kazenska odgovornost za kršitelje ustave
Predlagam da se za vse neustavne odloke/zakone uvede kazensko odgovornost. Kdor jih sprejema in kdor jih izvaja naj tudi odgovarja za njih.
Predlagam da se za vse neustavne odloke/zakone uvede kazensko odgovornost. Kdor jih sprejema in kdor jih izvaja naj tudi odgovarja za njih.
Če bo predlog prejel vsaj 28 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.
Zakone na predlog vlade, vsakega poslanca, Državnega sveta ali najmanj pet tisoč volivcev sprejme Državni zbor s predpisano večino glasov poslancev Državnega zbora, v postopku pa sodeluje in ima možnost veta Državni svet. Za sprejem odloka je v skladu s tretjim odstavkom 21. člena Zakona o Vladi Republike Slovenije pristojna Vlada Republike Slovenije, z njim pa ureja posamezna vprašanja ali sprejema posamezne ukrepe, ki imajo splošen pomen, ter sprejema druge odločitve, za katere je z zakonom ali z uredbo določeno, da jih ureja vlada z odlokom.
V Državnem zboru zakone sprejemajo poslanci, ki so predstavniki vsega ljudstva in niso vezani na kakršnakoli navodila (prvi odstavek 82. člena Ustave RS), prav tako poslanec državnega zbora ni kazensko odgovoren za mnenje ali glas, ki ga je izrekel na sejah državnega zbora ali njegovih delovnih teles (prvi odstavek 83. člena Ustave). Imuniteta poslancev je določena zaradi varstva parlamentarne politične razprave v javnem interesu in zagotovitve optimalnih pogojev za svobodno in konstruktivno izražanje mnenj tistih, ki sodelujejo pri sprejemanju odločitev Državnega zbora.
V skladu z veljavno ureditvijo v Republiki Sloveniji je Ustavno sodišče Republike Slovenije kot najvišji varuh ustavnosti in zakonitosti pristojno za presojo skladnosti zakonov in drugih predpisov z ustavo ter z ratificiranimi mednarodnimi pogodbami in s splošnimi načeli mednarodnega prava ter za presojo splošnih aktov, izdanih za izvrševanje javnih pooblastil, z ustavo, zakoni in podzakonskimi predpisi. Protiustaven zakon Ustavno sodišče delno ali v celoti razveljavi, druge protiustavne ali nezakonite predpise ali splošne akte pa odpravi ali pa razveljavi.
Glede predloga, da se uveljavi tudi kazenska odgovornost zoper izvajalce zakonov in odlokov, je treba pojasniti, da so sprejeti in objavljeni predpisi in splošni akti zavezujoči, organi, katerim je s takim predpisom ali splošnim aktom naložena kakšna obveznost, pa so jo dolžni spoštovati in izvršiti. Postopek presoje skladnosti z ustavo (in zakoni) lahko z zahtevo sprožijo le subjekti, ki jih za to pooblašča Zakon o ustavnem sodišču v prvem odstavku 23.a člena.
Kazenskopravno ukrepanje pride v poštev kot skrajno sredstvo (ultima ratio). Tako je na primer v 257. členu Kazenskega zakonika kot kaznivo dejanje določena zloraba uradnega položaja ali uradnih pravic, odgovornost zanj pa se v vsakem posameznem primeru suma storitve ugotavlja po postopku in v skladu s pravili, določenimi z Zakonom o kazenskem postopku.
Ocenjujemo, da je veljavna ureditev odgovornosti pristojnih za sprejemanje in izvajanje zakonov in drugih predpisov in splošnih aktov ustrezna, v vsakem posameznem primeru pa je treba v skladu z vnaprej določenimi pravili ugotavljati in presojati morebitno odgovornost pristojnih oseb.
Glede na navedeno ocenjujemo, da predlog ni primeren za nadaljnjo obravnavo.
Naj velja tudi za sodno vejo oblasti.
