Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Brezplacen javni prevoz samo za upokojence z nizjo pokojnino

528 OGLEDOV 12 KOMENTARJEV

Pozdravljeni,

predlagam da se pravico do brezplacnega javnega prevoza prizna samo posameznikom z nizjo pokojnino (do visine 650 eur neto) oziroma se uposteva stevilo oseb v gospodinjstvu, pri cemer na osebo dohodki v tem primeru ne presegajo 650 eur neto na osebo.

Nima smisla, da imajo vsi upokojenci brezplacen javni prevoz, saj ga ne rabijo in si ga lahko sami placajo.

11 glasov

8 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 20 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR A Ana M. 21 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • Ikona uporabnika Anti NWO Anti NWO

    Pozdravljeni drzavljani RS, zalostno je, da tako slaba podpora mojim REVOLUCJONARNIM PREDLOGOM, toda 2 leti kasneje se je to uresnicilo, ceprav pod vlado JJ in brez podpore na temu portalu. Sedaj pod vlado SVOBODE, upam, da se bodo tudi ostali moji predlogi vzeli v bolj resno obravnavo, ceprav eni so morda res malo bolj kontroverzni, toda je smiselno vsaj malo odpreti sirso razpravo, da vidimo malo razlicne poglede na problematiko.

  • S Sabina V

    Glede na urejenost javnega prevoza v Sloveniji bi bil lahko res brezplačen za vse uporabnike. Ker glede na to kako je urejeno, ga praktično ne moremo uporabljati in ali je brezplačen, pa ga ljudje vsaj uporabljajo in vložijo svoj čas ali pa se vozijo prazni vlaki.

    Primer vlak iz Borovnice do Kopra vozi 2 uri, z avtom si v 1 uri. Za to da greš v službo z vlakom, pozabi. OK lahko greš na izlet samo potem si v Kopru peš brez kolesa ali kakšnega drugega prevoznega sredstva, ker večina vlakov ne sprejema potnikov s kolesi.

    Torej vseeno ali je vlak prazen ali pa brezplačno vozi potnike gor in dol.

    Moj predlog bi bil da se že enkrat uredi javni prevoz in se prilagodi javni prevoz uporabnikom ne pa da se pričakuje da se uporabniki prilagodimo javnemu prevozu.

  • Ikona uporabnika anekdota anekdota

    Celoten javni prevoz bi moral biti brezplačen za vse in vedno, kot del strategije države v zmanjševanju izpustov ter zmanjšanju negativnega vpliva na okolje, zdravje ljudi in živali. Hkrati izboljšanja kvalitete življenja, predvsem v mestih in gosto naseljenih krajih.

    Namreč le tako bomo dosegli, da bo več ljudi presedlalo iz osebnega avtomobila na javni potniški promet.

    • Ikona uporabnika Anti NWO Anti NWO

      Se strinjam, saj to sem tudi ze pred leti predlagal, toda zal se bojim, da bi potem delodajalci izplacali nizje potne stroske, kot to ze pocnejo in posledicno bi bili zaposleni se na slabsem... Imam resitve za vse omenjene probleme, toda ne smem prevec razkriti, zaradi konkurence, ker delodajalci hocejo biti zmeraj korak pred mano in unicevati dobre predloge.

  • D DavidoffC

    Urediti je treba še sistem rezervacij, da upokojenci ne bodo predstavljali večine potnikov v javnem prometu in tako preprečevali prihod na fakultete, v šole ali službe.

    Poleg tega te 'brezplačne' prevoze nekdo plača, to so dakloplačevalci, zato je treba opredeliti določene omejitve tudi v številu prevozov na dan/mesec/teden.

    • D DavidoffC

      Poleg tega bi bilo modro tudi zavoljo zdravja omejiti množice teh ranljivih skupin.

    • Ikona uporabnika Predator Predator

      Sistem nikoli ni ne dober ne slab. V danem primeru za brezplačne karte upokojencev, invalidov in še kaj je smiselen, vendar pa bi moral obstajat rezervacijski sitem, ki bi za vsak rezerviran sedež vzel 1,00€, v času konic pa 2-3,00€ (ena rezervacija za eno smer vožnje, ne glede na število prestopov). Potem bi bilo takoj manj dnevnih vozačev iz skupine brezplačnih voženj. Denar pa namenit nakupu dodatnih novejših vlakov.

      Enako bi lahko bilo za avtobuse, kjer bi morala biti višja rezervacija za +1,00€ kot na vlaku.

      Trenutno izdanih letnih kart cca. 140.000, zamislimo si to obremenitev na vlakih v višini 30.000 dnevnih potnikov, v tem primeru bi bile težave na železnici, ker pa se jih verjetno vozi okrog 2.-3.000 pa še gre.

      Tudi danes plačujemo davkoplačevalci železnico pa če vozi na polno ali prazno v istem znesku. Enako plačujemo subvencije za avtobusni prevoz, kar bi pomenilo prenesti karto še na avtobuse z obvezno plačljivo višjo ceno rezervacije sedeža. Naknadno se ne moreš premisliti, ker bi moral uporabnik rezervacijo poravnati ob potrditvi rezerviranega sedeža.

      V koroni se je videlo kako so se nekatere stvari poenostavile, tako da bi to lahko vpeljali v roku 45-60 dni od dneva naročila izdelave rezervacijskega plačila sedeža na vlakih in avtobusih. Cena aplikacije pa ne bi smela višja od 100.000,00€.

  • V Vkamen

    Predlagam brezplačen javni prevoz za vse upokojence in otroke do šoloobveznosti.

  • 5 5r

    Kdo bi to kontroliral in za koliko ;)

  • L Ljubljanski motorist

    Poznam gospo ki ima 900e pokojnine pa da vsak mesec cerkvi do 200e, lpp ji pa ni treba placevat...

    • z znalček

      Njena stvar, komu da denar. So boljši tisti, ki pustijo 200 EUR v gostilni?

      • A Ana M.
        Komentar je izbrisal avtor komentarja.