Odprava ali vsaj razmislek o boljsih resitvah o prepovedi prehitevanja za tovorna vozila
V dobrem pol letu od kar je zacela veljati prepoved prehitevanja za tovorna vozila Sentilj-Koper se je zgodilo veliko naletov tovornih vozil s smrtnim izidom......TOREJ JE TA PREPOVED BISTVENO POSLABSALA PROMETNO VARNOST....... Tudi zaradi teh prometnih nesrec je bila tudi avtocesta vec ur zaprta..........
Pristop zoper tovorni promet je zelo napacen.... Transport in logistika v nas proracun prineseta okrog 24% vseh prilivov, kar je vec kot 2.5 milijarde eur in zato je potrebno gledati na transport in tovorni promet kot na nekaj dobrodoslega in ne kot oviro na cesti ali avtocesti....
Bom dal samo primer za zacetek kako si recimo norvezani ali svedi zelijo voziti za tovornimi vozili, ker jim ta omogocajo tempo in varno-varcno voznjo......... Pri nas pa je razmisljanje, da je potrebno tovorno vozilo v prvi priloznosti prehiteti in cimprej priti iz tocke A do tocke B, pa ceprav je tocka B gostilna ali nakupovalno sredisce.
Potrebno je razmisljanje, da se morajo osebna vozila prilagoditi tovornim vozilom in ne tovorna vozila osebnim vozilom, ker za tovorna vozila je napomembnejsa tempo voznja in vsaka motnja povzroca zacetek zastoja......... In prav te motnje v tempu voznje na avtocestah povzrocajo nalete s smrtnim izidom in prav prepoved prehitevanja tovornih vozil povzroca najvec teh motenj, saj se razlicno nalozena tovorna vozila zelo tezko vozijo v koloni, ker so pospesevanja in zaviranja tako razlicna, da se 20 vozilo v koloni ze prakticno ustavi