Ne gre le za protiustavne odloke, odgovornost morajo prevzeti tudi za pozivanje in izvajanje medicinskih poskusov na ljudeh s "cepivi" proti Kovid19, saj s tem kršijo našo zakonodajo, ustavo RS in mnoge mednarodne deklaracije, katerih podpisnica je Slovenija (Helsinška, Oviedska...).
Kdo bo pa kaznovan v primeru, ko koaliciji ne dovoljo popraviti zakona?
Npr. Drnovškova vlada je sprejela zakon o nalezljivih boleznih, za katerega so šele zdaj odločili, da je protiustaven.
Ta vlada ga je zdaj hotela poopraviti, pa ji vsi napovedujejo revolt.
kdaj in kje ga je hotela ustavit.Pa še to,janša je hotel uzakonit obvezno cepljenje,pod prisilo.Tako da to ne bo držalo.
če je zakon neustaven naj se ga pač ne izvaja
Da spravis zadevo na ustavno sodisce, te mora osebno prizadet... dozdaj, ravno nekih omejitev nismo imeli, pa ni bilo potrebe po tem.
Popravki zdajsnje vlade so bili na slabse - torej namesto da zmanjsajo omejevanje temeljnih clovekovih svobod, so samo popravili besedilo tako, da jih lahko omejujejo se bolj, a da zadeva pravnoformalno zdrzi (torej zakoni namesto odlokov), zato je pa tudi to treba zrusit.
To ni predmet niti tega predloga niti novega zakona.
Za ta predlog in za ustavo ni pomembno, ali je nov zakon boljši ali slabši.
Pomembno je, da bi bil nov zakon skladen z ustavo, če obstoječi ni.
Torej bi morali kaznovati tudi 3 leve vlade, ki 7 let niso izpolnile odločitve ustavnega sodišča?
zakaj pa ne?
1290b5a7-6cdd-4ce8-89d6-60fb1687ba08.filesusr.com/ugd/a060a3_34954c76d29f866a8001746d501922b7.pdf
dr. Boštjan M. Zupančič:
“Če norci uporabljajo zakon, ne more biti nič dobrega.”
... Kar je najbolj noro, je to, da pristojni ljudje sploh ne reagirajo, da vprašanj sploh ne vidijo.
Imunski sistem države se ne odziva.«
Seveda pa neučinkovitost pravosodja na koncu
najbolj prizadene ravno državljane,
ki bi jim omenjeni sistem moral služiti, a jih velikokrat zgolj ovira.
»V praksi to pomeni da nimate pravnega varstva,
da se vam lahko zgodi karkoli, da vam plenijo posestva
in da ste postali predmet fikcij.
Profesor Bučar mi je rekel, da to niso sodniki, da so uradniki.
Slabi uradniki, je dodal “Slovensko pravosodje je katastrofa”...
http://www.vecer.com/moj-nasvet-ne-iscite-pravice-po-sodiscih-6251941
Moj nasvet, dr. Boštjan M. Zupančič: "Ne iščite pravice po sodiščih!"
... Dr. Boštjan M. Zupančič, dolgoletni sodnik na Evropskem sodišču za človekove pravice v Strasbourgu,
za Večer o pravni državi, da je krivosodje natolcevanje, o ustavnih sodnikih, ...
Moj predlog je zavrnjen! ???
PREDLAGAM VLADI DA KONČNO SPOŠTUJE PODPISANO EVROPSKO KONVENCIJO O VARSTVU ČLOVEKOVIH PRAVIC EKČP, 8. ČLEN ZAKONA O SODNIŠKI SLUŽBI ZSS, 14. ČLEN USTAVE RS, ...!
PROSIM Urad vlade za komuniciranje, DA PREDLOG URGENTNO OBRAVNAVATE, BREZ KVORUMA 38 GLASOV (GROBO KRŠENJE EVROPSKIH KONVENCIJ, USTAVE RS, ...)!!!
Spoštovana vlada R Slovenije,
ZAKAJ NISO SODNIKI IN TOŽILCI PRED ZAKONOM ENAKI, ŽE 27 LET?!
