolski (gimnazijski) predmetnik in vsebino predmetov, opaziš vsebine, ki nikakor niso primerne za nivo, ki so ga otroci sposobni dojemat. Še več. verjetno večina večine niti ne bo nikoli več poglabljala. Prav gotovo pa bodo nekoč vsi šli v trgovino po hrano in plačevali položnice. Zato morajo znat z denarjem, ker država ne bo več pomagala... To ni naloga države, da pomaga, temveč da opolnomoči za življenje.

      • B BlK

        "Ni naloga države, da pomaga"

        Smešno, ravno danes je bilo objavljeno, da se uvaja nov dvoodstotni davek za samozaposlene zaradi pomoči pri oskrbi starejših.

        Kar se pa tiče tega "predmetnika", se absolutno strinjam, da bi državljani morali biti bolj pismeni na tem področju. Ampak s šolskim predmetom se tega ne bo doseglo. Kakšna pa naj bi sploh bila vsebina teh učnih ur? Porabi manj, kot ustvariš? Kupuj samo nujne stvari? Ne jemlji posojila, katerega ne moreš odplačati? To se dejansko da strniti na 10-minutni spletni članek. Sploh pa nočem niti pomisliti na to, kako bi se "preverjalo znanje". Primer testa: "Janez ima 10 evrov, želi kupiti 5 litrov mleka za ceno 9 evrov. Ali si Janez lahko privošči mleko, da ali ne? Odgovor: Da. Blavo, blavo!"

        Nesmiselno.

  • S Sigismund475

    Prosim, glasujte tudi glede avtomobilskega zavarovanja - trenutno je na tem področju nepoštena praksa.

    predlagam.vladi.si/predlog/16629

    Zavarovanec plača letno zavarovalnici ravno za nesrečo. Ko jo naredi, pa je kaznovan. Ko pa ima zavarovalnica milijonske dobičke, pa zavarovanci nimamo nikakršnega vpliva...

    predlagam.vladi.si/predlog/16629