Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Ureditev prometa iz smeri Medvod proti Ljubljani

869 OGLEDOV 8 KOMENTARJEV

Predlagam ureditev prometa iz smeri Škofje Loke mimo Medvod proti Ljubljani. 

Ker je bila avtocestna povezava Gorenjske z Ljubljano speljana mimo stoletne povezave Kranj-Škofja Loka-Medvode-Ljubljana, saj so jo raje speljali po njivah in pašnikih mimo Vodic in Šenčurja, mislim, da je skrajni čas, da se prebivalce Škofje Loke in Medvod z okolico končno z Ljubljano poveže s štiripasovnico. Leta 2011 je bila v Uradnem Listu št. 10/11 objavljena "Uredba o državnem prostorskem načrtu za navezovalno cesto Jeprca–Stanežiče–Brod". Zanima me, ali se po enajstih letih od objave v Uradnem Listu odvijajo kakršne aktivnosti za uveljavitev omenjene uredbe. 

Ker se prebivalci omenjenih krajev vsakodnevno soočamo z več kilometrskimi kolonami vozil in posledično z zastoji na poti v Ljubljano in tudi nazaj, bomo v primeru, da omenjene navezovalne ceste ne boste izvedli, primorani v samoorganiziranje in razmislek o državljanski nepokorščini, saj bomo le na ta način slišani in imeli možnost javno spregovoriti o dolgoletni prometni problematiki.

25 glasov

2 glasova

Če bo predlog prejel vsaj 25 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR R Roman T. 1 predlog
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


14. 3. 2023

Odziv Ministrstva za infrastrukturo

Direkcija RS za infrastrukturo, Sektor za investicije v ceste, vodi v okviru investicij na regionalni cesti Škofja Loka-Medvode-Ljubljana dva investicijska projekta.

Gradnja štiripasovne povezave Jeprca-Stanežiče je bila prvotno predvidena kot navezovalna cesta na avtocestni sistem investitorja DARS, v letu 2022 pa so se aktivnosti prenesle na Direkcijo RS za infrastrukturo, ki je v ta namen odprla investicijski projekt novogradnje ceste Medno-Vižmarje. Direkcija RS za infrastrukturo bo pristopila k naročilu projektne dokumentacije racionalizacije rekonstrukcije regionalne ceste glede na prvotno predvidene rešitve, ki bo v prvi prioriteti najprej reševala navezavo parkirišča P+R z novo predvideno rekonstrukcijo v križišču bivše Metalke.

Za odsek od križišča bivše Metalke do križišča Jelen se vodi drug investicijski projekt, ki predvideva razširitev ceste v štiripasovnico. Vključuje dodatne rumene pasove za avtobuse, ureditev križišč, hodnikov za pešce ter kolesarske poti, cestno razsvetljavo in komunalno infrastrukturo. Projekt bo sofinanciran s strani Mestne občine Ljubljana. Potekajo postopki odkupov zemljišč, potrebnih za širitev ceste. Odkupi objektov, predvidenih za rušenje, so v večini zaključeni, prav tako so zaključene prve rušitve. Po zaključenih odkupih ter izdelani projektni dokumentaciji bo pridobljeno gradbeno dovoljenje.

Popravki predloga

Verzija predloga z dne, 29. 12. 2022 | 22:35:36

Ureditev prometa iz smeri Medvod proti Ljubljani

Predlagam ureditev prometa iz smeri Škofje Loke mimo Medvod proti Ljubljani. Ker je bila avtocestna povezava Gorenjske z Ljubljano speljana mimo stoletne povezave Kranj-Škofja Loka-Medvode-Ljubljana, saj so jo raje speljali po njivah in pašnikih mimo Vodic in Šenčurja, mislim, da je skrajni čas, da se prebivalce Škofje Loke in Medvod z okolico končno z Ljubljano poveže s štiripasovnico. Leta 2011 je bila v Uradnem Listu št. 10/11 objavljena "Uredba o državnem prostorskem načrtu za navezovalno cesto Jeprca–Stanežiče–Brod". Zanima me, ali se po enajstih letih od objave v Uradnem Listu odvijajo kakršne aktivnosti za uveljavitev omenjene uredbe. Ker se prebivalci omenjenih krajev vsakodnevno soočamo z več kilometrskimi kolonami vozil in posledično z zastoji na poti v Ljubljano in tudi nazaj, bomo v primeru, da omenjene navezovalne ceste ne boste izvedli, primorani v samoorganiziranje in razmislek o državljanski nepokorščini, saj bomo le na ta način slišani in imeli možnost javno spregovoriti o dolgoletni prometni problematiki.

Komentarji