14. člen USTAVE RS, : »ENAKOST PRED ZAKONOM«:
V Sloveniji so vsakomur zagotovljene ENAKE človekove pravice in temeljne svoboščine, ne glede na narodnost, raso, spol, jezik, vero, politično ali drugo prepričanje, gmotno stanje, rojstvo, izobrazbo, DRUŽBENI POLOŽAJ, invalidnost ali katerokoli drugo osebno okoliščino.
VSI SO PRED ZAKONOM ENAKI.
»NEPOZNAVANJE« ELEMENTARNIH ČLENOV Evropke konvencije o varstvu človekovih pravic EKČP (https://www.echr.coe.int/documents/convention_slv.pdf
TO KONVENCIJO RAZUMEJO STAREJŠI OSNOVNOŠOLCI, SREDNJEŠOLCI, ..., "ZDRAVA PAMET")?!
27-LETNO »NEPOZNAVANJE NAŠE NAJNOVEJŠE USTAVE R. SLOVENIJE,
ZAKONA O SODNIŠKI SLUŽBI ZSS, ... !?
www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina
ZAKON O SODNIŠKI SLUŽBI ZSS, Št. 0100-39/94, Ljubljana, dne 7. aprila 1994.
IZVOLITEV V SODNIŠKO FUNKCIJO IN IMENOVANJA V SODNIŠKI SLUŽBI
1. oddelek Pogoji za izvolitev sodnika in imenovanje na sodniško mesto
8. ČLEN
Za SODNIKA je lahko izvoljen, kdor izpolnjuje naslednje splošne pogoje:
Ni osebnostno primeren za opravljanje sodniške funkcije, kdor se je ali se obnaša tako, da je mogoče na podlagi njegovega ravnanja utemeljeno sklepati, da sodniške funkcije ne bo opravljal pošteno in vestno.
Ne glede na določbo prvega odstavka tega člena sodniki, ki so sodili ali odločali v preiskovalnih in sodnih postopkih,
v katerih so bile s sodbo kršene temeljne človekove pravice in svoboščine,
po izteku svojega mandata ne izpolnjujejo pogojev za izvolitev v sodniško funkcijo.
23. člen
Sodnik nastopi sodniško službo z dnem, ko pred predsednikom državnega zbora izreče naslednjo prisego: "Prisegam, da bom sodniško funkcijo opravljal-a v skladu z ustavo in zakonom ter sodil-a po svoji vesti in nepristransko."
DO SEDAJ JE BILO +-500 MILIJONOV EVROV ŠKODE (KAZNI, ODŠKODNINE, ENORMNI SODNI STROŠKI, PROGRAM LUKENDA , PROGRAM HELP, ... ZA PAR ČLENOV EKČP,
in NAJVEČJE SRAMOTE V ZGODOVINI SLOVENIJE!?
siol.net/novice/slovenija/slovenija-evropska-prvakinja-v-krsenju-clove...
Slovenija EVROPSKA PRVAKINJA v KRŠENJU človekovih pravic
siol.net/novice/slovenija/kaj-naj-stori-slovenija-da-ne-bo-vec-krsila-...
Slovenija je po kršitvah človekovih pravic PRVA država v Evropi glede na število prebivalcev, kažejo podatki Evropskega sodišča za človekove pravice (ESČP). Za Slovenijo je bilo pred ESČP doslej ugotovljenih 148 kršitev na milijon prebivalcev. (!!!???)
Dr. Jurij Toplak:
»Človekovih pravic NI KRŠILA Slovenija, ampak SODNIKI,
ki imajo IME in PRIIMEK. Ve se, kdo so TI SODNIKI. …(!!!???)
Če ne bomo naredili ničesar, bomo še naprej država z največ kršitvami."
… Slovenija je po statistiki iz Strasbourga V VRHU tudi po razmerju IZGUBLJENIH in dobljenih primerov.
