Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Predlagam vladi, da končno ukinejo trajni mandat sodnikom- kršiteljem Evropske konvencije o človekovih pravicah EKČP in Ustave RS!!!

1157 OGLEDOV 8 KOMENTARJEV

fotogalerija.dz-rs.si/datoteke/Publikacije/Sejni_zapisi_Drzavnega_zbora/2011-2014/2014-06-03_IS_68.pdf

REPUBLIKA SLOVENIJA, DRŽAVNI ZBOR, 68. izredna seja, (3.

junij 2014)

Evropska komisija v svojem poročilu o pregledu stanja na

področju pravosodja v Evropski uniji ugotavlja, da spada Slovenija, kljub

največjemu številu sodnikov na 100.000 prebivalcev in kljub četrtemu najvišjemu

proračunu za pravosodje, med države članice z najhujšimi težavami v pravosodju.

Zakon, naš zakon, slovenski iz leta 1994 o sodniški službi

sicer DOLOČA, da v TRAJNI SODNIŠKI MANDAT NE MORE BITI IMENOVAN sodnik, ki je

kadarkoli v preteklosti sodeloval v sodnih postopkih v katerih so BILE KRŠENE

ČLOVEKOVE PRAVICE, vendar se to določilo v praksi ni izvajalo, niti pri

sodnikih, niti pri tožilcih.

Slovenija ima v primerjavi z nekaterimi drugimi članicami

EVROPSKE UNIJE tudi po TRIKRAT VEČ sodnikov in tožilcev na sto tisoč

prebivalcev.

Vendar pa je njihova učinkovitost bistveno MANJŠA.

Odgovornosti, ko bi MORALI ODGOVARJATI s sankcijami za

storjene napake, pa praktično NI.

In tukaj naj natančno povem kaj kažejo številke. Ta analiza

je bila narejena v letu 2006 in kaže naslednje, glede izrečenih sankcij zoper

sodnike. Nemčija je na primer izvršila 51 sankcij zoper sodnike, Avstrija 26.

Sedaj boste verjetno vprašali koliko takšnih sankcij je

storila Slovenija in odgovor je ENA samo.

Eno samo sankcijo, pa verjetno ne boste rekli, da to pomeni,

da so naši sodniki NEZMOTLJIVI ali pa tožilci.

To ne pomeni to, da so naši sodniki in tožilci nezmotljivi,

ampak pomeni predvsem to, da ni nikakršnega občutka za sprejemanje odgovornosti

takrat, ko pride do napak tudi v postopkih, itn., in seveda, da tudi ni, ker ni

nobene odgovornosti oziroma, da se sodniki med seboj ščitijo, na kar kažejo

tudi primeri iz prakse.

1. TOČKO DNEVNEGA REDA – TO JE NA OBRAVNAVO PREDLOGA

PRIPOROČILA V ZVEZI Z IZVAJANJEM

NAČELA PRAVNE DRŽAVE Z VIDIKA UČINKOVITOSTI,

NEPRISTRANSKOSTI IN NEODVISNOSTI PRAVOSODJA.

Evropska komisija je zato rekla, da ima Republika Slovenija

eno najnižjih – torej,

ugotovili so tudi, da imamo eno najnižjih stopenj zaznane

neodvisnosti pravosodja.

Za slovenski pravosodni sistem namenimo 86,9 evra, to je

pomemben podatek za državljane, 86,9 evra na prebivalca,

Evropejci v povprečju pa 41 evrov.

Se pravi za enkrat dražje pravosodje imamo desetkrat slabše

usluge in sodne zaostanke.

Slovenija ima 71 sodnikov na 100 tisoč prebivalcev,

EU 45.

Skratka imamo popolnoma neučinkovito pravosodje in to je pač

evropski pogled na to.

Žal se je trajni mandat sprevrgel v plašč nedotakljivosti,

ki ga mnogi sodniki jemljejo kot imuniteto za njihovo slabo

delo, zadnji primeri nekaterih sojenj pa kažejo, da tudi kot ščit pred procesi,

katerih izrečene sodbe dišijo po koruptivnosti, celo

podkupljivosti sodnikov, nekatere pa tudi po politični pristranskosti.

Enotno mnenje o tem, da so na področju pravosodja potrebne

korenite spremembe in da

vsak dan odlašanja pomeni škodo za ljudi, za posameznike pa

tudi za družbo kot celoto.

