Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Zacnite urejat boljse pogoje in statuse za voznike kamionov

651 OGLEDOV 22 KOMENTARJEV

Angleski primer trenutno lepo kaze, kaj pomeni pomanjkovanje voznikov kamionov..... Tezava je Brexit, ker so pogoji dovoljenj postali prezakoplicirani zato so tuji vozniki odsli v svoje drzave ali pa v Nemcijo, Avstrijo, Italijo, Francijo, Benelux, Skandinavijo......... Na bencinskih crpalkah ni goriva, mleko se zliva stran, ker ni soferjev, ki bi ga zvozili v mlekarne, v trgovinah prinanjkuje marsikateri artikel, ker enostavno ni dostavljen..... Marsikatera proizvodnja stoji ali ima zastoje, ker ne dobijo surovin ali delov...... Skladisca so polna, ker ne izvozijo izdelkov.............

V Angliji manjka 100 000 soferjev, v Nemciji 60 do 80 tisoc......... V Nemciji vsako leto gre po 30 000 soferjev v penzijo, dobijo pa jih iz cele Evrope do 15 000 na leto.........TOREJ BODO VEDNO VECJI PRITISKI, DA PRIVABIJO NASE SOFERJE, ceprav so nasi ze 70% iz juga........... Ko dajejo tujci boljse pogoje dela, bodo pac soferji sli raje tja, kjer jim bodo obljubili stanovanje, boljse delovne pogoje, boljse placilo.............

Zato je potrebno o tem ze danes studirati, ker ko se bodo vozniki masovno preselili v druge drzave bo prepozno

Dajem pa par predlogov.......... Soferji imajo oziroma delajo 15 urni delavnik, spijo v kamionu in so stran od druzine a prijavljeni so za minimalne place ostalo pa se jim izplaca v dnevnicah......... Mislim, da si soferji, ki delajo po 15 ur na dan 40 let zasluzijo kaj vec kot minimalno pokojnino zato se mora sprejeti zakonodaja, da jim delodajalci morajo obvezno placevati za duplo penzijo..... Nekaj zakonodaje je ze na tem ampak jim to placujejo redki......TOREJ MORA BITI OBVEZNO.!!!

Soferji ki vozijo za slovensko podjetje, da jim drzava placuje izobrazevanje za NPK codo ( 42 eur letno ).........saj gre za obvezno izobrazevanje....oziroma, da drzava organizira ta izobrazevanja v solskih prostorih in na koncu le placa tiste, ki jih izobrazujejo... Danes to delajo zasebniki in imajo tudi po 100 in vec soferjev na enkrat, kar pomeni, da za 7 ur izobrazevanja pokasirajo tudi po 5 jurjev in vec........

Zacnite graditi varne in varovane parkinge na avtocesti in zraven "hotele", ( posamezne sobe s skupnimi prostori ) ki jih samo soferji lahko najamejo kot svoje stanovanje...... Torej, da bodo privatniki vec parkirali na avtocesti in ne silili s kamioni domov na parking

Dal sem ze kar nekaj predlogov na tej strani glede transporta in vsi ti pripomorejo k boljsemu standardu in poklic voznika kamiona naredijo prijaznejsega in s tem vozniki ne bodo odhajali......

Pomanjkanje voznikov kamionov pripelje samo do tega, da je vse drazje nakoncu za koncnega kupca...... Nasa drzava s tem postane tudi bolj konkurencna pri boju za gospodarske investicije...... Transport je prevec pomemben za delovanje prakticno vseh sistemov v drzavi zato je potrebno investirati in narediti boljse pogoje za soferje, ker velika Nemcija lahko v par letih prevzame pol nasih soferjev...... Velika nemska transportna podjetja ze bolj iscejo tuje disponente, ker zaradi njih dobijo njihove soferje, ker ne znajo nemsko..... Nemska ali avstrijska firma zaposli madzarskega disponenta in pol ta pripelje madzarske voznike, ker ti ne rabijo znat nemskega jezika in vse delajo v madzarscini.....Gardner je ze eden takih.... Pripeljal je cez 100 madzarskih disponentov in cez 2000 tisoc madzarskih voznikov........ Avstrijcev ze prakticno ni vec na tej firmi.....

