Sprememba omejitve hitrosti na avtocestah
Ker prodaja električnih avtomobilov nekako ne steče in so na naših cestah električni avtomobili še vedno velika redkost predlagam, da se spremeni omejitev hitrosti na avtocestah tako, da bo najvišja dovoljena hitrost za avtomobile z bencinskimi in dizel motorji 110 km/h, za električne avtomobile pa ostane 130 oziroma kje cesta dopušča se lahko dvigne omejitev na največ 160 km/h. S tem se bodo zmanjšali izpusti CO2 in hkrati bodo električni avtomobili bolj privlačni za nakup.
Kaj je pa to za ena nova neumnost? Bedak ki ne bo znal voziti bo naredil neumnost ne glede na to ali vozi bencinski, dizelski ali električni avtomobil...
kako mora bit nekdo zabit da lahko kaj takega predlaga.Idiot na 1000 potenco
Z bencinarjem sem se zapodil za električnim avtom (oba zmogljiva avta) od Kozine proti Razdrtem je kot verjetno vesto izredno dolg in tudi strm klanec, ko sem električarja dobesedno podil da vidim kaj zmore se je na 3/4 klanca umaknil na desni vozni pas, imel sem srečo da se je tudi on ustavil na Ravbarkomadi in ob klepetu sem ga vprašal zakaj je znižal hitrost v klanec, pričakoval bi da mu je nelagodno voziti prehitro pa sem dobil odgovor da mu je baterija zmešala pamet ko je videl koliko jo je porabil za tisto hitrostno nadpovprečno hitrostjo v klanec. Torej ne rabimo pametni biti drugim, ker smo tudi sami in vemo kaj delamo v nekaterih pogledih.
Na gornji predlog pa samo: ali moramo res biti bolj papeški od papeža (to je verjetno slovenska nadarjenost).
Bomo potnike na avtobusih in ostalih sredstvih javnega prevoza tehtali? Debelinko, tvoja karta je dražja, saj bolj obremenjuješ cesto.
Kdo pravi, da je elektrika, ki ja v avtomobilu čista?
Izdelava e-avtomobila?
Zakaj pa samo na avtocesti? S pospeševanji in pojemki v naseljih motorji z notranjim izgorevanjem porabijo še veliko več goriva. Morda bi kar predpisali dovoljen pospešek v naseljih?
Predlog mi ni všeč, ker nima logičnega ozadja, še manj pa je to rešitev za nakup več e-avtomobilov. Sam imam praktično najcenejši Clio, ker večjega ne rabim. Tudi z malim se lahko vozim. In z malim se navozim, verjemite. Prepričajte me v nakup Zoe. Z omejitvijo me pač ne kupite. Pa še ena cvetka: ker sem iz Prekmurja, kjer imamo omejitev na "avtocesti" tako ali tako 110, na nas ta nova zakonodaja ne bo kaj dosti vplivala.
Omejitve so zaradi varnosti.
Aja, če je logika omejitev hitrosti ekologija, bi po tej logiki tudi za ostala vozila prilagodili omejitve. Yugo, ki je porabil 6 litrov bencina, lahko drvi 120 km/h, dizli bi morali vsi pod 100/h, recimo golf 80/h. Mercedes 500 porabi 15 litrov in bi lahko vozil samo 60/h, Ferrari pa porabi nad 20 litrov, pa bi lahko vozil samo 40 km/h.
Logično ampak neumno.
Če je logika v ekonomiji ups ekologiji, tudi električar ki drvi z 80km/h porabi manj od enakega, ki drvi z 130km/h.
Ekološke kupona za hitro vožnjo uvest.
Ti ne pomaga, če lahko z električnim avtom voziš 200, če bo na prehitevalnem pasu bencinar, ki s 110 prehiteva drugega, ki vozi 109.
to ni vzpodbuda za nakup električnega avta ampak še večji razkol družbe. kar se tiče omejitev na cestah jih nobena stvar ne bo spremenila.
Električni avtomobili imajo omejen domet, polnjenje je (pre)počasno, pa tudi slovenska infrastruktura je na tem področju primitivna. Da o cenah sploh ne govorim.
Preden se lotiš problema, ti priporočam, da najprej odkriješ vzrok. Z diskriminacijo ne boš dosegel ničesar.
Na področju električnih avtov že vlada huda diskriminacija. Prav na tem portalu sem predlagal, da tudi električni avtomobili enako kot vsi ostali plačujejo letno dajatev za uporabo vozila v cestnem prometu (cestnino), samo ne vem kaj je bilo potem s tem predlogom. To pa je res neumna diskriminacija, ki jo ne moreš logično pojasnit. Električni avto enako uporablja in obrablja ceste. Tu se pa res v ničemer ne razlikuje od "navadnih".
predlagam.vladi.si/predlog/10319
plačila letne dajatve je v Strategiji omejen in se bo izvajal dokler ne bo registriranih 20 tisoč električnih vozil. (še nekaj časa ne)
Na koncu leta 2020 je bilo v bazi podatkov o registriranih vozilih v Sloveniji vpisanih 3.670 osebnih avtomobilov na električni pogon
vir: www.stat.si/StatWeb/news/Index/9389
Tule nekoliko daljša razlaga mojega predloga:
dronyx.si/2022/02/06/sprememba-omejitve-hitrosti-na-avtocestah/
Vsem, ki boste glasovali ZA se zahvaljujem, tisti, ki boste glasovali proti pa vas razumem. Imate še vedno bencinske motorje in radi pohodite po gasu.
Res je ;)