Dejstvo je, da pravosodje v Republiki Sloveniji uživa

najnižjo stopnjo zaupanja med vsemi državami Evropske unije.

reporter.si/clanek/tiskana/pravnik-dr-jurij-toplak-slovenskim-sodnikom-clovekove-pravice-niso-svete-444972

Kot pravi Toplak, bi morale biti pravniku človekove pravice

svete, toda iz statističnih podatkov sodb Evropskega sodišča za človekove

pravice se jasno vidi, da slovenskim sodnikom niso. Zavzema se za javnost ocen

sodniške službe, skrivanje ocen pa meče slabo luč tudi na odlične sodnike.

Ustavni pravnik dr. Jurij Toplak:

"Z nepodpisanim sporočilom na spletni strani vrhovnega

sodišča je neznani avtor potrdil, kar se je kazalo že nekaj časa.

Da pri nekaterih sodnikih ne gre za pomanjkanje znanja,

ampak za zavestno zavračanje evropskih standardov poštenega sojenja in

človekovih pravic, ki bi jim morali biti SVETI,

Pred tukajšnjimi sodišči, pravi, se večkrat zgodi, da

stranke opozorijo na standarde ESČP, pa jim je rečeno, da je njihov primer

drugačen od tistega, ki ga je obravnavalo strasbourško sodišče.

To je sprenevedanje, saj je jasno, da je vsak dogodek

drugačen, a pravno pravilo s sodbo ESČP je eno in bi ga sodišče moralo

uporabiti tudi v novem primeru.

Sodniki morajo najti način, da spoštujejo odločbe ESČP, ne

pa, kako se jim bodo IZOGNILI."

 

 

14.04.2018

Prof. dr. Jurij Toplak:

Ko nad sodnikom ni nikogar.

A ustavni sodnik to lahko stori, saj nad njim ni nikogar.

Slovenija podrla rekorde v številu ugotovljenih kršitev

evropske konvencije človekovih pravic na prebivalca.

Največ skrbi vzbuja sodnica Špelca Mežnar, ki kršitve ustave

ne prepozna niti takrat, ko jo drugi vidijo. Kadar ni bilo soglasja,

je v 91 odstotkih glasovala za zavrženje ali zavrnitev

ustavne pritožbe.

(https://www.us-rs.si/sodnik/dr-spelca-meznar/

Redno se je izobraževala v tujini, za kar je prejela tudi

štipendije: v letu 2001 v ZDA (Franklin Pierce Law Center: avtorsko pravo) in

na Nizozemskem (The Netherlands School of Human Rights in Katholieke

Universiteit Leuven: človekove pravice)

Ustavni sodnik Knez ni bil zaskrbljen za družine, ki bi

protipravno ostale brez doma, zaskrbljen je bil za sodišče, ki ga bodo morda te

družine obremenile. Ob takšnih stališčih ustavnih sodnikov postaja jasno,

zakaj ESČP pri mali Sloveniji ugotovi več kršitev konvencije

kot pri štiridesetkrat večjih Nemčiji in Veliki Britaniji.

Ko nad sodnikom ni nikogar, si lahko privošči marsikaj.

Ustavni sodnik Accetto, na primer, je bil poročevalec v

zadevi, kjer je senat treh sodnikov zavrgel ustavno pritožbo z obrazložitvijo,

da mu to dovoljuje »ustaljena ustavnosodna praksa«, ki pa je ni navedel. In to

je bil celo edini argument za zavrženje.

Ne obstaja.

V večini zadev, ko je ESČP v zadnjih letih ugotovilo

kratenje pravic v Sloveniji, ustavno sodišče pritožbe sploh ni vzelo v

obravnavo, ker se mu ni zdela dovolj pomembna.

A če je dovolj pomembna za evropske, bi morala biti tudi za

ustavne sodnike.

Koliko časa bomo imeli politično nastavljene sodnike?

www.sodisce.si/okrack/objave/2018100513144479/

Slovenija edina država, kjer sodnike imenuje politika.

Na neustreznost imenovanja sodnikov v Državnem zboru

opozarja tudi Vrhovno sodišče, saj tak sistem imenovanja

ne ustreza evropskim standardom razmerij med vejami

oblasti, ...

Na isti problem opozarjajo tudi dokumenti in priporočila

drugih mednarodnih organizacij.

... število sodnikov na prebivalca višje od evropskega

povprečja, ...

POL MILIJARDE ŠKODE

siol.net/novice/slovenija/ker-je-drzava-krsila-clovekove-pravice-bomo-za-popravo-krivic-placali-do-pol-milijarde-438502

damijan.org/2013/07/04/sodisca-so-sramota-te-drzave/

Sodišča so sramota te države

Sramota in blamaža. Sram me je, da živim v taki državi.