16 glasov

4 glasovi

Če bo predlog prejel vsaj 26 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR M Murska Sobota 28 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • p pongping

    Podpiram Pa takoj ukinit brezveznega birokratskega posiljevanja kot je KODA 95 in podobno. Predlagam pa da drzava financira pridobitev C/E/D za bodoce DOMACE voznike, prepovedat takoj uvoz suznjev iz exju, ter place voznikom dvignit za najmanj 100%.

  • M Mr.G.

    Kje primanjkuje šoferjev? V angliji?

    Šoferjev je dost.

    • M Murska Sobota

      Ah res..........? A ti sploh ves, da veliko slovenskih prevoznikov sploh vec ne siri voznega parka, ker ne dobijo soferjev.... Niti iz juga.......... Zato pa pri nas vedno vec poljakov, romunov naklada in razklada in vozijo nase fure..........

      Sem tudi obrazlozil zakaj. V Nemciji gre letno 30 000 soferjev v penzijo. Dobijo jih max 15 000 novih in to vseh..... Ze stem so vsako leto v primankljaju 15 000 soferjev, pa se vedno so vedno vecje potrebe po prevozih in kamionih........ Tudi poljakov ni vec na razpolago, saj imajo se manj brezposelnih kot mi............

      Ko enkrat soferji odidejo se vec ne vrnejo....

       

      PA POVPRECNA STAROST VOZNIKA KAMIONA JE 51 LET.......Torej jih je vecina par let pred penzijo

      • M Mr.G.

        Ampak vse kar si napisal NI VZROK DA NI ŠOFERJEV.

        VZROK je drugod.

        Ti si napisal samo to, da pri NAS ni dovolj NAŠIH šoferjev in da imamo že tako ali drugače šoferje iz "DRUGIH REPUBLIK/DRŽAV".

        A bi mi lohk edn tukej gor povedal, kje pa je VZROK da se folk ne odloči za šoferaj?

        Ker.....če Janez Kranjski ne more širt svojga prevozništva, mu niso tisti šoferji krivi, ki jih ni. Tud tisti ki so, niso nič krivi. Sej šofirajo, ane? Če nebi to delal bi pa kej druzga.

        A bi tud potl bli šoferji(tisti ki so in tisti ki jih ni) krivi zato ker Janez Kranjski ne širi svojega posla?

        A je mogoče pa Janez Kranjski malce kriv da ljudje, ki bi šli za šoferja ne razbijajo po njegovih vratih in ga na kolenih prosijo za delo?

        • M Murska Sobota

          Napisal sem, da nasploh ni vec soferjev, pa nima veze od kot so....... Primanjkujejo povsod. Se primer napisal, da jih v Nemciji gre po 30 000 letno v penzijo in da jih max 15 000 dobijo iz vsepovsod............ A NE RAZUMES TEGA

          Problem so pogoji dela. Nekaj sem jih opisal. Poznam veliko soferjevb ki so odsli iz prevoznistva in se zaposlili v Avstriji in tudi pri nas v proizvodnji............. Torej so pogoji dela tako slabi, da so odsli iz transporta...... En vzrok prijavljeni za minimalno placo kar pomeni minimalna pokojnina za 300-400 ur dela mesecno in se to le ob par prespanih noci doma ostalo pa v kamionu.....

           

          Ne privatnik si ne bo kupil kamiona zato, ker mu je lahko ta kamion zelo velik strosek ce ne dobi primernega soferja........ Torej prevozniki raje gredo na svojo varnostb ker marsikateri je ze propadelb ker si je nakupil kamioneb ker je posel imel, pol pa ni dobil soferjev in je celo firmo zacel jemati vrag.........EUROTEK JE LEP PRIMER, samo ga ti ocitno ne razumes

          • M Mr.G.

