Tovornjaki na cestah samo ponoči
Predlagam prepoved vožnje za špedicijska tovorna vozila med 7.00 uro in 21.00 uro.
Slovenske ceste so preobremenjene in neprimerne za obstoječo gostoto prometa.
Dokler se ceste ne modernizirajo, razširijo in se ne poveča prevoznost je potrebno omejiti promet za večja špedicijska vozila.
V nočnem času (od 21.00- 7.00), so ceste prazne oz manj obremenjene, zato bi bilo prav, da se ves špedicijski promet odvije takrat.
S tem ukrepom, bi razbremenili ceste in ga namenili ljudem torej prav tistim, ki zanj največ prispevajo.
Če podjetjem/špediciji slednje ne ustreza naj se odloči za prevoz z vlaki, ki pa jih tudi imamo.
Prav tako bi se onesnaževanje zmanjšalo, saj bi se promet razporedil preko dneva in noči.
Izjema: hitro pokvarljivo blago
Ne vem, zakaj se jih nikakor noče nalagati na vlake, medtem ko imajo nekatere države, vsaj tako je bilo slišati, takšno prakso.
Neumnost. Torej bi bili radi Slovenceljni spet pametnejši kot npr sosedje? Zakaj npr v Avstriji tovornjaki NE SMEJO voziti?
Idealno bi bilo, če bi voznike tovornjakov zamenjala umetna inteligenca. Tako ne bi bilo težav z nočnim delom, preoobremenjenostjo, ...
Pomislite, da to pomeni, da bo te tovornjake treba nekje natovoriti in raztovoriti. Pomeni, da mora na obeh koncih poti nekdo delati, da to vozilo natovori ali raztovori. Ali bodo sedaj skladišča in obrati (trgovske verige in trgovine od skladišč do poslovalnic, tovarne, luke, železnice...) delale ponoči? Koliko dodatnih delovnih mest bo potrebnih? Kdo jih bo plačal?
Deloma se strinjam, toda misliš predvsem nase, vozniki tovornjakov pa bi bili tisti, ki bi morali delati predvsem ponoči.
Ni panike. Bodo pač po trgovinah višje cene, pomanjkanje materiala. Tudi nalaganje in razkladanje na vlak je drago.
Že dolgo pravim da imamo plače očitno previsoke in prenizke cene ker je preveč ljudi, ki imajo super ideje kako cene še dvigniti.
Saj ni problem v državi, v ljudeh je.
Tovornjakov kmalu ne bo več ne podnevi ne ponoči. Razvite sosednje države vlagajo desetine milijard v gradnjo hitrih železnic ter 50 in več km dolgih tunelov. Že vedo zakaj...
Iz vaših ust v bozja ušesa. SŽ so v ogromnem zaostanku, razlogi so bolj ali manj znani.