 

4 glasovi

0 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 38 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR Z Zlatko_Kukovec 7 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE

Popravki predloga

Verzija predloga z dne, 22. 6. 2021 | 21:44:28

Predlagam vladi, da končno ukinejo trajni mandat sodnikom- kršiteljem Evropske konvencije o človekovih pravicah EKČP in Ustave RS!!!

fotogalerija.dz-rs.si/datoteke/Publikacije/Sejni_zapisi_Drzavnega_zbora/2011-2014/2014-06-03_IS_68.pdf

REPUBLIKA SLOVENIJA, DRŽAVNI ZBOR, 68. izredna seja, (3. junij 2014)

Evropska komisija v svojem poročilu o pregledu stanja na področju pravosodja v Evropski uniji ugotavlja, da spada Slovenija, kljub največjemu številu sodnikov na 100.000 prebivalcev in kljub četrtemu najvišjemu proračunu za pravosodje, med države članice z najhujšimi težavami v pravosodju.

Zakon, naš zakon, slovenski iz leta 1994 o sodniški službi sicer DOLOČA, da v TRAJNI SODNIŠKI MANDAT NE MORE BITI IMENOVAN sodnik, ki je kadarkoli v preteklosti sodeloval v sodnih postopkih v katerih so BILE KRŠENE ČLOVEKOVE PRAVICE, vendar se to določilo v praksi ni izvajalo, niti pri sodnikih, niti pri tožilcih.

Slovenija ima v primerjavi z nekaterimi drugimi članicami EVROPSKE UNIJE tudi po TRIKRAT VEČ sodnikov in tožilcev na sto tisoč prebivalcev.

Vendar pa je njihova učinkovitost bistveno MANJŠA.

Odgovornosti, ko bi MORALI ODGOVARJATI s sankcijami za storjene napake, pa praktično NI.

In tukaj naj natančno povem kaj kažejo številke. Ta analiza je bila narejena v letu 2006 in kaže naslednje, glede izrečenih sankcij zoper sodnike. Nemčija je na primer izvršila 51 sankcij zoper sodnike, Avstrija 26.

Sedaj boste verjetno vprašali koliko takšnih sankcij je storila Slovenija in odgovor je ENA samo.

Eno samo sankcijo, pa verjetno ne boste rekli, da to pomeni, da so naši sodniki NEZMOTLJIVI ali pa tožilci.

To ne pomeni to, da so naši sodniki in tožilci nezmotljivi, ampak pomeni predvsem to, da ni nikakršnega občutka za sprejemanje odgovornosti takrat, ko pride do napak tudi v postopkih, itn., in seveda, da tudi ni, ker ni nobene odgovornosti oziroma, da se sodniki med seboj ščitijo, na kar kažejo tudi primeri iz prakse.

reporter.si/clanek/tiskana/pravnik-dr-jurij-toplak-slovenskim-sodnikom-clovekove-pravice-niso-svete-444972

Kot pravi Toplak, bi morale biti pravniku človekove pravice svete, toda iz statističnih podatkov sodb Evropskega sodišča za človekove pravice se jasno vidi, da slovenskim sodnikom niso. Zavzema se za javnost ocen sodniške službe, skrivanje ocen pa meče slabo luč tudi na odlične sodnike.

Ustavni pravnik dr. Jurij Toplak:

"Z nepodpisanim sporočilom na spletni strani vrhovnega sodišča je neznani avtor potrdil, kar se je kazalo že nekaj časa.

Da pri nekaterih sodnikih ne gre za pomanjkanje znanja, ampak za zavestno zavračanje evropskih standardov poštenega sojenja in človekovih pravic, ki bi jim morali biti SVETI,

Pred tukajšnjimi sodišči, pravi, se večkrat zgodi, da stranke opozorijo na standarde ESČP, pa jim je rečeno, da je njihov primer drugačen od tistega, ki ga je obravnavalo strasbourško sodišče.

To je sprenevedanje, saj je jasno, da je vsak dogodek drugačen, a pravno pravilo s sodbo ESČP je eno in bi ga sodišče moralo uporabiti tudi v novem primeru.