            Jest marsikaj razumem, posebej pa to da si VSAK izbere delo/posel ali pa zaposlitev v okviru svojih zmožnosti.

            Če kdo kaj ne razume si to ti.

            Če nisi sposoben PLACATI svojega delavca pošteno(zraven pridejo vsi davki in prispevki...ne boj se, vse vem), potem se ne lotevaj takega posla. Pojdi raje delat nekam za 8h.

            Zaradi tega, ker VSAK(v tem primeru Janez Kranjski) misli, da bo NEK DRUG POSAMEZNIK(Fikret Bosanac) , delal pri njemu(govorimo o voznikih tovornjakov) za nekaj drobiža je pa tako kot je.

            Zraven (ker mu je dal na mesec malo drobiža) mu ukazuje naj: hitreje vozi, porabi manj nafte, ne počiva kot je napisano v zakonu in na koncu, če pa vseeno kazen faše si jo naj pa kar sam plača(kaj si pa misli, saj je on šel: prehitro, ni počival...itd,itd.).

            Za nameček pa naj še pazi, da se mu pri tovornjaku ne bo kaj pokvarilo.

            In TI se potem sprašuješ ZAKAJ NI ŠOFERJEV. Oprosti, ampak, vlada tukaj nima nič zraven. Vsaj v 92% primerih.

            Aja.....pa tiste velike hiše in premoženje od lastnika tovornjakov. Ja, sej, on si to zasluž, ker je ON VSE KUPIL.

            Potem naj pa še vozi sam.

            • M Murska Sobota

              Ti ne razumes nic. Le isces kako bi prevoznike krivil............ Prevoznik bo zmeraj zasluzil...

              A ti mislis, da so sedaj prevozniki nasrkal v Angliji ker ni soferjev..........? Sedaj so prevoznikom preplacali furo za 2-3x samo, da jim pri pripeljal gorivo.......KDO DA VEC TISTEMU PRIPELJEJO....... In privatnik je z enim kamionom zasluzil vec, kot prej s petimi..............sofer pa mogoce 15% vec

              Pri nas bo enako, samo ti ne razumes, da na koncu vse to placas ti in mi, kot koncni kupci...........A MISLIS DA SE PRI NAS HRANA NI NIC PODRAZILA ZARADI TEGA, KER NI BILO PREVOZOV......? Ce Mercator naroci 100 kamionov, da jim pripeljejo mandarine in ce jim zagotovijo le 50 kamionov bodo pac trgovine prodajale drazje mandarine da jih bodo nomstop imele...... TI PAC NE RAZUMES, DA NEKE TRGOVINE DAJO IZDELKE NA AKCIJO KOT JE RECIMO SADJE IN ZELENJAVA, CE JIM PRIPELJEJO IN DOBAVIJO DOVOLJ ....

              • M Mr.G.

                Prevoznik bo zmeraj zasluzil...

                 

                A ti mislis, da so sedaj prevozniki nasrkal v Angliji ker ni soferjev...

                 

                 

                No, sej zdej si odgovoru na to kje je problem.

                • M Murska Sobota

                  A ti mislis, da bo prevoznik opravil nek prevoz za 800 eur, ce ima 1000 eur stroskov z njim...............?

