4x dvig kazni za vožnjo v naravi_ štirikolesniki, avtomobili, motorji
Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o ohranjanju narave (Uradni list RS, št. 46/14; v nadaljnjem besedilu: ZON-C) določa za prekršek vožnje, ustavitve ali parkiranja vozila na motorni pogon v naravnem okolju za fizično osebo globa od 40 do 100 eurov.
Medtem, ko je za vožnjo s kolesom v naravnem okolju v skladu s četrtim odstavkom 161.3 členom ZON za posameznika zagrožena globa 100 eurov. Slednje pomeni, da je kazen za vožnjo v naravnem okolju z motokrosom, štirikolesnikom, ali avtomobilom na štirikolesni pogon običajno izrečena kazen 40eur. Kazen za vožnjo v naravnem okolju s kolesom pa 100 eur. To je absurd in neenakovredna obravnava oz. diskriminacija kolesarjev. Še posebej je to napaka, ker kolo nikoli ne povzroča tako velikega uničenja podrasti kot npr. motorkros motor ali neko težje vozilo z motornim pogonom.
NEMUDOMA 4x dvignite kazni za vožnjo v naravi za vozila z motornim pogonom.
www.dnevnik.si/novice/kronika/v-stirih-letih-ostal-brez-26-avtov-2688704/
20x dvig
jaz si ne prestavljam da se po lastni gozdni poti nebi smel peljat z štirikolesnikom
Glasujem proti, ker je več kot očitno, da ne presenete, da lahko motokrosist za kazen plača 40€ vi pa s kolesom lahko dobite 100€.
Medtem pa se motokrosist vozi po naravi na neoznačenih in težko prehodnih predelih, kjer sicer s hrupom vznemirja divjad ampak ne ogroža mimoidočih. Gorski kolesarji se pa spuščate po pohodniških poteh in ogrožate mimoidoče.
Eni in drugi lahko svojo adrenalinsko žilico sproščate na za to določenih mestih in ne kar povsod kjer se vam zdi.
Kličite 113 vsakič ko zaznate kršitev. Prej ko slej bodo tudi policaji postali živčni in bodo nekaj morali narediti. V mojem primeru so se šli pogovoriti z vsemi "kršitelji" v okolici, očitno imajo "evidenco" le-teh. Se je kar umirilo potem.
Menim da bi bilo potrebno povečati tudi število nadzornikov ali pa uvesti nek sistem da lahko naključni mimoidoči "prijavijo" storitelja.
Tak sistem predvideva že Zakon o ohranjanju narave iz 2014, a ga aktualna infrastrukturna ministrica v vseh teh letih še ni uspela realizirati, čeprav je imela rok do konca leta 2016.
kje v naravi,kaj pa je narava,,kako bi naravo definiral.Potem je tudi kolovozna pot,dovoz v gozd narava,kmetje vozijo z traktorji drva oziroma pridelke,lovci z terenci Logarji prav tako.
Kako bi to reševal.Predlog pomanjkljiv.
Naravno okolje je definirano v Zakonu o ohranjanju narave. Kolovoz, pot,..so sestavni del naravnega okolja, razen če gre za kategorizirano javno cesto ali kategorizirano gozdno cesto. Kros motorji in štirikolesniki se nimajo kaj voziti po kolovozih in gozdnih poteh.
predlagam.vladi.si/predlog/12280
predlagam.vladi.si/predlog/12276
Vse to vedo, pa nočejo spremeniti zakonodaje, očitno je kak mini politik zagrizenec za 4x4 in tako ni bilo nič do danes samo polno izgovorov da se jih ne da poloviti in tudi ne bo spremembe. Nekaj podobnega je 30 dnevni zakonski rok da nam zakonadajalec pošlje sliko za prehitro vožnjo in kazen. Ko bi šteli prekrške v Ljubljani manjka najmanj 15-20% slik, kar pomeni so jih brisali svojim prijateljem. Jaz sem bil žal med tistimi ki sem prejel oboje tako sliko kot kazen.
Da se ni vzpostavila evidenca in označevanje vozil je odgovorna samo takratna in zdajšnja infrastrukturna ministrica. Ki pa seveda ni bila izvoljena, niti ni njena stranka prišla v parlament...
Tak in podobni predlogi je bil že tolikokrat, vsakič s polno glasovi za, pa še vedno nič. Demokracija pa ja.
Pa fino bi bilo dodati še, da se poveča nadzor. Kaj ti bo kazen, če nadzora ni.
Pa še to - Zakona o ohranjanju narave iz 2014 je določil, da morajo biti vsa vozila evidentirana in označena, tako da bi bila lažja identifikacija kršiteljev na terenu. Način označitve in evidenco bi moralo vzpostaviti Ministrstvo za infrastrukturo do leta 2016. Ko sem leta 2018 Alenko Bratušek poslal vprašanje, kdaj misli evidenco vzpostaviti, je odgovorila, da je ne misli, saj da bo to urejal novi Zakon o ohranjanju narave.
Zaradi opustitve dolžnega ravnanja Alenke Bratušek imamo danes kaos kot ga imamo. In gospa danes spet zaseda položaj infrastrukturne ministrice....
Državna sekretarka je, se pa strinjam, da je nesposobna za takšno delo. Ker je menda dobra finančnica, bi morala biti na finančnem ministrstvu, ne vem, kaj dela na infrastrukturi. Minister je pa Bojan Kumer, meni neznan, a ne bom presenečena, če je enako nesposoben kot vsi predhodniki.
Zakaj se mi zdi, da bo na predlog spet odgovarjal en in isti uradniček na ministrstvu za infrastrukturo, ki že vsaj desetletje zavrača vsak predlog, da bi se ta problematika uredila...
Točno. Vedno odgovori v smislu "tako določa zakonodaja", ampak smisel predlogov je ravno v tem, da bi se zakonadaja spremenila!