odprtje dejavnosti
glede na to, da so odprti frizerji ipd., lahko vlada tudi odpre:
-->pedikerje(1 stranka na naročeno uro)
-->gostilne(naj dajo gostinci mize na 1,5 do 2m razdalje)
-->osnovne in srednje šole
glede na to, da so odprti frizerji ipd., lahko vlada tudi odpre:
-->pedikerje(1 stranka na naročeno uro)
-->gostilne(naj dajo gostinci mize na 1,5 do 2m razdalje)
-->osnovne in srednje šole
Če bo predlog prejel vsaj 33 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.
Odziv Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport
Prejeli smo vašo pobudo, v kateri predlagate, da se odprejo osnovne in srednje šole. Na Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport se zavedamo, da je prvi in glavni prostor za izobraževanje učencev in dijakov zagotovo šola, vendar pa žal izobraževanje v šolskih prostorih ob trenutnih epidemioloških razmerah povsod in za vse ni mogoče.
Pri odločitvi za prehod šolanja na daljavo sredi oktobra nas je v prvi vrsti vodila skrb za zdravje otrok, učenk in učencev, dijakinj in dijakov ter vseh zaposlenih v vzgojno-izobraževalnih zavodih.
Zaradi razmer, povezanih s Covid-19, je bilo tako spomladi kot tudi v jesenskih mesecih odločeno, da se izobraževanje iz šolskih prostorov prestavi na daljavo, saj v šolah kljub vsem predvidenim ukrepom nismo več zmogli zagotavljati varnega okolja za vse udeležence izobraževanja. S to odločitvijo izobraževanja nismo ukinili, pač pa smo glede na situacijo spremenili način, na katerega izobraževanje poteka.
Izvajanje vzgojno-izobraževalnega procesa na daljavo se prilagaja razmeram, povezanimi s Covid-19, šole sprotno in redno prejemajo podrobnejša navodila, priporočila, usmeritve s strani MIZŠ, ZRSŠ, inšpektorata, NIJZ, s katerimi si vsi skupaj prizadevamo, da vzgojno-izobraževalni proces poteka čim bolj nemoteno.
Kot je znano, so v torek, 26. januarja, otroci prve triade v devetih statističnih regijah znova pričel pouk v šolskih klopeh. Ob izboljšanju epidemiološke slike bomo sledili vladnemu Načrtu sproščanja ukrepov ob pojenjanju pandemije Covid-19, ki predvideva, da se na polju vzgoje in izobraževanja ukrepi sproščajo na naslednji način:
Zavedamo se, da šolanje na daljavo ne more v celoti nadomestiti izobraževanja v razredu, vendar je v dani situaciji zagotovo to najbolj optimalna rešitev izvedbe in organizacije izobraževalnega procesa, ki ne vpliva na spremembe šolskega koledarja.