                   

                  Prevozniki imajo prevoze, ker vi - mi koncni kupci tako hoceno, da nam nekaj pripeljejo........ A ti sploh ves koliko je prevozov preden ti kupis kruh v trgovini......? A ves koliko je prevozov, da sploh zraste psenica na polju od umetnega gnojila skropiv, semena......... To psenico je potrebno spet odpeljati v mlin in pol je spet moko potrebno iz mlina prepeljati do pekarne in pekarne tudi hocejo da jim se pripeljejo kvas, sol, olje, plus razni dodatki od senen do vsega raznega, ker drugace imas samo navadni bel kruh....... Pa se hocejo razno kartonasto embalazo, da ta kruh odpeljejo v trgovinska skladisca in da si pol trgovci to zvozijo v svoje trgovine......... A LAHKO SLEDIS KOLIKO PREVOZOV JE POTREBNIH, DA LAHKO KUPIS KRUH V TRGOVINI.....Pa vsi ti stroji od traktorjev do sejalnice, pa mlin in razni stroji v pekarni niso padli iz neba in je zato bilo potrebno ogromno prevozov, da so nek mlin zgradili, da ti semelje psenico v moko....... Tudi kamioni in prikolice niso padle iz zraka, ki vse to vozijo..........

                   

                  Ce noces kamionov pol pa si sam rocno obdelaj njivo, rocno pozej psenico, rocno si zmljej psenico doma, doma si tudi sam speci kruh in pol pac ne bo take potrebe po kamionih........... Pa pes zacni hodit ker zaradi avtov je tudi veliko prevozov, ker avto tut ne pade zneba.......... Pa oblacila in obutev tudi ne zraste v trgovini in je bilo kar precej prevozov da so se vse znajsli v trgovini.............

                  • M Mr.G.

                    Haaaa,pa ti si tisti avtoprevoznik! Kolk imaš kamijonov? Dej povej, proooosimmmm.

                    A ni šoferjev? A si potl TI TIST ki jih slabo plača?

                    A to pomen da v angliji NI ANGLEŠKIH ŠOFERJEV(ker nima nobedn izpita za kamijon), medtem ko ga tud največji romun al pa albanc al pa neki "južnjak" ima...mislim na izpit ua kamijon?

                    Al to pomen, da sva spet pr tistmu, da ni problem SLABO PLAČAT DELAVCA, medtem, ko sw je SVOJEMU(v temu primeru TVOJEMU) zasluzku težko odpovedat?

                    Al to pomen, da če imaš stroškov za 1000€, teb pa ponudijo posel za 800€, da boš vseeno šel vozt al ne boš vozu?

                    Ker če ne boš vozu ne bo -200€?

                    Ker če pa boš vozu bo -200€?

                    Govoriva v primeru,ki si ga ti dal.

                    Govoriva tud v primeru, da bi TI šel v proizvodnjo delat, pa bi dobu 850€ in nimaš stroškov z avtoprevozništvom in si rešen vseh problemov?

                    Govoriva tud v primeru, da v angliji ni šoferjev ker noben anglež nima izpita za tovornjak.(kar sm že enkrat omenil).

                    Al govoriva o tem, da anglež NE BO ŠEL DELAT za premal, medtem ko je za vse ostale " under dogs" že dobro delat za minimum?

                    Se vid da si čisti privatnik.

                    • M Murska Sobota

                      A se ti sam s sabo prepiras....... Imas me za privatnika in pol mislisb da bi tu predlagal boljse pogoje za soferje..........? V transportu so se tudi drugi poklici in ne samo sef-sofer.......

                       

                      Ti pac ne razumes, da je taksna potreba po soferjih, ki jih po naravni poti ni mogoce dobiti...... Pri nas je registriranih cez 70 000 tovornih vozil in okrog pol milijona moske delovne sile............ TO POMENI, DA BI MORAL VSAK 7 ZAPOSLENI V SLOVENIJI VOZIT TOVORNO VOZILO, DA BI BILO SOFERJEV DOVOLJ.......

                      A je tebi logicno, da bi pri nas nasel toliko soferjev, ki bi delali pod taksnimi pogoji za minimalno placo plus dnevnice in za minimalno penzijo in to po 300-400 ur mesecnega dela in spanja v kabini...........?

