Obvezno zavarovanje električnih skirojev
Pozdravljeni
Predlagam da se za električne skiroje uvede obvezno zavarovanje za škodo povzročeno tretjim osebam in stvarem, tako kot je zavarovanje obvezno za ostale udeležence v cestnem prometu.
Predlagam da se uvede nalepko ki bi bila zalepljena na vozilo in bi potjrvala da je zavarovanje za to tekoče leto veljavno.
Nalepko bi lahko naročili in plačali online.
Na nalepki bi bila QR koda, iz katere bi lahko le policija ugotovila komu pripada nalepka oziroma kolo.
Pravilno bi bilo,da se uvede zavarovanje za vsa vozila na pogon z motorjem,in motorni pogon.Če mora biti zavarovan scuter na el.pogon potem naj bo tudi ostalo na el.pogon zavarovano.Klasična kolesa niso na motorni pogon.V kolikor takšna opcija ne bi bila sprejemljiva pa uvesti obvezno opremo zaradi varnosti in sicer ščitnike za kolena in komolce ter čelado,tukaj pa vsi izgovori odpadejo,varnost je na prvem mestu potem pa ekonomičnost uporabe.
Ce ni za kolesa, nevem zakaj bi bilo tud za skiroje.... kolo je precje tezje in naredi vec skode.
Kolo grem nekje do 20-25 km/h, medtem ko številni skiroji (zahvaljujoč nepooblaščenim predelavam) drvijo tudi precej več.
Osebno bi me zanimalo, kolikokrat je Policija v primeru nesreče s skirojem odredila strokovni tehnični pregled, ali je bil skiro morda predelan (po domače - friziran) za doseganje večje hitrosti.
Verjamem, da del uporabnikov skirojev res spoštuje predpise, a vsak dan na cesti vidimo, da jih večina žal ne. Slalom med pešci, po conah umirjenega prometa, divjanje skozi križišča, neupoštevanje pravil CPP,...
Pa da še pešcem na čela nalepimo nalepke, pa na kolesa?! Pa saj si ja nor! Karšnokoli finčno obremenjevanje električnih skirojev bi dosegli ravno nasprotni učinek od tistega ki ga želimo doseči: podaljšalo bi kolone za avtomobilski promet, ter povečalo onesnaženje z zdravju škodljivimi trdimi delci, dušikovimi oksidi in aromatskimi ogljikovodiki. Po drugi strani pa podatki kažejo da je delež nesreč kjer bi bil krivec voznik skiroja zanemarljivo majhen.
Se popolnoma strinjam in podpiram, je pa v predlogu par dejstev ki ne držijo. Udeleženec v cestnem prometu je tudi pešec in kolesar, pa zanju zavarovanje prevoznega sredstva ni obvezno.
To bo tudi v korist uporabniku skriroja ker bo odškodnina šla iz žepa zavarovalnice za povzročeno škodo.
Zavarovalna premija bo bistveno manjša kot pa škoda ki jo lahko nekdo povzroči.
Tako da če se to uvede sta lahko tisti ki imate skiro več kot zadovoljni:)
asolutno, upam da bo čimprej .
električni skiroji so tudi motorna vozila. P po cesti naj vozijo ne pa slalom med pešci po pločniku
To govori nekdo ki mu je cilj zmanjšati število skirojev, kar je ravno obratno od tega kar kot družba želimo doseči: manjša uporaba avtomobila in s tem manjše kolone in manjše onesnaževanje. Podatek o 988 milijonih evrov škode zaradi fosilnih goriv v Sloveniji je zapisan v poročilu evropske komisije Energy Union Factsheet Slovenia. Znesek je zelo podoben znesku, ki so ga leta 2015 izračunali v Mednarodnem denarnem skladu, o njem pa smo poročali v članku Slovenija za energetske subvencije letos milijardo evrov.
Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto!
oe.finance.si/8933977/Koliko-skode-nam-povzrocijo-fosilna-goriva-Za-11-milijarde-evrov-na-leto
Poleg tega so v Ljubljani problemi z zastoji in večina tistih ki bo zaradi dodatnih obremenitev skiro postavila v kot se bo na pot odpravila z avtomobilom, kar bo MOČNO povečalo kolone po mestu! Pri kolonah že majhen dvig v številu vozil na cesti povzroči zelo velik dvig v prometnih zamaških, zadeva ne gre linearno! Za več imoformacij zadevo glede prometa odlično razloži ta posnetek:
How to Fix Traffic Forever
www.youtube.com/watch
Zavedati se je tudi potrebno da električni skiro porabi 70x manj energije od avtomobila :
en.wikipedia.org/wiki/Energy_efficiency_in_transport