Sodniki morajo najti način, da spoštujejo odločbe ESČP, ne pa, kako se jim bodo IZOGNILI." POL MILIJARDE ŠKODE

siol.net/novice/slovenija/ker-je-drzava-krsila-clovekove-pravice-bomo-za-popravo-krivic-placali-do-pol-milijarde-438502

Verzija predloga z dne, 22. 6. 2021 | 22:00:54

Verzija predloga z dne, 26. 6. 2021 | 07:34:49

Predlagam vladi, da končno ukinejo trajni mandat sodnikom- kršiteljem Evropske konvencije o človekovih pravicah EKČP in Ustave RS!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

fotogalerija.dz-rs.si/datoteke/Publikacije/Sejni_zapisi_Drzavnega_zbora/2011-2014/2014-06-03_IS_68.pdf

REPUBLIKA SLOVENIJA, DRŽAVNI ZBOR, 68. izredna seja, (3.

junij 2014)

Evropska komisija v svojem poročilu o pregledu stanja na

področju pravosodja v Evropski uniji ugotavlja, da spada Slovenija, kljub

največjemu številu sodnikov na 100.000 prebivalcev in kljub četrtemu najvišjemu

proračunu za pravosodje, med države članice z najhujšimi težavami v pravosodju.

Zakon, naš zakon, slovenski iz leta 1994 o sodniški službi

sicer DOLOČA, da v TRAJNI SODNIŠKI MANDAT NE MORE BITI IMENOVAN sodnik, ki je

kadarkoli v preteklosti sodeloval v sodnih postopkih v katerih so BILE KRŠENE

ČLOVEKOVE PRAVICE, vendar se to določilo v praksi ni izvajalo, niti pri

sodnikih, niti pri tožilcih.

Slovenija ima v primerjavi z nekaterimi drugimi članicami

EVROPSKE UNIJE tudi po TRIKRAT VEČ sodnikov in tožilcev na sto tisoč

prebivalcev.

Vendar pa je njihova učinkovitost bistveno MANJŠA.

Odgovornosti, ko bi MORALI ODGOVARJATI s sankcijami za

storjene napake, pa praktično NI.

In tukaj naj natančno povem kaj kažejo številke. Ta analiza

je bila narejena v letu 2006 in kaže naslednje, glede izrečenih sankcij zoper

sodnike. Nemčija je na primer izvršila 51 sankcij zoper sodnike, Avstrija 26.

Sedaj boste verjetno vprašali koliko takšnih sankcij je

storila Slovenija in odgovor je ENA samo.

Eno samo sankcijo, pa verjetno ne boste rekli, da to pomeni,

da so naši sodniki NEZMOTLJIVI ali pa tožilci.

To ne pomeni to, da so naši sodniki in tožilci nezmotljivi,

ampak pomeni predvsem to, da ni nikakršnega občutka za sprejemanje odgovornosti

takrat, ko pride do napak tudi v postopkih, itn., in seveda, da tudi ni, ker ni

nobene odgovornosti oziroma, da se sodniki med seboj ščitijo, na kar kažejo

tudi primeri iz prakse.

1. TOČKO DNEVNEGA REDA – TO JE NA OBRAVNAVO PREDLOGA

PRIPOROČILA V ZVEZI Z IZVAJANJEM

NAČELA PRAVNE DRŽAVE Z VIDIKA UČINKOVITOSTI,

NEPRISTRANSKOSTI IN NEODVISNOSTI PRAVOSODJA.

Evropska komisija je zato rekla, da ima Republika Slovenija

eno najnižjih – torej,

ugotovili so tudi, da imamo eno najnižjih stopenj zaznane

neodvisnosti pravosodja.

Za slovenski pravosodni sistem namenimo 86,9 evra, to je

pomemben podatek za državljane, 86,9 evra na prebivalca,

Evropejci v povprečju pa 41 evrov.

Se pravi za enkrat dražje pravosodje imamo desetkrat slabše

usluge in sodne zaostanke.

Slovenija ima 71 sodnikov na 100 tisoč prebivalcev,

EU 45.

Skratka imamo popolnoma neučinkovito pravosodje in to je pač

evropski pogled na to.

Žal se je trajni mandat sprevrgel v plašč nedotakljivosti,

ki ga mnogi sodniki jemljejo kot imuniteto za njihovo slabo

delo, zadnji primeri nekaterih sojenj pa kažejo, da tudi kot ščit pred procesi,

katerih izrečene sodbe dišijo po koruptivnosti, celo

podkupljivosti sodnikov, nekatere pa tudi po politični pristranskosti.

Enotno mnenje o tem, da so na področju pravosodja potrebne

korenite spremembe in da

vsak dan odlašanja pomeni škodo za ljudi, za posameznike pa

tudi za družbo kot celoto.