                       

                      Pac ne razumes, da pomanjkanje soferjev pomeni visja cena zate kar koli bos kupil, ce bos za par let se sploh lahko kupil, kot v angliji niti bencina ne mores, kmetje zlivajo mleko stran, v trgovinah je marsikatera polica prazna.......... Pa pojdi pogledat koliko kaj pri njih stane ali za koliko se je kaj podrazilo zaradi pomanjkanja soferjev...........

                       

                      Tudi Mercedez in Bmw sta svoje nove obrate naredila v juzni Madzarski, ker tukaj lahko dobijo madzarske in romunske soferje.............

                      • M Mr.G.

                        Tudi Mercedez in Bmw sta svoje nove obrate naredila v juzni Madzarski, ker tukaj lahko dobijo madzarske in romunske soferje.............

                         

                        Ne zarad šoferjev! Zaradi cenejše delovne sile pri izdelavi polizdelkov za njihove avtomobile.

                        • M Murska Sobota

                          Spet nabijas, ker pojma nimas......... To so tovarne, ki samo avte sestavljajo, dele pa pripeljejo od kooperantov......

                           

                          Tudi Revoz v Novem Mestu samo avte sestavljajo, dele pa pripeljejo od tam kje imajo kooperante. Najvec Turcije in Francije ostalo pa iz drugih drzav.........

                           

                          Mercedes in Bmw glih ne gresta gradit nove tovarne nekam, kjer je delovna sila poceni ampak tja, kjer dobijo vso to delovno silo in vso logistiko zraven.........

                           

                          Ce bi Magna gledala kje dobijo cenejso delovno silo bi bila zgrajena na madzarskem in ne v Sloveniji

    • M Murska Sobota

      Pa v Angliji ne manjkajo samo vozniki cistern za gorivo ampak manjkajo tudi taki, ki vozijo mleko iz kmetij v mlekarne in so kmetje prisiljeni mleko vlivati stran, ker enostavne ne pride kamion ponj........TISTI, KI PA VOZIJO, PA TRENUTNO LAHKO VOZIJO KOLIKOR ZELIJO. Policija pa ima ukaz, da gleda stran in nic ne kontrolira............ Soferji ne bodo dolgo zdrzali po 20ur dela na dan

  • Ikona uporabnika Erazem Lipovina Erazem Lipovina

    Vprašanje koliko se to splača, glede na to, da bodo šoferje prej ali slej izpodrinili samovozeči tovornjaki.

    • M Murska Sobota

      Zivis malo prevec v navideznem svetu...... A samovozeci kamion se bo sam nalozil, natankal, sam se parkiral na rampo...........?

  • b bostjang

    Dvojna penzija ali pa plača ne more biti obvezna. Zakonsko je namreč službena vožnja omejena na 8 ur! Več od tega je nevarno za druge udeležence v prometu.

    Vsi vozniki bi nekem podjetju bi se morali hkrati upreti proti takemu izkoriščanju.

    • M Murska Sobota

      Ti transporta niti malo ne razumes in to ni nitti malo podobno 8 urnemu delavniku in zivis v nekem nerealnem zivljenju............

      Zato je tvoj komentar brezveze komentirati

  • Ikona uporabnika Predator Predator

    V delu predloga se strinjam z vami. Je pa v ozadju še veliko drugega. Če pogledate lastništvo podjetja verjetno ni sporno, sporni se mi tudi ne zdijo njihovi poslovni objekti, ki govorijo da ste zelo veliko pomagali da so do njih prišli. Sporno je nadaljevanje zgodbe. Lastnik gre v investicijo 3.000.000 € potem pa stiska voznike do amena in jim zbija plačo do onemoglosti. Voznik mora zaradi nabijanja vodstva šoferjem da naj vozijo kot vedo in znajo tudi za ceno svojega zdravja, ampak zaradi prekrška ki je storjen zaradi vodstva pa gre vedno iz žepa voznika.

    Še daleč je da se kaj takega pri nas zgodi kot pišete. Stanje na naših počivališčih je grozno in porazno z veliko kriminala in verjetno še prostitucije.