Obsojena je bila namreč v 94 odstotkih vseh zadev,
ki so se znašle pred sodniki, ta odstotek si deli z Rusijo, družbo pa ji delata še Madžarska in Azerbajdžan (95 odstotkov izgubljenih primerov) ter neslavna evropska rekorderka Ukrajina, ki je izgubila 99 odstotkov vseh primerov na najvišji evropski sodni instanci.
"Da smo izgubili 94 odstotkov primerov, je po eni strani pokazatelj tega, da so to ZELO UTEMELJENI PRIMERI.
fotogalerija.dz-rs.si/datoteke/Publikacije/Sejni_zapisi_Drzavnega_zbor...
REPUBLIKA SLOVENIJA, DRŽAVNI ZBOR, 68. izredna seja, (3. junij 2014)
1. TOČKO DNEVNEGA REDA – TO JE NA OBRAVNAVO PREDLOGA PRIPOROČILA V ZVEZI Z IZVAJANJEM NAČELA PRAVNE DRŽAVE Z VIDIKA UČINKOVITOSTI,
NEPRISTRANSKOSTI IN NEODVISNOSTI PRAVOSODJA.
Evropska komisija v svojem poročilu o pregledu stanja na področju pravosodja v Evropski uniji ugotavlja, da spada Slovenija, kljub
največjemu številu sodnikov na 100.000 prebivalcev in kljub ČETRTEMU najvišjemu
proračunu za PRAVOSODJE, med države članice z NAJHUJŠIMI težavami v pravosodju.
Zakon, naš zakon, slovenski iz leta 1994 o sodniški službi
sicer DOLOČA, da v TRAJNI SODNIŠKI MANDAT NE MORE BITI IMENOVAN SODNIK,
ki je kadarkoli v preteklosti sodeloval v sodnih postopkih v katerih so BILE KRŠENE ČLOVEKOVE PRAVICE,
vendar se to določilo v praksi ni izvajalo, niti pri sodnikih, niti pri tožilcih.
Slovenija ima v primerjavi z nekaterimi drugimi članicami EVROPSKE UNIJE
tudi po TRIKRAT VEČ SODNIKOV in TOŽILCEV na sto tisoč prebivalcev.
Vendar pa je njihova UČINKOVITOST BISTVENO MANJŠA.
Odgovornosti, ko bi MORALI ODGOVARJATI s sankcijami za storjene napake, pa praktično NI.
____________________________________________________________________________________________
V INFORMACIJO:
27-LETNO NEDELOVANJE FUNKCIJE PREDSEDNIKA DRŽAVE
www.up-rs.si/up-rs/uprs.nsf/objave/Pogosta-vprasanja-in-odgovori
5. Kako lahko PREDSEDNIK (R. SLOVENIJE) ukrepa v primeru kršitev človekovih pravic?
Predsednik republike lahko ukrepa tako, da o svojih ugotovitvah obvesti druge pristojne organe, npr. varuhinjo človekovih pravic. …
V primeru ugotovitve večjega števila podobnih kršitev človekovih pravic in temeljnih svoboščin
pa predsednik republike lahko o tem spregovori tudi javno in pozove pristojne organe k ustreznemu ukrepanju.
Predsednik se javno in v stikih z državnimi organi zavzema tudi za odpravljanje napak v delovanju državnih organov,
ki vodijo do kršitev človekovih pravic.
Koliko časa bomo imeli politično nastavljene sodnike?
www.sodisce.si/okrack/objave/2018100513144479/
Slovenija edina država, kjer sodnike imenuje politika.
Na neustreznost imenovanja sodnikov v Državnem zboru opozarja tudi Vrhovno sodišče, saj tak sistem imenovanja
ne ustreza evropskim standardom razmerij med vejami oblasti, ...
Na isti problem opozarjajo tudi dokumenti in priporočila drugih mednarodnih organizacij.
... število sodnikov na prebivalca višje od evropskega povprečja, ...
Se bolje bi bilo, da bi vse odloke/zakone pred glasovanjem oziroma sprejetjem preveril ustavni pravnik in se podpisal in bi bil ze v zakonodajni skupini v drzavnem zboru