Sekcijsko merjenje hitrosti na celotni AC in v conah 30 km/h
Pozdravljeni !
Predlagam sekcijsko merjenje hitrosti po celotnem avtocestnem križu in po vseh lokalnih cestah kjer je omejitev 30 km/h (šole, vrtci, strnjena naselja).
Smatram, da so ponekod omejitve 30 km/h same sebi v namen in jih mnogi ne spoštujejo, pri radarjih na AC pa vemo, da se večina voznikov ustavi nekaj 100 m pred radarjem in takoj za njim stopijo na plin. Vzor naj nam bo avstrijska kultura vožnje, kjer so kazni sicer nekoliko nižje, a se radarji prestavljajo in ni vnaprejšnjih opozoril zato se vozniki zelo držijo pravil vožnje.
Za varnost otrok in spametovanje tistih, ki jim je bilo do sedaj malo mar za CPP.
predlagam.vladi.si/predlog/15700
V razmislek: če 99,99% voznikov vozi prehitro na odseku z določeno omejitvijo hitrosti: ali je nekaj narobe z vozniki ali s tistimi, ki so tako omejitev uveljavili?
Se strinjam. Ampak potlej na cesti nočem več videti nobenega ležečega policaja.
Obstoječe merjenje pri omejitvi 30 km/h je predvsem namenjeno polnjenju občinske blagajne. Primer: radar na Cessti v mestni log je največ prinesel v občinsko blagajno, ker je postavljen točno v ta namen. Razmeroma daleč od šole, ki je zaščitena bolj kot vse ostale ljubljanske šole, tudi bolj izpostavljene prometu.
predlagam.vladi.si/predlog/10377
Vsakokratni izbor lokacij merjenja hitrosti mora slediti predlogom Četrtnih skupnosti, upoštevajoč Priporočila za učinkovito izvajanje nadzora hitrosti, ki jih je izdala Javna agencija RS za varnost prometa, kakor tudi opravljene analize podatkov o prometnih nesrečah Policije, na posredovanih predlogih institucij, lastnih opažanj in pobud občanov. V nasprotnem primeru gre zgolj za notorično globljenje (nabirko) za občinske proračune.
Prehitra vožnja na območju omejene hitrosti:
5–10 km/h: 40 EUR,
10–20 km/h: 130 EUR in 3 kazenske točke,
20–30 km/h: 500 EUR in 5 kazenskih točk.
V splošnem velja, da so kazni za prekoračitev hitrosti izven naselij bolj blage. S pogosto kršitvijo zakona v naselju ali na območju omejene hitrosti pa si lahko hitro naberete dovolj točk za odvzem vozniškega izpita. V izogib temu je potreben tečaj varne vožnje, s katerim se iz evidence lahko izbrišejo 4 točke.
www.moskisvet.com/varni-v-prometu/najpogostejsi-prometni-prekrski-in-kazni.html
predlagam.vladi.si/predlog/10377
predlagam.vladi.si/predlog/10361
Dober predlog. Omejitve hitrosti imajo veliko podlage zadaj, tudi fizike. In če se nekdo vozi v naselju več kot je omejena hitrost se pač ne bo mogel ustavit....to se da preveriti v na poligonu varne vožnje od AMZS
Razlika je tudi v psihofizičnih sposobnostih voznika in v sposobnostih, ter opremi vozila itd..
Z predlogom se ne strinjam, ker iz razloga varnosti bomo počasi še peš prehitri.
In ekoloških vidikov najbolje, da naredimo avtoceste nazaj v makadam ( sl.wikipedia.org/wiki/Makadam ) in ne bo potrebe po sekcijskem merjenju in posebnih omejitev, v mestih pa ne bo potrebe po ležečih policajih in conah 30.
Če večina voznikov nekje vozi hitreje kot je omejitev hitrosti, pomeni, da je tam omejitev prenizka. Saj je vedno več polžev na cesti, ki vozijo pod omejitvijo, na nekaterih lokacijah pa kljub temu večina ljudi vozi več od dovoljene hitrosti.
Na avtocestah bi pa morali še povečati hitrosti ne pa uveljavljati sekcijo merjenje. Cone 30, pa tudi nastajajo hitreje kot gobe po dežju, zato pa jih potem vozniki ne upoštevajo, ker so omejitve prenizke. Če se je prej lahko npr. več kot 30 let z slabšimi avti vozilo 50 ali več, ni niti enega razloga, da bi sedaj morali imeti cono 30.
Sedaj je prometa veliko več. Včasih ko si bil sam na cesti si se lahko vozil več, danes pa imamo šoferje od 18-90 let.
Celo v Nemčiji bodo ukinili odseke kjer ni bilo omejitve...sigurno imajo razloge.
Se bo pa vse skupaj samo uredilo z samovozečimi vozili v roku 10 let...ti se bodo vozili po omejitvah ker druge opcije ne bo
Razlog: neprimerne besede.