Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

air...adria...air

509 OGLEDOV 8 KOMENTARJEV

Predlagam ustanovitev nove letalske družbe v skupnem lastništvu Hrvaške in Slovenije z nazivom, ki bi moral vsebovati "Adria".

Hrvaški nacionalni prevoznik je pred kolapsom, slovenski je že kolapsiran in menim, da bi bil smiselen dogovor in vstop slovenske države v lastništvo Croatia Airlines in preimenovanje v Air Adria ali kaj podobnega. Način upravljanja bi se dogovoril. Plus je flota letal, osebje, povezave, vzpostavljanje novih povezav z vključitvijo Ljubljane in Maribora. Nastal bi močan regionalni prevoznik, povezan s pomembnimi vozlišči, ki bi lahko ekonomsko preživel brez državnih vložkov. Prekinilo bi se z osipanjem potnikov letališča Brnik, oživel bi Maribor. Po vstopu v EU bi se lahko pritegnilo še Črno goro.

5 glasov

18 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 25 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR Y yooringa 2 predloga
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • F Ferenc

    Evo, predlog sedaj vsebuje sistemsko resitev; berite tole:

    www.zurnal24.si/slovenija/ryanair-namignil-na-odprtje-povezav-iz-ljubljane-391612

  • B Boki007

    Raje z Avstrijci, Italijani, Madžari. Hrvati so nas že naučili, da ne držjo besede.

  • B Bojan17

     

     

    Čim manj španovije z jugo sosedi.......do sedaj se je slabo obneslo.

    Pa davkoplačevalski denar pri miru pustit.

  • M Marcel Pravnik

    Si pa res optimist, da bi šel s Hrvati v španovijo. A se res nismo nič naučil? Imamo problem z mejo, čeprav, ko smo se združili 1919 ni bila sporna (meja med Slovenijo in Hrvaško so bile deželne meje, na drugi strani meje t.i. Kraljevine Hrvatske), te meje so določene v ustavi Kraljevine Jugoslavije 1922 (torej je meja določljiva in določena; Hrvati pa v tožbi pred SEU pa so 32 x povedali, da meja me d državama ni določena; torej ali nam Hrvati na pladnju nudijo rešitev ali pa hočejo mejo na Karavankah). Dalje ali se nismo nič naučili NEK, LB Zagreb, Elan,Mercator itd

  • z znalček

    V tem primeru ni kot pri matematiki, kjer dva minusa dasta plus. Sploh pa bi se jaz odrekel skupnim poslom s Hrvati, saj so nas še vsakič prinesli okoli (nuklearka, NLB, Mercator, Istrske železnice, Istrska pivovarna …).

  • b bombon

    Nekateri še ne pogrešamo dokapitalizacij.

  • B Borut Dolar

    Časi so se hudo spremenili in vprašanje je, kdaj bo zračni promet okreval (če sploh).

    Trenutno ni popolnoma nobene potrebe po ustanavljajnju ali vstopu v lastništva letalskih družb, ker so enostavno vreča brez dna.

    Tudi po korona krizi bo preživelo zgolj cca 50% letalskih družb (nekatere bodo pojedli veliki), na vsak način se bo trg po št. družb zmanjšal, tudi po št. potnikov, kar ni dober obet za vstop v ta posel. Karte se bodo bistveno podražile in letenje bo postalo precej dražje, tudi zaradi okoljskih dajatev nekaterih držav.

    Nobenega zagotovila ni, da bi z novo letalsko družbo oživili npr. letališče Edvarda Rusjana v Mariboru, še letališče Jožeta Pučnika je tik pred zlomom. Taka je pač realnost v poslu, kjer se sučejo milijarde...

    Proti!

  • B Burek Man

    ne rabimo, brezveze bomo financirali se eno propadajoco firmo