Dejstvo je, da pravosodje v Republiki Sloveniji uživa

najnižjo stopnjo zaupanja med vsemi državami Evropske unije.

reporter.si/clanek/tiskana/pravnik-dr-jurij-toplak-slovenskim-sodnikom-clovekove-pravice-niso-svete-444972

Kot pravi Toplak, bi morale biti pravniku človekove pravice

svete, toda iz statističnih podatkov sodb Evropskega sodišča za človekove

pravice se jasno vidi, da slovenskim sodnikom niso. Zavzema se za javnost ocen

sodniške službe, skrivanje ocen pa meče slabo luč tudi na odlične sodnike.

Ustavni pravnik dr. Jurij Toplak:

"Z nepodpisanim sporočilom na spletni strani vrhovnega

sodišča je neznani avtor potrdil, kar se je kazalo že nekaj časa.

Da pri nekaterih sodnikih ne gre za pomanjkanje znanja,

ampak za zavestno zavračanje evropskih standardov poštenega sojenja in

človekovih pravic, ki bi jim morali biti SVETI,

Pred tukajšnjimi sodišči, pravi, se večkrat zgodi, da

stranke opozorijo na standarde ESČP, pa jim je rečeno, da je njihov primer

drugačen od tistega, ki ga je obravnavalo strasbourško sodišče.

To je sprenevedanje, saj je jasno, da je vsak dogodek

drugačen, a pravno pravilo s sodbo ESČP je eno in bi ga sodišče moralo

uporabiti tudi v novem primeru.

Sodniki morajo najti način, da spoštujejo odločbe ESČP, ne

pa, kako se jim bodo IZOGNILI."

14.04.2018

Prof. dr. Jurij Toplak:

Ko nad sodnikom ni nikogar.

A ustavni sodnik to lahko stori, saj nad njim ni nikogar.

Slovenija podrla rekorde v številu ugotovljenih kršitev

evropske konvencije človekovih pravic na prebivalca.

Največ skrbi vzbuja sodnica Špelca Mežnar, ki kršitve ustave

ne prepozna niti takrat, ko jo drugi vidijo. Kadar ni bilo soglasja,

je v 91 odstotkih glasovala za zavrženje ali zavrnitev

ustavne pritožbe.

(https://www.us-rs.si/sodnik/dr-spelca-meznar/

Redno se je izobraževala v tujini, za kar je prejela tudi

štipendije: v letu 2001 v ZDA (Franklin Pierce Law Center: avtorsko pravo) in

na Nizozemskem (The Netherlands School of Human Rights in Katholieke

Universiteit Leuven: človekove pravice)

Ustavni sodnik Knez ni bil zaskrbljen za družine, ki bi

protipravno ostale brez doma, zaskrbljen je bil za sodišče, ki ga bodo morda te

družine obremenile. Ob takšnih stališčih ustavnih sodnikov postaja jasno,

zakaj ESČP pri mali Sloveniji ugotovi več kršitev konvencije

kot pri štiridesetkrat večjih Nemčiji in Veliki Britaniji.

Ko nad sodnikom ni nikogar, si lahko privošči marsikaj.

Ustavni sodnik Accetto, na primer, je bil poročevalec v

zadevi, kjer je senat treh sodnikov zavrgel ustavno pritožbo z obrazložitvijo,

da mu to dovoljuje »ustaljena ustavnosodna praksa«, ki pa je ni navedel. In to

je bil celo edini argument za zavrženje.

Ne obstaja.

V večini zadev, ko je ESČP v zadnjih letih ugotovilo

kratenje pravic v Sloveniji, ustavno sodišče pritožbe sploh ni vzelo v

obravnavo, ker se mu ni zdela dovolj pomembna.

A če je dovolj pomembna za evropske, bi morala biti tudi za

ustavne sodnike.

Koliko časa bomo imeli politično nastavljene sodnike?

www.sodisce.si/okrack/objave/2018100513144479/

Slovenija edina država, kjer sodnike imenuje politika.

Na neustreznost imenovanja sodnikov v Državnem zboru

opozarja tudi Vrhovno sodišče, saj tak sistem imenovanja

ne ustreza evropskim standardom razmerij med vejami

oblasti, ...

Na isti problem opozarjajo tudi dokumenti in priporočila

drugih mednarodnih organizacij.

... število sodnikov na prebivalca višje od evropskega

povprečja, ...

POL MILIJARDE ŠKODE

siol.net/novice/slovenija/ker-je-drzava-krsila-clovekove-pravice-bomo-za-popravo-krivic-placali-do-pol-milijarde-438502

damijan.org/2013/07/04/sodisca-so-sramota-te-drzave/

Sodišča so sramota te države

Sramota in blamaža. Sram me je, da živim v taki državi.

Komentarji