air...adria...air
Predlagam ustanovitev nove letalske družbe v skupnem lastništvu Hrvaške in Slovenije z nazivom, ki bi moral vsebovati "Adria".
Hrvaški nacionalni prevoznik je pred kolapsom, slovenski je že kolapsiran in menim, da bi bil smiselen dogovor in vstop slovenske države v lastništvo Croatia Airlines in preimenovanje v Air Adria ali kaj podobnega. Način upravljanja bi se dogovoril. Plus je flota letal, osebje, povezave, vzpostavljanje novih povezav z vključitvijo Ljubljane in Maribora. Nastal bi močan regionalni prevoznik, povezan s pomembnimi vozlišči, ki bi lahko ekonomsko preživel brez državnih vložkov. Prekinilo bi se z osipanjem potnikov letališča Brnik, oživel bi Maribor. Po vstopu v EU bi se lahko pritegnilo še Črno goro.
Evo, predlog sedaj vsebuje sistemsko resitev; berite tole:
www.zurnal24.si/slovenija/ryanair-namignil-na-odprtje-povezav-iz-ljubljane-391612
Raje z Avstrijci, Italijani, Madžari. Hrvati so nas že naučili, da ne držjo besede.
Čim manj španovije z jugo sosedi.......do sedaj se je slabo obneslo.
Pa davkoplačevalski denar pri miru pustit.
Si pa res optimist, da bi šel s Hrvati v španovijo. A se res nismo nič naučil? Imamo problem z mejo, čeprav, ko smo se združili 1919 ni bila sporna (meja med Slovenijo in Hrvaško so bile deželne meje, na drugi strani meje t.i. Kraljevine Hrvatske), te meje so določene v ustavi Kraljevine Jugoslavije 1922 (torej je meja določljiva in določena; Hrvati pa v tožbi pred SEU pa so 32 x povedali, da meja me d državama ni določena; torej ali nam Hrvati na pladnju nudijo rešitev ali pa hočejo mejo na Karavankah). Dalje ali se nismo nič naučili NEK, LB Zagreb, Elan,Mercator itd
V tem primeru ni kot pri matematiki, kjer dva minusa dasta plus. Sploh pa bi se jaz odrekel skupnim poslom s Hrvati, saj so nas še vsakič prinesli okoli (nuklearka, NLB, Mercator, Istrske železnice, Istrska pivovarna …).
Nekateri še ne pogrešamo dokapitalizacij.
Časi so se hudo spremenili in vprašanje je, kdaj bo zračni promet okreval (če sploh).
Trenutno ni popolnoma nobene potrebe po ustanavljajnju ali vstopu v lastništva letalskih družb, ker so enostavno vreča brez dna.
Tudi po korona krizi bo preživelo zgolj cca 50% letalskih družb (nekatere bodo pojedli veliki), na vsak način se bo trg po št. družb zmanjšal, tudi po št. potnikov, kar ni dober obet za vstop v ta posel. Karte se bodo bistveno podražile in letenje bo postalo precej dražje, tudi zaradi okoljskih dajatev nekaterih držav.
Nobenega zagotovila ni, da bi z novo letalsko družbo oživili npr. letališče Edvarda Rusjana v Mariboru, še letališče Jožeta Pučnika je tik pred zlomom. Taka je pač realnost v poslu, kjer se sučejo milijarde...
Proti!
ne rabimo, brezveze bomo financirali se eno propadajoco firmo