    • M Murska Sobota

      Tezave so precej drugje kot mislis...... Sefi so nemocni.... Samo pojdi v Nemcijo in bo do tebe na avtocestnem postajaliscu, podjetju ali kje drugje prisel kak sef in te skoraj na kolenih prosil, da bi prisel k njemu vozit

      TEZAVA SO SPEDICIJE IN GLOBALNI KONCERNI OD AMAZONA DALJE........ Prakticno so vsi uvedli brezplacne dostave in sedaj je potrebno nekoga stisnit in to so prevozniki in soferji..........

      Spedicije poberejo ves posel in ga pol po nizkih cenah ponujajo prevoznikom, ki prakticno nimajo vec veliko izbire kot da vozijo za njih...... Recimo avstrijski LKW WALTER ima 4000 spediterjev in niti enega tovornjaka............te spedicije imajo 3x bolj preracunano koliko je stroskov na kaksnem prevozu kot kaksni sefi.....

      V spedicijah je najvecji problem, ker one dihtirajo transport in logistiko........NA KONCU PA PREIDE VSE VNA VOZNIKA IN NJEGOV STATUS..............

      Ce spedicije vedo, da lahko pri nas soferji prijavijo za minimalno placo bodo spedicije to tocno sefu povedale koliko ima stroskov........

      V 3 milijonske investicije pa jih prisilijo podjetja, ce zelijo, da mu dajo vse prevoze...... Eurotek je lep primer, ko je Renault od njega zahteval, da ima 700 kamionov, ce zeli za njega vozit..... Samo je prej propadel, kot prisel do 700 kamionov, ker prevozi niso znesli za povisane kredite.......TOREJ JE EUROTEK PROPADEL ZATO, KER GA JE RENAULT PRISILIL V NAKUPE KAMIONOV, DA JE LAHKO VOZIL ZA NJIH IN NE SEF EUROTEKA

      • Ikona uporabnika Predator Predator

        Hvala za vpogled, sem ga razumel. Včeraj so mi prišli čistit iz VO-KA greznico in je bilo mal debate o voznikih. Pravijo da odkar so k sebi pripojili podjetje SNAGA imajo vsi vozniki (javno nisem preverjal) minimalno plačo + redni dodatki vsi vozniki. Danes se SNAGI dogaja da težko najde ne samo voznike ampak še težje pobiralce smeti, ker so imeli prej v svojem pravilniku še nekaj dodatkov k plači, ki pa jih sedaj pri VO-KA ni več. Razlog je, da je ob združitvi vodstvo izkoristilo moč vodstvene izobraženosti in politično moč, ko ti noben inšpektor nič ne more in ne more zaščititi delavskih pravic. Kmalu se nam bo zgodil Neaplej, kjer bodo smeti ležale poleg naših kant za smeti, ki jih ne bo imel kdo odpeljat.

        • M Murska Sobota

          Samo ti soferji se niso taki problem, ki vozijo lokalno in so vsaki dan doma. Prespijo doma, stusirajo doma, domaca-sveza hrana, so ob druzini.........

          Tezava je pri spedicijskih soferjih, ki dom, druzino vidijo le za vikend ali pa se to ne........ S tem je tudi povezana higiena, prehrana in podobno a placa minimalna + dnevnice a v resnici pa placilo po ucinku..........

          Se najvecja tezava pa je, da sofer dela po 15ur. 9-10 ur voznje plus razkladi, nakladi..... Ze samo gurtnanje ni tak enostavno, ker moras skakati gor in dol s prikolici, nastavljati kotnike, da gurtne ne pretrga ali poskoduje robe in pol ZA VSE TO DOBIS MINIMALNO PLACO IN MINIMALNO POKOJNINO........... Ce bi kelnarca ali kdo v proizvodnji delal toliko ur bi imel visjo placo kot sofer s tem, da sofer nima placene malice, potnih stroskov, placuje pa razne tuse in drago malico, ter ne spi doma ampak v kabini